DanskeAnmeldelser

    Læs om kundeoplevelser med firmaer i Danmark > allе vores kategorier

    Check alle vores firmaer her. Vi har omhyggeligt inddelt alle forretninger i logiske kategorier og subkategorier, så du skal ikke lede længe. Leder du efter et grønt energiselskab, men ønsker du først at få information omkring kvaliteten af kundeservice? Eller sætter du pris på billige priser? Så tjek vores Grøn Energi-kategori. Eller hvis du leder efter en god online tøjbutik og er usikker på hvorvidt de tilbyder punktlige leveringer, så kig på vores webshops og tøjbutikker. Selvfølgelig gør det samme sig gældende for en bestemt forsikring (bil, camper eller rejseforsikring), datingbureauer, lån eller formueforvaltning (investering, opsparing, etc). Vælg den bedste, billigste eller mest kundevenlige fra en bestemt kategori. På denne måde skal du ikke kigge videre og du kan være sikker på din beslutning. Du stoler trods alt på den oprigtige feedback fra kunder der kom før dig, så du kan lære fra deres fejl eller successer.

    Oplevelser & anmeldelser af kunder omkring kundefirmaer og shops

    Oplevelser, anmeldelser og meninger om firmaer af kunder
    Det er ikke nemt at skille de gode fra de dårlige når det angår firmaer. På grund af internetrevolutionen, skyder firmaer op som ukrudt og forsvindet lige så hurtigt. Internettet har øget væksten af utroværdige eller scam-firmaer, men det kan også hjælpe med at bekæmpe dette fænomen. Før alle havde fælles adgang til internettet, var det ikke så nemt at række ud til store firmaer for at dele din historie om en negativ oplevelse med en forretning. Derfor kunne firmaet fortsætte med at snyde deres kunder uden at nogen fandt ud af det. Nu til dags er det ikke nær så nemt, da brugen af internettet kan sikre at respektløse firmaer bliver sat på plads. På denne måde tvinges firmaer ikke til at se på prisen alene, men også på mange andre aspekter. Derfor er det billigste firma ikke længere nødvendigvis det bedste, eller det der sælger mest. Dette er grunden til at DanskeAnmeldelser blev grundlagt, for at fremtvinge en balance mellem pris og kvalitet.

    Du betaler, så du bestemmer.
    Enhver er en kunde. Uanset om du bruger forsikring, skifter til et andet energiselskab eller køber en sweater fra en onlineshop, er der ingen vej udenom det. Og der er lige så mange tilbud som der er købere, fra billig til bæredygtigt til miljøvenligt til kundevenligt. Vi forstår hvis du ikke ved hvor du skal kigge henne. Hvad er forskellen mellem en livsforsikring og en anden? Og er der overhovedet nogen forskelle eller er den eneste forskel de månedlige omkostninger? Eller taletiden i dit mobilabonnement tilstrækkeligt eller skal du betale ekstra hver måned? Det er vigtigt at læse så mange uafhængige anmeldelser som muligt før du køber en vare. Vi fra DanskeAnmeldelser prøver at hjælpe ved at give dig nyttig information. På denne måde, ved at dage nytte af anmeldelserne og meningerne fra tusindvis af kunder der kom før dig, kan du beslutte dig for hvorvidt du stadig ønsker at foretage dit køb.

    Hvorfor fokuserer I primært på forsikringsselskaber, energiselskaber, ferie/rejsebureauer, telekom, investering og dating?
    Vi prøver at lave nok kategorier til at vi kan komme så tæt som muligt på at inkludere alle virksomheder i Danmark. Selvfølgelig er dette ikke altid muligt fordi der er mange undtagelser, så vi fokuserer vores opmærksomhed på virksomheder der kræver en længerevarende forpligtelse eller har en stor påvirkning på dit liv. Selvom vi også diskuterer om mange online shops for tøj, computere, kameraer, haveudstyr, husholdningsartikler og køkkenudstyr, så er en lejlighedsvis dårlig handel i disse kategorier ikke så slem som i en energikontrakt eller forsikring. Sweateren eller trøjen du købte online, kan sendes tilbage og en tablet er nemmere at returnere end en kontrakt der binder dig i et eller to år. Med en vare der købes online, skal du vente og se om firmaet holder deres lovede leveringsdato, har en god garanti og hvorvidt bestillingsprocessen var tilfredsstillende. Vi diskuterer stadig mange af disse firmaer. Men de største fejl kan laves med store køb og/eller hos firmaer der vil have en længerevarende forpligtelse, som en feriehytte i Barcelona eller Kroatien. Disse køb kan have store påvirkninger på dit liv i længere tid og kan være større skuffelser når de mislykkes, såsom en utilfredsstillende ferie eller datingside. Det er derfor det er vigtigt at du er velinformeret. Tænk for eksempel på energikontrakten du tager i 1 eller 3 år. Et forkert valg binder dig i årevis og får dig til at betale langt mere end nødvendigt. Eller bookede du en ferie hos et dårligt rejseselskab? Eller en bolig-udbyder der ikke holdt deres løfter? Det er hvad du kan fortælle andre kunder og klienter. På denne måde redder vi hinanden fra at begå fejl, tage på en ferie fra helvede eller få en kontrakt der gør dit liv elendigt.