DanskeAnmeldelser

    Anmeldelser Babysam

    Dansk butikskæde med alt, hvad der er hedder babytøj og babyudstyr samt til gravide kvinder.

    Om BabySam

    BabySam blev grundlagt helt tilbage i 1973 og er i dag Danmarks største kæde, når det kommer til babyudstyr, børnetøj og alt tilbehør, som gravide kvinder kan få brug for. Udover, at BabySam har 33 detailbutikker over hele Danmark, så tilbyde de også specielle former for institutionssalg og en webshop med kæmpe sortiment. De bestræber sig på ikke kun at være eksperter i kvalitetsprodukter til babyer og småbørn, men de uddanner også deres medarbejdere, så de kan give dig ekspertråd om barnevogne m.m.

    BabySams mange fordele og tjenester

    Varer og mærker hos BabySam

    Først og fremmest så har de al den slags børnetøj, som du overhovedet kunne tænke dig, i alderen 0-6 år. Det betyder altså mærker som Pippi, LEGO wear, Fixioni, JOHA, BeKids, Småfolk og mange andre. Det gælder både basistøj og funktionstøj til de mindste. Og det er hele tiden med på moden, så sortimentet fornyes løbende. Derudover har de alle slags møbler og interiørelementer til børneværelset. Det gælder pusleborde, gåstole, kravlegårde, gulvtæpper og meget, meget mere. Alt sammen kommer i børnevenlige farver og materialer. Til sidst, men ikke mindst er der også autostole, klapvogne og barnevogne i alle varianter fra kendte mærker som Cybex, Babyjogger, Stokke, Joie, Emmaljunga og andre.


    Nogle gange kan det være overvældende at få en baby, og derfor tilbyder de, at du kan booke rådgivning i en helt time og helt gratis direkte på hjemmesiden. De kan hjælpe dig med at finde de ting, der er nødvendige for dine og din babys behov. Hos BabySam har du 365 dages fuld returret, gratis levering ved køb for over 499 DKK samt en leveringstid på kun 1-3 hverdage. Når du har udvalgt de varer, som du er interesseret i, skal du udfylde dine personlige oplysninger og gå videre til betaling. Her kan du vælge forskellige betalingsmetoder som Dankort og Visa, MobilePay, Mastercard eller afbetaling med ViaBill.

    Kundeservice og klager

    Kundservice hos BabySam har åben alle ugens hverdage mellem 9 og 16. Så hvis du har nogle spørgsmål, du gerne vil have besvaret, eller hvis du oplever problemer, du gerne vil have løst, så er det i dette tidsrum, du kan række ud til dem. Det kan du gøre ved at kontakte dem via chatten, sende en mail via kundeservice@babysam.dk eller ved at ringe til dem på (+45)70113010. Du kan også vælge at tjekke deres sektion Ofte stillede spørgsmål på hjemmesiden, som indeholder nogle af de mest gængse problemstillinger.

    Anmeldelse af BabySam

    Hvis du har erfaringer som kunde hos BabySam, omend det var i en af deres fysiske butikker eller gennem deres webshop, så vil vi meget gerne høre, hvad du har at sige. Det er vigtigt fra kunder at se meninger om, hvilken slags firma BabySam er. På den måde kan man danne sig et bedre billede af, om det var værd at bruge sin tid og penge på. Vær sød at dele din mening med os her, da det kommer alle til gode.

    Babysam
    Anmeldelser, klager og kundeoplevelser (1)

    2
    0% Vil købe her igen!
    Bestilling
    rating
    2
    Service
    rating
    2
    Pris
    rating
    2
    Levering
    rating
    2

    Alle anmeldelser

    Affiliate afsløring: dette indlæg har et tilknyttet link, der betyder, at når du klikker på vis og du derefter foretager et køb, så får vi en kommission, som hjælper med driften af dette websted..

    Babysam Randers

    Babysam Randers
    Babysam Randers.
    Hvis man kunne give nul stjerner, var det det de havde fået.
    Jeg har d.d. Været ude i butikken for at få pengene retur for en barnevognssele, jeg har købt i butikken for 6 måneder siden. I selvsamme butik, har vi købt barnevogn med alt tilbehør.
    Vores søn er 6 måneder gammel og det var ved at være tid til, at tage barnevognsselen i brug.
    Vi kunne ikke få selen til at passe til vores Scandic Barnevogn (købt i babysam), selvom vi dengang fik at vide af Babysam-medarbejder, at selen var universal og sagtens kunne bruges til vores barnevogn.
    Stropperne som skal hægtes på ringene i barnevognen, kunne simpelthen ikke nå, uden at mase madrassen helt sammen. Vi forsøgte at løsne stropperne, så de kunne passe i længden, men da vi havde gjort det, kunne spænderne ikke klikkes sammen igen.
    Jeg tager derfor ud i butikken for at få pengene retur. Jeg går op til kassen og fortæller kassepigen at jeg gerne vil have pengene retur. Jeg har glemt mit dankort i bilen og fortæller hende at jeg lige går ud efter det i bilen, så jeg kan få pengene retur på kortet.
    Da jeg kommer ind igen, er der kø. Jeg stiller mig pænt i kø, som nu består af to køer, da der er to åbne kasser. En kunde træder ind foran mig i køen og jeg tænker, fair nok, hun har nok travlt.
    Ved siden af mig i den anden kø, står en anden kunde med hendes spædbarn.
    Da det bliver min tur, træder jeg op til kassen og fortæller (en anden ekspedient) at hendes kollega, var ved at ordne en retursag for mig.
    Hertil svarer ekspedienten, at hun lige vil ekspediere hende den anden kunde med barnet først og kigger over på hende som står i den anden kø. Jeg står og ser lidt forvirret ud og siger “øøh? Jeg troede der var to køer?” Ekspedienten svarer: “ja men hende der har ventet ti min. Så hvis du lige vil træde lidt til siden” sagde hun, da jeg noget forundret spurgte hvad jeg så skulle gøre i mellemtiden.
    Jeg bliver derefter kaldt hen til den anden kasse, hvor ekspedienten har givet min retursag til en 3. Ekspedient. En mandlig ekspedient, som virker rigtig misfornøjet over at jeg ønsker mine penge igen.
    Han spørger hvad der er galt med selen og jeg svarer at den ikke fungerer og jeg forklarede ham hele historien, også det faktum at vi for 6 måneder siden, havde fået at vide i samme butik, at selen ville passe. Jeg oplevede ham som meget bebrejdende over, at jeg havde pakket selen ud og at jeg havde købt den for 6 måneder siden. Jeg forklarede ham at vi havde købt det hele stort set på samme tid og at det jo først var nu at vores søn, havde fået behovet for selen.
    Jeg fik mine penge retur, men gik fra butikken med oplevelsen af rigtig dårlig og bebrejdende kundeservice. Og jeg var meget chokeret over den behandling jeg fik i butikken.
    Jeg har egentlig altid godt kunne lide at handle i BabySam, men det er ovre nu og jeg sætter ikke mine ben i butikken mere. Jeg har ligeledes, i mit netværk, frabedt mig gaver til min søn, som kommer fra Babysam.
    Øv øv øv!

    Af: Simone Engelbrecht10-06-2021
    Bestilling
    rating
    Service
    rating
    Pris
    rating
    Levering
    rating
    Vil købe her igen
    Nej
    2
    rating

    Skriv din egen anmeldelse om Babysam

    Din anmeldelse

    FAQ

    Er Babysam et troværdigt firma?

    Dette er for nuværende 1 kundes bedømmelse af Babysam I gennemsnit. De modtog følgende 2 ud af 10 med 0% af dem som har bedømt som viser at de ville købe noget fra det firma igen.

    Hvilke ydelser eller produkter tilder dette Babysam?

    Babysam er for hovedparten aktiv I Netbutikker, mere specifikt med Babyer og Børn

    Jeg har læst alle bedømmelserne, hvad gør jeg så nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Babysam gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.