• Ingen anmeldelser endnu!

Bestil friske blomster online og få leveret lige til døren.  Om FloraQueen Dette er oprindeligt et Spansk koncept, FloraQueen...

Logo Euroflorist
Euroflorist
2 anmeldelser

Euroflorist er en leverandør i Danmark og resten af verden, som du kan bruge til at sende blomster, vin og chokolade til din venner, familie...

Chapter

For mange mennesker virker det som en god vane at starte med at læse. Det er ikke kun produktivt, men det kan også være lærerigt, underholdende eller inspirerende. Problemet med bøger er at de ofte kan kræve ret lang tid at læse, hvilket gør at det kan være svært at overskue ved siden af arbejde, familie, hobby, sport og andet. Udover dette så kan det ofte være svært at finde den rette bog, og det kan være dyrt hvis man køber den eller glemmer at aflevere den. Er der en tjeneste der løser disse problemer?

Om Chapter
Chapter er en dansk platform til underholdning i form af lydbøger og e-bøger. Udover at indeholde en kæmpe mængde bøger, så gør Chapter det også nemmere for dig at finde lige den genre du leder efter.

Produkter og tjenester
Tusindviser af bøger er tilgængelige med Chapter, der gør at du kan finde noget der passer lige til dig. Det er en kæmpe fordel at alle bøgerne kan findes på én platform, så du altid ved hvor du kan kigge. Det er dog også nemmere at overskue, eftersom Chapter giver dig nem adgang til at vælge en bog, hvor du så frit har mulighed for at stoppe med at læse den. Her behøver du ikke være bekymret for at du aflevere en bog for sent. Der er forskellige medlemskaber der er tilpasset til forskellige slags læsere. Hvis du er en der kun læser en gang imellem så kan du få et billigere abonnement, hvor du får 12 timers læse-/lyttetid om måneden. Hvis du bruger mindre end dette, så bliver tiden der er tilovers, bare tilføjet til dit tiden den næste måned. Dette gør ikke kun at du kan spare penge hvis du ikke læser utrolig ofte, men det gør også så du kan spare tid op over flere måneder. Der er også medlemskaber til flere brugere, hvis det er noget der skal være tilgængelig for familien. Chapter er også tilgængelig i udlandet, og hvis du ikke har adgang til internet et sted eller gerne vil spare penge i udlandet, så kan du downloade nogle bøger til offline brug, dette kommer dog an på abonnementet du vælger. Hvis du er usikker på om Chapter har en specifik bog, så kan du søge efter den på deres hjemmeside uden at være registreret.

Kundeservice og klager
Hvis ud har spørgsmål angående tilgængelige bøger, medlemskab eller andet, så kan du sende en mail til chapter@chapter.dk. Hvis du allerede er medlem eller har problem med at registrere dig, så kan du sende en mail til medlem@chapter.dk. Det kan dog ofte kræve lang tid at modtage respons over mail, så hvis der er noget der haster så kan du også ringe til 51 75 54 65 alle hverdage fra kl. 10:00-12:00.

Anmeldelse
Er du eller har du været et Chapter medlem? Så kan skrive om din erfaring her, hvilket kan komme andre til gode hvis de overvejer at bruge Chapter. Hvis der er noget specifikt du har oplevelse med, så kan du skrive om det her. Du kan vælge at skrive om deres udvalg af bøger, priserne på medlemskab eller noget andet.