Blue Energy

Alle anmeldelser

Blue Energy

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Blue Energy

I Danmark er det det kun omkring 20% af privatpersoners elregninger, der fastsættes via konkurrence. Dette betyder, at lige knapt 80% af elregningen ligger til en fast pris, der ikke kan forhandles. Dette skyldes især moms og afgifter, samt PSO og transport. For mange er elregninger svære at gennemskue og derfor kan det føles som en stor beslutning, når man skal afgøre om et udbyderskifte er nødvendigt, enten i forbindelse med flytning, eller fordi man ønsker at spare penge. For at hjælpe med at gennemskue det komplicerede marked, vælger mange at læse kundeanmeldelser igennem fra andre forbrugere. Derved kan man lære af deres erfaringer og føle sig mere tryg ved et potentielt skift til en ny udbyder, idet man har bedre overblik over deres produkter og services.

Om Blue Energy
Den grundlæggende idé bag Blue Energy er bygget op omkring deres overbevisning om, at private forbrugere i Danmark ikke er ligeglade med, hvordan deres strøm bliver produceret. Folk er generelt langt mere fokuserede på forbrug af kul, olie og gas, da der ved disse kilder produceres store mængder CO2 og anden luftforurening.
Blue Energy vil derfor sælge strøm der udelukkende støtter strømproducenter der fokuserer på vedvarende energi, samt de seneste sol- og vindanlæg.

Produkter og Services hos Blue Energy
‍Som kunde hos Blue Energy betaler man en fast pris for sit forbrug, således at man kan forvente en regning på præcis samme beløb hver måned. Dette er samme model som benyttes i forbindelse med telefonabonnementer. Abonnementsprisen for forbruget starter fra 169 kr. om måneden og man får derudover gratis Betalingsservice og oprettelse. Blue Energy søger at gøre forståelsen omkring elforbrug og betaling lettere for deres kunder at forstå og overskue, og derfor inddeler de kunderegningerne i 3 dele: forbrug, skatter og afgifter. Forbrugsdelen dækker over den "strøm", som virksomheden køber ind og sælger videre til husstanden. Dette er den primære del af regningen og forbruget der kan variere mellem udbydere, og dermed variere i pris, og her har virksomheden valgt at fastlåse denne del, samt sørge for at det er klimavenligt, uden at man som kunde hos dem betaler ekstra for strømmen. Afgifter og transport er ikke noget der kan ændres og konkurreres på, hvilket vil sige at man betaler samme beløb for disse poster, uanset hvilken leverandør man vælger. Hvis man ønsker at betale mindre for denne del, så er man nødsaget til at  bruge mindre strøm.
Ønsker man at blive kunde hos denne virksomhed, så skal man blot kontakte dem via deres online formular eller telefonisk, og så ordner de flytningen af forbruget fra andre leverandører, eller til en ny bolig, hvis det er i forbindelse med flytning og adresseskift.

Komplimenter, Klager og Tips til Blue Energy
Er du nuværende eller tidligere kunde hos Blue Energy, og har du mulighed for at skrive en kundeanmeldelse her på siden, for at lade andre forbrugere lære mere om dette selskab gennem dine personlige erfaringer? Et par linjer med fokus på kundeservice, pris, forbrug og kvalitet kan hjælpe andre med at afgøre, om de trygt kan overlade deres elforbrug til Blue Energy, for derved at spare tid og penge i hverdagen.