Anmeldelser Blinkist

Hvis man gerne vil læse eller lytte til e-bøger, så kan dette være meget dyrt. Med alle de forskellige muligheder der er tilgængelige, kan det også være svært at vælge en service. For nogle mennesker, er det ikke altid muligt at sætte tid af til at læse eller lytte til en lang bog. For mennesker der leder efter noget specifikt, så de kan lære noget nyt, eller bare er interesseret i en historie, kan det være svært at finde det rette. Med et hold af læsere, forfattere, udviklere, designere og planlæggere, giver Blinkist dig en løsning der tilbyder dette. Siden deres stiftelse i 2012, har deres fokus været på effektiv levering af information.

Produkter og tjenester

Blinkist er lavet til at gøre det nemt for dig, at få relevant viden på kort tid. Med Blinkist har du mulighed for at læse eller lytte til e-bøger. Blinkist gør det nemt for dig, at få det vigtigste information fra teksten. Meget af vores typiske dag, går med opgaver hvor vi er på auto-pilot. Tid der bliver brugt på noget der ikke er krævende, men alligevel noget der tager en del af dagen. Dette kun f.eks. være at bruge offentlig transport, gøre rent, gåture eller andet. Denne tid kan bruges mere effektivt. Blinkist gør at du kan få lærerig information, imens du laver disse opgaver. Med mere end 19 millioner brugere, kan du være sikker på at deres tjeneste er testet og er blevet forbedret til din oplevelse. På deres side kan du se priserne og få mere information om Blinkist. Du kan også læse om fordelene ved at læse.

Kundeservice og klager

Hvis du gerne vil vide mere om Blinkist virksomheden, så kan du på deres support side gøre dette. Her kan du læse om deres app, deres abonnementer, din konto og mere. Disse beskrivelser kan være med til at svare på spørgsmål du måske har. Når du vælger et emne du gerne vil vide mere om, så har du et hav af muligheder som du kan læse mere om. Her er der dybdegående tekster, der vil forsøge at svare på dit spørgsmål. Hvis disse ikke hjælper, så kan du sende en besked til deres kundeservice ved at bruge deres kontaktform.

Anmeldelse

Er du en af de 19 millioner brugere Blinkist har? Hvis du er, så kan du skrive en anmeldelse om Blinkist her. Her kan du beskrive hvorfor du valgte at bruge Blinkist, hvad der får dig til at blive, eller hvad der får dig til at forlade tjenesten. Du kan beskrive deres udvalg af bøger eller responstiden på deres kundeservice. Uanset hvad du har erfaring med i relation til Blinkist, så kan du beskrive dette her. Din anmeldelse af Blinkist er offentlig, så andre folk kan se den og tage det med i deres bedømmelse af tjenesten. Din anmeldelse kan være hvad der får folk, til at bruge Blinkist eller hvad der får folk til at forlade tjenesten. Din anmeldelse går til en samlet bedømmelse af Blinkist tjenesten, som andre folk så kan se.

Blinkist

10
    10