Anmeldelser Voidu

Her finder du spil og videoer online til helt specielle priser. Priser vises også i Danske Kroner.

Om Voidu

Voidu er en del af Azerion gruppen, en virksomhed der tilbyder et bredt udvalg af medie og spil-produkter.
    Voidu er en elektronisk handelsplatform, der giver brugerne mulighed for at gennemse og downloade pc-videospil, udviklet af forskellige spiludviklere og udgivere i forskellige brancher og genrer. Azerion er en stærk spiller på det Europæiske marked og vokser hurtigt, man har allerede 150 millioner brugere månedlig, 850 ansatte i lokale kontorerb blandt andet i Holland og Danmark (København) Voidu har rettigheder til mere end 700 titler.

Voidu officiel præsentations video

Om Voidu services og produkter

På denne online udbyder af spil finder du virkelig spil i alle kategorier; Action, Adventure, Fighting, Sport, Bilspil og racing, FPS, RPG, Strategi, Horror, Indie, Simulation og VR. Du kan handle spil efter Operativ System, f.eks. Linux, Mac OS eller Windows. Eller du kan vælge en Platform f.eks. Rockstar S.C., Uplay, Bethesda. Net eller Steam. Her findes et virkelig flot udvalg af spiltitler, hundrevis af spil, du kan finde alt fra Grand Theft Auto og Prey, Doom, Age of Wonders eller Cricket, Golf, Motorsport, Fodbold og andre sportsspil. I kategorien FPS finder du f.eks. Wolfenstein,Doom Classic og Dishonered. Naturligvis finder du også strategi spil som Age of Wonders, Rice of Venice, the Banner Saga og Kerbal Space Program.

Alle priser kan vælges i dansk men sitet er på engelsk, ligesom naturligvis de fleste af spillene. Siden internettets fødsels har spillelysten virkelig taget fart og e-sport er blevet en kæmpe ting, ikke bare hjemme i stuen eller på teenage værelser men også på store internationale spille areaner med tusindevis af spilere grupper og teams i forskellige ligaer med sponsorer og spille præmier i så store summer at nærmest kun fantasien sætter grænser, og vi har succes, vi danskere, der er virkelig store hold med danskere på holdlisten der vinder store summer af penge. Måske er det dig, har du prøvet at tilmedlde de online ligaer? Alle er startet et sted og det kunne være din drøm der starter her.

Som kunde hos Voidu er sikker på at få de bedste produkter til en super god pris. Få studierabat hos Voidu hele 30%. Alt du skal gøre er at sørge for at du har registeret dit studiekort og ID hos Student Beans på den måde får du nemt og enkelt 30 procent rabat hver gang du handler hos Voidu. Du kan samle Voidu Cash, der er ligesom penge du anvender mod køb, du køber nemt Voidu Cash ved at logge ind på sitet og betale med kreditkort eller paypal online. Du kan naturligvis betale med alle de gængse betalingskort og Paypal. På din kundekonto kan du let og enkelt overskue dine køb og dine spil og du kan tilkøbe nye produkter.

Kundeservice og klager hos Voidu

Du kommer nemt i kontakt med Voidu via Email, kunderservice har åbent hver dag og står til rådighed for dig. Du kan også tjekke om dit spørgsmål allerede er besvare på deres FAQ her.

Anmeldelse af Voidu´s service og produkter

Er du bruger af sitet hører vi gerne om dine oplevelser, skriv en anmeldelse her til glæde for andre, tak.

Voidu

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Voidu

Er Voidu et troværdigt firma?

Dette er for nuværende 1 kundes bedømmelse af Voidu I gennemsnit. De modtog følgende 10 ud af 10 med 100% af dem som har bedømt som viser at de ville købe noget fra det firma igen.

Hvilke ydelser eller produkter tilder dette Voidu?

Voidu er for hovedparten aktiv I Service Firmaer, mere specifikt med Multimedia & Abonnementer, Softwareløsninger, Øvrige Service Firmaer

Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Voidu gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.";Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Voidu gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf."