Anmeldelser Gamekit

I nutidens digitale verden kan man finde et væld af tilbud online, der alle lover forbrugere betaling og værdi i bytte for deres tid - nogle af disse tilbud lyder næsten for gode til at være sande og der er en del, der reelt spilder folks tid og ikke leverer hvad de oprindeligt har lovet. Der er til gengæld også en lang række gode online tilbud, der kan spare forbrugere penge på produkter og oplevelser, de ellers ville have været nødt til at betale fuld pris for. Kunsten er, at kunne skelne mellem de to typer, så man kan finde online tilbudssider, der reelt har værdi. Derfor læser mange forbrugere nu med på anmeldelsessider, før de skriver sig op hos forskellige online udbydere, så de kan sikre sig, at de ikke spilder deres tid. På denne side kan du finde nyttige anmeldelser af Gamekit, så du kan se, om andre brugere har fundet deres produkter og services investeringen værd.

Om Gamekit

Virksomhedens formål er at forbinde Spiludbydere med spillere verden over. Deres partnere inkluderer kendte brands som McDonalds og Youzu Interactive, hvor de hjælper dem med at planlægge og distribuere kampagner, alle med formålet at tiltrække nye spillere til deres respektive spiludgivelser. Gamekit bruger en markedsføringsteknik der baseres på belønninger til spillere, når de registrerer sig på deres platform og begynder at spille de forskellige spil fra virksomhedens partnere. Hovedformålet med Gamekit er derfor at levere internet traffik til deres partnere, hvilket de får betaling for, som de giver en del af videre til deres brugere i form af belønninger.

Produkter og Services hos Gamekit

For at få adgang til Gamekits produkter og services skal man først oprette en profil på deres hjemmeside. Det kan man gøre ved at indtaste sin e-mail addresse, ellers kan man oprette en profil ved at forbinde kontoen til allerede eksisterende konti hos enten Facebook, Google eller Steam, hvorefter private oplysninger importeres. Når man har oprettet en profil, så kan man starte med at optjene points på deres hjemmeside, ved at spille spil eller udføre små opgaver, som de tilbyder online. Når man har optjent point, så kan man bruge disse på enten belønninger eller til at deltage i konkurrencer hos Gamekit. Belønningerne der er tilgængelige varierer og afhænger af, hvilke samarbejdspartnere de har på et givent tidspunkt. Tidligere belønninger har været premium spil, rabatpoint hos McDonalds og Lion Bars, samt gavekort til forskellige netbutikker.

Komplimenter, Klager og Tips til Gamekit

Er du bruger hos Gamekit eller har du tidligere benyttet deres services eller spillet nogle af deres spil for at optjene points? Var deres regler lette at gennemskue, er deres gevinster og bonuspoint investeringen værd og er deres spil sjove at spille? Skriv en anmeldelse her på siden for at hjælpe andre potentielle brugere hos Gamekit, samt virksomheden selv, med at beslutte, om det er en platform der er værd at bruge tid på og om deres gevinster og bonuspoint er af værdi for spillere i Danmark. Selvet par linjer omkring din oplevelse med Gamekit kan gøre det synligt for andre forbrugere, hvad virksomheden er god til og hvad den kan forbedre fremover.

Gamekit

10
    10