Anmeldelser Allyouplay

Online shop med alverdens spil, vidergiver dig nøglen direkte fra udbyderen.

Om Allyouplay.com

En online udbyder af nøgler til spil, siden er ejet og drevet af Hollandsk firma med adresse i Amsterdam.

Eksempel på spil du kan købe på allyouplay.com

Services fra Allyouplay.com

Her finder du et meget bredt udvalg af spil inden for mange kategorier. f.ex. Eventyrspil, Sports spil, Racing spil, FPS, RPG, Strategi spil, Indie og simulation spil. Du finder spil du kender som Age of Wonders, Planetfall Season Pass, Agenda, Agent Awesome, AGFPRO PREMIUM, AIM 2 Clan Wars, AIM Racing, Airline Tycoon 2, GOLD Airline Tycoon 2, Honey Airlines DLC, Alan Wake, Alan Wake - American Nightmare, Alchemy, Alekhine's Gun, Alice: Madness Returns the Complete Collection, Assault Alien Breed™ 3: Descent, Alien Breed™ Trilogy, Alien Breed™: Impact Alien Rage - Unlimited, Alone in the Dark: The New Nightmare og mange mange flere spil. Du vælger i kategorier nemt og enkelt. Allyouplay sælger spillernøgler online og det betyder at du med det samme får din nøgle leveret når du har betalt online. Derfor kan du komme igang med at spille dit favoritspil med det samme.

Online spille markedet er eksploderet i de sidste to årtier. Det første spil der blev opfundet til en computer blev skrevet i 1952 som led i en PHd opgave, men det første netværks baserede spil kom i 70erne men det spillemarked vi kender med online arkade spil og mange spillere samtidig blev lanceret ligeså langsomt i 90erne og eksploderet i 00erne. I dag er spillemarkedet værd milliarder af US dollars hvert år, og flere og flere spiller. Hvis det tidligere blev set alene som tidsfordriv, er det i dag blevet en anerkendt sport under betegnelsen e-sport, hvor millioner af spillere fra alle lande deltager og kæmpe penge præmier kan vindes. Der er ingen tvivl om at spil er kommet for at blive. Hvis du vil finde dit online spil og hurtigt få leveret en Key eller nøgle på dansk, så check allyouplay.com ud og se om ikke du finder lige det du leder efter, der står altid angivet ved spillene hvilken platform du spiller på f.eks. kan det kræve at du har en STEAM konto for at spille et bestemt spil. Steam er en digital distributionsplatform for videospil udviklet af Valve Corporation. Det blev lanceret i september 2003 som en måde for Valve at levere automatiske opdateringer til deres spil, men blev efterhånden udvidet til også at omfatte spil fra tredjepartsudgivere. Steam tilbyder digital rettigheds-administration (DRM), Spilservere, Videostreaming og sociale netværkstjenester. Det giver også brugeren installationen og automatiske opdateringer af spillene og en lang række smarte kommunikations funktioner såsom vennelister og grupper, du kan snakke via Skype og der er stemme- og chatfunktioner på spilleplatformen. Det koster ikke noget at oprette en konto på Steam, men du betaler for de spil du spiller og typisk skal du have en nøgle til spillet, det er netop disse nøgler som Allyouplay.com kan levere dig.. Når du har fundet dit spil online er det bare at lægge det i kurven og spille alt du har lyst til.

Kundeservice og klager

Hvis du har support spørgsmål kan du skrive til Ananda Digital Technologies B.V. på deres email her.

Er du kunde hos Allyouplay.com

Så del gerne en anmeldelse af dine oplevelser på denne side til glæde for alle os andre, tak.

Allyouplay

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Allyouplay

Er Allyouplay et troværdigt firma?

Dette er for nuværende 1 kundes bedømmelse af Allyouplay I gennemsnit. De modtog følgende 10 ud af 10 med 100% af dem som har bedømt som viser at de ville købe noget fra det firma igen.

Hvilke ydelser eller produkter tilder dette Allyouplay?

Allyouplay er for hovedparten aktiv I Generelt, mere specifikt med Spiludbydere & Rabatbutikker

Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Allyouplay gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.";Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Allyouplay gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf."