Anmeldelser EMP

Samfundet er gået online, og det er kommet som et lyn fra en klar himmel, at det er gået så stærkt. Der er firmaer som EMP, som har fundet ud af, at de kan ramme deres målgruppe online, og det er både med tøj og med spil og anden form for merchandice som bandtrøjer og lignende. Det er produkter, som primært henvender sig til de unge, og som er til dem, som måske kører en rockstil på tøjet, for der er trøjer fra mange af de helt store rockbands, der har 40 år eller mere på renommeet

Om EMP

EMP er et onlinefirma, som sælger forskellige former for spil og musik samt tilbehør. De rammer ned i en niche, hvor de unge og dem, som enten har en barnlig sjæl, eller som kan lide rockmusik, er. Dem, som har favoritbands kan få alt fra t-shirts over jakker til bukser, og der er til alle i familien. Det samme gælder for dem, som har et favoritspil. Der er alt, hvad hjertet kan begære af merchandice, og det er let at finde en unik gave til dem, som måske har en lille samler i maven. EMP rammer en niche, og de gør det til perfektion, for de giver kunderne mulighed for at være dem selv og for at finde deres egen stil.

Services hos EMP

Hos EMP kan du få spil, musik, medierne til at lagre det hele på og alt indenfor tøj, sko, tilbehør, køkkenudstyr, ja det er næsten kun fantasien, som sætter grænser for det, som de kan tilbyde dig. De har i deres sortiment utrolig mange produkter, som dækker emnerne musik, primært rock og metal, og spil af forskellige slags, og det er alt fra tøj til køkkenudstyr, som de hurtigt og enkelt kan sørge for, kunderne får, og de leverer hurtigt, for de samarbejder med de største shippingfirmaer i verden. Kunderne skal hurtigt have det, som de har bestilt. De har også en blog om spil og lignende, så du let kan følge med i, hvad der kommer af nyt.

Klager og kundeservice

Hvis du har noget, du gerne vil spørge EMP om, eller du måske har noget, som du gerne vil klage over, så skal du have fat i deres kundeservice. Det er dog på ingen måde en svær opgave, for det er forbavsende let at finde både mail og telefonnumrehjemmesiden, som er meget overskuelig. Det giver sig selv, at de svarer hurtigere på telefonen, men også på mail vil du hurtigt få et fyldestgørende svar af det kompetente personale, og det er lige meget, om du ringer eller skriver med en klage eller en forespørgsel, kundebetjeningen er den samme.

Bedømmelse af EMP

Når du som de fleste andre skal til at handle med et firma for første gang, så tjekker du sikkert firmaernes stjerner på forskellige hjemmesider, for det er jo med at finde den bedste at handle med. Der er nu kommet en ny hjemmeside, hvor du som kunde kan anmelde og bedømme firmaerne, og den nye side tillader, du giver en mere nuanceret bedømmelse. Det er noget, som både andre kunder og firmaerne selv sætter pris på, for det er vigtigt for alle.

EMP

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om EMP

Er EMP et troværdigt firma?

Dette er for nuværende 1 kundes bedømmelse af EMP I gennemsnit. De modtog følgende 10 ud af 10 med 100% af dem som har bedømt som viser at de ville købe noget fra det firma igen.

Hvilke ydelser eller produkter tilder dette EMP?

EMP er for hovedparten aktiv I Netbutikker, mere specifikt med Mode, Fanartikler

Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van EMP gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.";Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van EMP gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf."