Anmeldelser AbeBooks

Bøger har altid haft folks interesse: nye udgivelser, populære romaner, klassikere, samleværker m.fl. Leder man efter specifikke værker, der måske er ældre eller kun findes på et fremmedsprog, kan man ofte komme ud for, at de ikke er tilgængelige hos standard bogforlag eller forhandlere, da de ofte kun forhandler de seneste udgivelser, mest populære klassikere, samt et meget lille udvalg af literratur på fremmedsprog. Derfor benytter flere og flere forbrugere sig af udenlandske netbutikker, som de måske ikke før har hørt om, og derfor ikke har stort kendskab til. Det er i dette tilfælde en rigtig god ide, at læse anmeldelser igennem fra andre forbrugere, der har haft erfaring med netop den forhandler man overvejer at handle hos. Derved kan man være mere sikker på, at deres betalingsportal er sikker, at de leverer produkter og services af høj kvalitet, samt at de i det hele taget er en reel virksomhed. Den udenlanske netbutik AbeBooks specialiserer sig i forskellige slags bøger, og her på siden kan man læse objektive anmeldelser af denne forhandler fra andre kunder.

Om AbeBooks

Virksomheden blev oprettet i 1995 og er et datterselskab af Amazon, hvilket de har været siden de blev opkøbt af denne virksomhed i December 2008. Deres hovedkontor ligger i Victoria (Canada), men de operer verden over via deres hjemmeside, hvilket primært er en markedsplads hvor privatpersoner og virksomheder kan købe og sælge bøger m.fl. AbeBooks er en miljøbevidst virksomhed og blandt deres tiltag for at beskytte miljøet er eksempeltvis deres dedikation til genbrug af bøger og tidsskrifter, deres kontorer, der så vidt som muligt er papirløse, samt deres private genbrugs- og kompost stationer for de ansatte, der arbejder på deres hovedkontor.

Produkter og Services hos AbeBooks

Denne virksomhed opererer som en online platform hvor folk kan købe og sælge bøger, kunstværker og samleværker fra andre privatpersoner og virksomheder verden over. Hos AbeBooks kan man finde sjældne bøger - både nye og gamle -, bedstsælgende romaner, klassikere, nye udgivelser, tegneserier og meget mere. Udover bøger sælger AbeBooks også plakater, kunstværker, kort og tidsskrifter.
    Leveringstiden for de forskellige varer man køber gennem deres netbutik kan variere kraftigt, da man enten kan købe gennem virksomheden selv, samt fra andre privatpersoner i resten af verden. Derfor kan det tage adskillige uger, hvis man eksempeltvis køber en bog fra en person i Canada eller USA. Har man ventet i mere end 30 dage, så tilbyder AbeBooks hjælp med sporing af pakken eller refundering, hvis man kontakter dem via deres hjemmeside.
    Hos deres netbutik kan man betale med Visa, MasterCard og American Express, og de oplyser desuden, at private sælgere der benytter markedspladsen på deres hjemmeside, i nogle tilfælde kan acceptere andre betalingsmetoder som eksempeltvis Paypal, bankoverførsel, eller checks.

Komplimenter, Klager og Tips til AbeBooks

Er AbeBooks din foretrukne netbutik, når du skal købe de seneste romaner, hvis du skal finde en speciel gave til nogen du holder af, eller samler du på sjældne bøger, som du køber gennem denne forhandler? Hvis du nogensinde har købt noget gennem AbeBooks, så er vi meget interesserede i, at høre din mening. Skriver du en anmeldelse, kan du hjælpe andre potentielle kunder med at beslutte, om de bør købe deres næste bog eller kunstværk gennem denne forhandler.

AbeBooks

10
    10