OYO

Alle anmeldelser

OYO

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Landal

Landal

1 anmeldelser

Skal du på ferie eller kigger du bare rundt efter muligheder? Her har du flere muligheder, du kan søge rundt og lede efter forskellige...

Logo Trivago

Trivago

1 anmeldelser

Hvor rejsende før i tiden havde få valgmuligheder og måtte benytte rejseagenter og brochurer, som det eneste grundlag for deres ...

Logo Jet Radar

Jet Radar

1 anmeldelser

Jet Radar startede i 2007 som en flyrejseblog drevet af grundlæggeren Konstantin Kalinov. Fremdriften for selskabet kom året efter, da ...

Logo DFDS

DFDS

1 anmeldelser

Hvis turen går til Norge, så er et mini-cruise med DFDS en af de ting, der popper op i hovedet på de fleste. Det er at komme om b...

OYO

Har du nogensinde lagt mærke til, hvorfor valget af en god restaurant eller film sætter dig i en ubehagelig situation? Det er en skræmmende opgave, som en kunde skal påtage sig for at sikre, at den efterfølgende oplevelse er tiden og kræfterne værd. For nogle er kvalitet topprioritet, mens andre tager beslutningen udelukkende ud fra deres budget. Heldigvis for dem kommer filmkritikere og madbloggere til undsætning, men når det kommer til at booke et hotel, tror en kunde kun på én anden kunde.

Da processen med at booke et hotel kræver samme indsats og grundige research, gør positive hotelanmeldelser fra andre kunder en stor forskel for at opbygge et godt førstehåndsindtryk og er en væsentlig del af at danne sig en mening. Forventningerne stiger, når det planlagte ophold er en fritidsrejse, eller når der bookes til en gruppe mennesker med forskellige interesser.

Fra placeringen af ​​dit hotel til værelsernes overkommelige priser, fra pletfrit sengetøj til de hygiejniske toiletter, fra det komfortable værelse med AC til gratis Wi-Fi - hver faktor påvirker den samlede kundeoplevelse. Og for at forbedre kundeoplevelsen har OYO skabt en platform, hvor du kan give gennemsigtig feedback om dit hotel og dets drift. Hotelanmeldelser giver vores kunder ret til at vide og frihed til at vælge mellem en række fantastiske, gode og fremragende hoteller. Det er et værktøj for vores partnere til at forstå og identificere områder for forbedring og til at drive interne teams til ekspertise,

Hvordan hjælper hotelanmeldelser brugere med at træffe en informeret beslutning?
For en potentiel kunde hjælper hotelanmeldelser med at sætte de rigtige forventninger i forhold til budget – en vigtig løftestang i beslutningsprocessen. Disse anmeldelser påvirker direkte hotelreservationer og opbygger tillid til, at opholdet bliver godt, fabelagtigt eller simpelthen spektakulært. En bruger forventes at stole på, at en anden bruger bekræfter ægtheden af ​​indkvarteringen og tjenesterne, før de reserverer et ophold.

Hvordan fungerer OYO-hotelanmeldelserne?
Når en bruger besøger OYOs mobilapp, mobil- eller computerwebsted, vises hotelanmeldelserne ved siden af ​​alle hotellerne med de mest relevante detaljer på siden med hoteloversigter og hoteldetaljer. Hvis det samlede antal anmeldelser er mindre end 10, vises et "Ny" tag med hotellet. Når du klikker på en hotelanmeldelse, udvides den for at vise en mere detaljeret bedømmelse og viser et tilfredshedsindeks (ud af 100) for faciliteterne og kerneløfterne.

Hotelanmeldelser indsamles efter kassen via mobilappen, kundeservice og e-mail. Hotelbedømmelser er også tilgængelige i sorterings- og filtreringsmulighederne som henholdsvis højeste OYO-bedømmelser og gæstebedømmelser.

Da anmeldelser påvirker vores omsætning, er de glade for at forbedre kundeoplevelsen ved at hjælpe dem med at træffe en klar beslutning om at bo på hoteller med en bedre vurdering. OYO ved alle, at første indtryk normalt er sidste indtryk. Men når det kommer til at booke et hotel, bestemmer det indtryk, du gør, når du tjekker ud, hvilket indtryk en anden gør, når du tjekker ind.

Mange derude vil gerne læse din ærlige mening omkring OYO?
Skriv en anmeldelse idag, som vi med glæde vil dele. Var produktet som beskrevet? Hvordan var deres kundeservice? Er det en erfaring du vil anbefale til andre? Vi glæder os til at høre om din erfaring.