Winparts

Alle anmeldelser

Winparts

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Infobus

Infobus

0 anmeldelser

I forbindelse med rejser, pendling og anden ruteplanlægning kan man hurtigt komme ud i en situation, hvor man har adskillige e-mails med rejs...

Logo Bildeleshop

Bildeleshop

0 anmeldelser

Netbutikker er en nem og bekvem måde at handle på og langt de fleste mennesker benytter ugentligt forskellige online services til besti...

Logo Hørebil

Hørebil

0 anmeldelser

Høretestprocessen er enkel og tilgængelig for alle. Hos Hørebil tror de på, at en god og sund hørelse bidrage...

Logo TheCharger

TheCharger

0 anmeldelser

Hos TheCharger.dk tror de på den grønne omstilling og ved, at el- og hybridbiler har en fremtid. De hjælper den fremtid på...

Winparts

Winparts Autoteile ligger i det nordlige Holland. Winneweer, i provinsen Groningen, for at være præcis. Det er der, navnet kommer fra: Win (Winneweer) og Parts (autodele). 'van Essen'-brødrene Ari og Meinard grundlagde virksomheden i 2005, men Winparts har en lille historie. I 1986 grundlagde brødrene van Essen virksomheden D-parts i byen Groningen. Her begyndte de at sælge brugte BMW bildele. Deres passion for bildele blev udløst af deres egen ødelagte BMW E12. Det stod hurtigt klart, at det var svært at finde en erstatning til deres ødelagte gearkasse. Hendes eneste mulighed var at købe en brugt bil. Så et donorkøretøj blev købt, bilen blev adskilt, og transmissionen blev installeret i hendes egen bil. De øvrige dele fra den købte BMW blev solgt og D-Parts blev født. I 1987 flyttede D-Parts til Winneweer og udvidede sine lagerfaciliteter enormt med et lager på mere end 10.000 m2.

Winparts idag
I dag er Winparts et velkendt navn på det hollandske automotive eftermarked. Med mere end 50 ansatte er de i stand til at levere 1.500 pakker om dagen til deres tilfredse kunder. Næsten alt foregår internt – lige fra indkøb, plukning, pakning og returnering til salg, markedsføring og kundeservice. Winparts' produktlinje er allerede enorm og fortsætter med at vokse, hvilket gør det muligt for Winparts at tilbyde endnu mere værdi til sine kunder. Winparts tilbyder i øjeblikket mere end 640.000 forskellige bildele fra 520 producenter til 180 mærker, 6.000 modeller og 40.500 typer biler. Ordrerne leveres af de bedste transportører, der tilbyder god, pålidelig service og hurtig levering. Du kan selvfølgelig selv bestemme, hvor du vil have dine produkter leveret, vi leverer overalt. Hos Winparts handler du sikkert, det kan du regne med. De tilbyder de bedste sikre betalingsmetoder såsom Visa, Mastercard, American Express og PayPal.

Winparts's succes er ikke gået ubemærket hen. I 2018 var Winparts nummer 100 i 'Twinkle100'. 'Twinkle100' giver et overblik over de 250 største e-handelsvirksomheder på det hollandske marked. Winparts tilbyder produkter af høj kvalitet til en fair pris og en pålidelig service. Og vi hjælper dig selvfølgelig gerne! Velkommen til Winparts, den største online forhandler af bildele fra Holland!

Bil dele
Autodele er kernen i alt, hvad de gør. De fører mere end 16 millioner forskellige bildele online. De tilbyder stort set alle dele til at bygge din egen bil. De finder indlysende bildele som kropsdele, bremsedele, motordele, drivlinjedele, udstødningsdele og affjedringsdele. Men du finder også alle MOT-vedligeholdelsesdelene for at få dig hurtigt tilbage på vejen. Uanset hvilken filtre, motorolie eller nye dæk du skal bruge til din bil eller lette lastbil, kan Winparts hjælpe dig med at komme tilbage på vejen. Vi tilbyder også det mest omfattende udvalg af biltilbehør og varer til ferien.

Hvordan var det at prøve Winparts?
Fortæl os om din erfaring fra start til slut med Winparts. Hvordan var dit førstegangsindtryk? Var det let at finde rundt? Hvad kunne forbedres? Husk at komme med alle detaljer, så den næste kunde har et bedre overblik.

Din anmeldelse er rigtig vigtig for os og mange andre læsere glæder sig til at læse den idag.