Anmeldelser RED MAGIC

Når man som forbruger skal vælge en ny smartphone, så er der efterhånden en lang række forskellige modeller og mærker på markedet at vælge mellem. Man kan nu foretage så mange ting på en smartphone, at de med deres mange funktioner minder om computere. Derfor koster mange af dem nu også det samme som en ny PC - nogle gange endda mere. Derfor er det for mange en relativt stor investering, når man skal købe en ny smartphone, og forbrugere vil derfor gerne sikre sig, at de træffer den rette beslutning. Især når man vælger at købe fra mindre kendte mærker, hvor man ikke i forvejen ved meget om deres produktkvalitet og services, kigger mange danskere anmeldelser igennem fra andre kunder. Eksempeltvis fra folk, der har delt deres personlige erfaringer via kundeanmeldelser her på siden omkring RED MAGIC.

Om RED MAGIC

Denne virksomhed blev etableret i 2017, som en del af Nubia, med henblik på at tilbyde smartphones udviklet specielt til gamere. Virksomheden oplyser selv, at deres designs er en kombination af flot, ergonomisk hardware og software optimeret specielt til gaming. Via deres hjemmeside tilbyder RED MAGIC en række forskellige telefoner, såsom RedMagic Mars, RedMagic 5s og RedMagic 5G lite.

Produkter og Services hos RED MAGIC

Smartphones fra RED MAGIC indeholder software, der er optimeret specifikt til, at levere den bedst mulige spiloplevelse for brugeren. Deres telefoner har derfor en række ekstra funktioner, som man normalt finder på spilkonsoller eller gaming computere, såsom 4D vibration, muligheden for at optage video mens man spiller, man kan lade spilllet køre mens skærmen er låst mm. Telefonerne har yderligere specielle indstillinger for lys og lyd, som gør dem egnede til at spille på, således at man eksempeltvis ikke anstrenger sine øjne for meget, så detaljerne i spillet står klarere, så man kan høre lydeffekterne bedre m.fl.
    Bestiller man fra deres netbutik, så kan man betale med Visa Betalingskort, kreditkort eller via Paypal. Priserne kan i øjeblikket kun ses i USD, GBP eller EUR, så betaler man i danke kroner, bedes man tjekke med betalingsudbyderen, hvad vekselraten er i DKK på dagen.
    Levering til Danmark tager typisk mellem 4-6 arbejdsdage, efter ordren er afsendt. Fortryder man købet, eller ønsker man at returnere sine varer, så skal man kontakte virksomheden via e-mail, så de kan arrangere returneringen.

Komplimenter, Klager og Tips til RED MAGIC

Er du gamer og har du investeret i en smartphone fra RED MAGIC, så du kan spille på mobiltelefonen, når du er på farten eller sidder og slapper af i sofaen? Måske foretrækker du endda mobile spil, fremfor konsolspil eller computerspil? Vi er meget interesserede i at høre mere omkring din købsoplevelse med RED MAGIC. Giver deres mobiltelefoner en bedre spiloplevelse end man normalt ser hos andre forhandlere, er de traditionelle funktioner som video opkald, lyd og internet browsing på deres telefoner også god, eller har de udelukkende fokuseret på en god oplevelse, når man spiller på telefonen? Disse aspekter er vigtige for andre kunder at vide, når de overvejer om de selv skal investere i en RED MAGIC telefon. Hjælp andre forbrugere, ved at skrive en anmeldelse her på siden.

RED MAGIC

10
    10