Hvorfor DanskeAnmeldelser?
Vi tror på at firmaer bør være transparente omkring hvad de lover og hvad de reelt gør. Den bedste måde at vise dette, er ved at lade kunderne tale, som har en nylig oplevelse med et bestemt firma. Vi tror på at firmaer skal følge op på det de lover. Hvis et firma leverer hvad de lover, så er der ingen årsag til ikke at være på DanskeAnmeldelser. Faktisk kun endnu mere i dette tilfælde, da det er et godt billboard til at vise at du kun har tilfredse kunder. Det er sådan vi får gode og stærke firmaer der har ret til at være her.
Er anmeldelserne på DanskeAnmeldelser ægte?
Ja! Vi kan være 90% sikre på at enhver anmeldelse der er blevet skrevet er ægte. Hvis vi er i tvivl (de andre 10%), så fjerner vi en anmeldelse fra siden. Vi er klar over at bedømmelsessider kan bruges til at uretfærdigt sværte firmaers ry til. Derfor gør vi brug af avanceret software (IP-adresser, e-mailadresser og bekræftelser, etc) til at finde ud af hvor en anmeldelse kommer fra.
Er I uafhængige?
Vi er 100% uafhængige. Efter vi havde nogle dårlige oplevelser med bestemte firmaer og ikke havde nogen steder at gå hen med vores klager, blev denne side grundlagt. Vi har ingen interesse i at sætte firmaer i et positivt eller negativt lys. Den eneste interesse vi har, er at negative kommentarer, men selvfølgelig også positive kommentarer, er retfærdige, så de rette firmaer bliver belønnet for deres anstrengelser.
Når et firma får dårlige anmeldelser, giver I så dette firma en chance for at forbedre sig?
Hvad vi ønsker, er pålidelige firmaer der holder hvad de lover. Positive anmeldelser er en belønning for et firma, fordi det kan være et godt billboard for den service de giver. Bedømmelsen og anmeldelserne bestemmes trods alt af uafhængige kunder. Det samme angår dårlige anmeldelser. Alt vi ønsker er, at firmaet (stadig) holder hvad de lover. Vi ser på klagernes karakter og tyngde. Hvis vi er i stand til at fastslå at anmeldelsen er berettiget, holder vi den på vores hjemmeside. Hvis muligt (og i de fleste tilfælde er det muligt), opretter vi kontakt mellem kunden og det pågældende firma. Så firmaet får chancen for at udbedre fejlen enten ved at bestride klagen eller gøre det godt igen på en eller anden måde. Vi spørger kunden om problemet er blevet løst og hvorvidt kunden er enig i at klagen skal fjernes eller tilføjes en fodnote.
For mere information, så læs vores Privatliv & Ansvarsfraskrivelse