Scandic

Alle anmeldelser

Scandic

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Landal

Landal

1 anmeldelser

Skal du på ferie eller kigger du bare rundt efter muligheder? Her har du flere muligheder, du kan søge rundt og lede efter forskellige...

Logo Trivago

Trivago

1 anmeldelser

Hvor rejsende før i tiden havde få valgmuligheder og måtte benytte rejseagenter og brochurer, som det eneste grundlag for deres ...

Logo Jet Radar

Jet Radar

1 anmeldelser

Jet Radar startede i 2007 som en flyrejseblog drevet af grundlæggeren Konstantin Kalinov. Fremdriften for selskabet kom året efter, da ...

Logo DFDS

DFDS

1 anmeldelser

Hvis turen går til Norge, så er et mini-cruise med DFDS en af de ting, der popper op i hovedet på de fleste. Det er at komme om b...

Scandic

Scandic er en nordiske hoteloperatør med et netværk på cirka 280 hoteller med 58.000 hotelværelser i drift og under udvikling i seks lande. Scandic Friends er det største loyalitetsprogram i den nordiske hotelbranche. Virksomhedsansvar har altid været en del af Scandics DNA. Scandic har været børsnoteret på Nasdaq Stockholm siden 2. december 2015.

Vision og misson
En nordisk hotelvirksomhed i verdensklasse, der skaber gode hoteloplevelser for de mange mennesker. Deres vision er at være en nordisk hotelvirksomhed i verdensklasse

De bruger vores nordiske ånd, kultur og måde at gøre tingene på til at være alt, hvad de kan være som hotelvirksomhed. Verdensklasse handler ikke om fem stjerner, røde løbere eller størrelsen af ​​et netværk. Det handler derimod om at optræde upåklageligt hver eneste dag på scenen og bag kulisserne for deres gæster, kunder, teammedlemmer og ejere.

På den måde vil de gøre de kommende år til de stolteste og mest succesrige i Scandics i forvejen meget stolte historie og blive en af ​​de mest bemærkelsesværdige hotelvirksomheder i verden.

Scandic's mål er at skabe gode hoteloplevelser for de mange mennesker
De er her for så mange mennesker, som de kan. Uanset hvem de er, hvordan de klæder sig, hvor de er fra, eller hvor de skal hen, står de op om morgenen for at skabe en virkelig fantastisk hoteloplevelse for alle - fra det øjeblik, de først tænker på os til det øjeblik, de tjekker ud og fortælle deres venner om det.

De tror på, at en god hoteloplevelse er så meget mere end blot et dejligt værelse, seng, morgenmad eller aftensmad. Det er et venligt smil, en imødekommende atmosfære, ægte service og det lille ekstra: Det er den samlede oplevelse, vi skaber for vores gæster.

Et attraktivt hotelkoncept med lokalt præg
Deres forretningsidé er at drive hoteller i mellemsegmentet. Næsten 70 procent af deres omsætning kommer fra overnatningsbranchen og 30 procent fra konference- og cateringbranchen.

Deres tilbud er lige så populært blandt forretnings- og fritidsrejsende, som det er blandt folk, der besøger dem bare for at spise, arbejde eller socialisere. De udvikler hele tiden vores koncept for at skabe den bedst mulige hoteloplevelse.

Kunder
Bred kundebase med en høj andel af tilbagevendende kunderl

Scandic har et populært og godt modtaget tilbud, der tiltrækker både forretnings- og ferierejsende.

Deres hovedkundegruppe består af forretningsrejsende, herunder offentlige myndigheder, og står for næsten 70 procent af vores omsætning.

Deres fritidskunder omfatter grupper, sportsklubber og individuelle fritidsrejsende.

De har mange loyale kunder og vores loyalitetsprogram - Scandic Friends - er det største program i den nordiske hotelbranche. Cirka 35 procent af vores bookinger kommer fra medlemmer af vores loyalitetsprogram.

Deres kundebase er ligesom resten af ​​det nordiske marked hovedsageligt indenlandsk eller nordisk, med en støt voksende andel af internationale rejsende, hovedsageligt fra Tyskland og Rusland, efterfulgt af USA og Storbritannien.

Mange derude vil gerne læse din ærlige mening omkring Scandic?
Skriv en anmeldelse idag, som vi med glæde vil dele. Var produktet som beskrevet? Hvordan var deres kundeservice? Er det en erfaring du vil anbefale til andre? Vi glæder os til at høre om din erfaring.