City Sightseeing

Alle anmeldelser

City Sightseeing

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Disneyland Paris

Disneyland Paris

0 anmeldelser

Disneyland Paris, der hvor eventyret starter. der er mange, som er vokset op med at se, læse og lege med det legetøj, som er disneykon...

Logo Viator

Viator

0 anmeldelser

På globalt plan er oplevelsesindustrien en af de største brancher og rejsende verden over bruger milliarder af kroner på dr&osla...

Logo Myholidays

Myholidays

0 anmeldelser

Langt de fleste mennesker bruger meget tid og energi på at planlægge ferier og rejser. Der er derfor en lang række forskellige se...

Logo Brussels Airlines

Brussels Airlines

0 anmeldelser

Skal du også snart oppe og flyve, men ved ikke helt hvilket flyveselskab du skal vælge? I denne anmeldelse handler det om Brussels Airl...

City Sightseeing

City Sightseeing blev grundlagt i 1999 i Sevilla, Spanien, og denne tur er stadig rygraden i deres verdensomspændende aktiviteter. I 2000 startede City Sightseeing med kun fire ture og var oprindeligt et joint venture mellem det britiske selskab Ensign Bus og det nystiftede City Sightseeing Spain. I dag er City Sightseeing kendt på næsten 100 steder verden over, der spænder over seks af de syv kontinenter. Deres lyse, muntre og sjove røde åbne top-busser er populære blandt turister og besøgende til nogle af verdens bedste destinationer.

Virksomhedens historie
Idéen til mærket City Sightseeing blev født i 1998. Efter omfattende markedsundersøgelser i Sevilla viste det sig, at turister og besøgende ville byde et anerkendt mærke velkommen på andre destinationer - et mærke, de kunne stole på og være sikre på ville tilbyde den samme kvalitet og standard på alle steder. Fra det tidspunkt blev den synonyme røde og gule branding skabt på de åbne dobbeltdækkerbusser og begyndte at dukke op over hele kloden. City Sightseeing-franchisekonceptet blev introduceret på World Travel Market i London, England i 1999.

Franchisemærket begyndte at ekspandere på verdensplan, først i Storbritannien med Glasgow og derefter Canberra i Australien. I 2000 udvidede virksomheden med introduktionen af ​​ture i Bath, London, Edinburgh og York, samt yderligere udvidelser i Spanien og Australien og nye lokationer som Istanbul i Tyrkiet og København i Danmark, tæt fulgt af nye ture i Italien. I 2000 blev et sofistikeret online bookingsystem indført.

I 2002 havde City Sightseeing erhvervet sin største konkurrent, Guide Friday, og udvidet brandet fra den ene dag til den anden til næsten 70 ture med 250 busser verden over. I 2003 og 2004 ekspanderede City Sightseeing yderligere og banede nye veje med introduktionen af ​​specialbyggede åben-top lavgulvs dobbeltdækkerbusser til ture i Spanien og Storbritannien.

Franchise model
City Sightseeings hurtige vækst kan tilskrives, at konceptet er udviklet efter franchisemodellen. Deres ture er en kombination af lokale busselskaber, der lancerer mærket, re-branding af eksisterendeopen-top ture eller nye virksomhedsetableringer. Med denne model har 'lokale' operatører fleksibiliteten til at indføre den rigtige infrastruktur til deres placering, mens de modtager fuld støtte fra City Sightseeing Worldwide.

City Sightseeing Worldwide overvåger udviklingen af ​​hver tur og fortsætter med at overvåge hver lokation, evaluere kvalitetsstandarder og den samlede besøgendes oplevelse. De udvikler løbende unikke partnerskaber med leverandører - såsom busproducenter, billet- og kommentarsystemer - som vi så tilbyder "lokale" rejsearrangører.

Alle deres ture sælges gennem dette globale bookingwebsted og gennem et stort antal velkendte, verdensomspændende bureauer, hvoraf nogle er førende inden for deres felt. En procentdel af omsætningen fra billetsalget geninvesteres i virksomhedens globale markedsføring og annoncering for at hjælpe os med at udvikle brandet.

Hvordan var det at prøve City Sightseeing?
Fortæl os om din erfaring fra start til slut med City Sightseeing. Hvordan var dit førstegangsindtryk? Var det let at finde rundt? Hvad kunne forbedres? Husk at komme med alle detaljer, så den næste kunde har et bedre overblik.

Din anmeldelse er rigtig vigtig for os og mange andre læsere glæder sig til at læse den idag.