IHG Hotels & Resorts

Alle anmeldelser

IHG Hotels & Resorts

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Landal

Landal

1 anmeldelser

Skal du på ferie eller kigger du bare rundt efter muligheder? Her har du flere muligheder, du kan søge rundt og lede efter forskellige...

Logo Trivago

Trivago

1 anmeldelser

Hvor rejsende før i tiden havde få valgmuligheder og måtte benytte rejseagenter og brochurer, som det eneste grundlag for deres ...

Logo Jet Radar

Jet Radar

1 anmeldelser

Jet Radar startede i 2007 som en flyrejseblog drevet af grundlæggeren Konstantin Kalinov. Fremdriften for selskabet kom året efter, da ...

Logo DFDS

DFDS

1 anmeldelser

Hvis turen går til Norge, så er et mini-cruise med DFDS en af de ting, der popper op i hovedet på de fleste. Det er at komme om b...

IHG Hotels & Resorts

IHG Hotels & Resorts er deres familie af mærker lige så forskelligartet, som de er. Find en samling af indbydende oplevelser, lige fra daglige, vigtige rejser til luksusrejser. For uanset hvor du går. For hvordan du end bliver.

Oplev eksklusive fordele, og optjen IHG® Rewards-point på mere end 6.000 hoteller og resorts verden over for at indløse til belønningsnætter, uovertrufne oplevelser og mere.

Operationer
Virksomhedens verdensomspændende hovedkvarter og Europa-kontorer er i Denham, Buckinghamshire i England. Americas-kontoret er i Dunwoody, Georgia i Greater Atlanta. Sydøstasien og Korea-kontorerne er i Singapore, Australasien-kontorerne i Sydney, Japan-kontorerne i Tokyo, Indien Mellemøsten og Afrika-kontorerne i Dubai, og Greater China-kontorerne er i Pudong, Shanghai. I 2006 gik IHG og Lend Lease Group (Lend Lease US Public Partnerships) sammen i privatiseringen af ​​Army Lodging-programmet.

Bas Hoteller
Oprindelsen af ​​virksomheden kan spores tilbage til 1777, hvor William Bass etablerede Bass Brewery i Burton-upon-Trent. I 1875 var dens røde trekant-logo det første varemærke nogensinde registreret i Det Forenede Kongerige.

Virksomheden skiftede senere navn, og i 1969 lancerede Bass Charrington, som det var kendt på det tidspunkt, Crest Hotel-kæden, hvilket markerede sin første indtræden i logisektoren.

I 1988 begrænsede den britiske regering antallet af pubber, som bryggerierne direkte kunne eje, hvilket resulterede i, at Bass yderligere investerede i udvidelsen af ​​sin hotelvirksomhed. Dette førte til, at det købte Holiday Inn International fra aktionærer.

InterContinental
Pan American Airways grundlægger Juan Trippe etablerede den amerikanske Intercontinental Hotels-kæde som en afdeling af Pan Am i 1946, og den drev sit første hotel i Belém, Brasilien. Den 19. august 1981 solgte Pan Am holdingselskabet Inter-Continental Hotels Corporation (IHC) til det britiske Grand Metropolitan for 500 millioner dollars. Da GrandMet fokuserede sin kerneforretning og ekspanderede til fastfood gennem købet af Burger King, solgte det IHC til den japansk-baserede Saison Group i 1988.

I marts 1998 solgte Saison Group IHC til det britiske bryggeri Bass. I 2000 solgte Bass sine bryggeriaktiver (og rettighederne til Bass-navnet) til det belgiske bryggeri Interbrew for £2,3 milliarder og ændrede navn til Six Continents.

I 2003 blev det uafhængige selskab InterContinental Hotels Group (IHG) oprettet, efter at Six Continents delte sig i to selskaber: Mitchells & Butlers tog kontrol over restaurantaktiverne, mens IHG fokuserede på hoteller og læskedrikke. IHG beholdt Britvic, læskedrikkedivisionen, indtil december 2005, hvor det solgte sin andel i virksomheden ved et børsnoteret udbud.

I april 2017 meddelte virksomheden, at det var genstand for et malwareangreb, og hackere havde stjålet kreditkortoplysninger.

I februar 2021 annoncerede IHG et årligt tab på $153 millioner på grund af begrænsningerne i Covid-19. Det forventes dog, at Holiday Inn Express-mærket vil hjælpe i genopretningsprocessen.

Hvordan var det at prøve IHG Hotels & Resorts?
Fortæl os om din erfaring fra start til slut med IHG Hotels & Resorts. Hvordan var dit førstegangsindtryk? Var det let at finde rundt? Hvad kunne forbedres? Husk at komme med alle detaljer, så den næste kunde har et bedre overblik.

Din anmeldelse er rigtig vigtig for os og mange andre læsere glæder sig til at læse den idag.