HubSpot

Alle anmeldelser

HubSpot

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo F-Secure

F-Secure

1 anmeldelser

Vi skal alle være sikre. Det er noget af det, som vi sætter højt, og derfor har vi alarmer, politi og låse på alle d...

Logo Microsoft

Microsoft

1 anmeldelser

There are not many out there who have not heard of Microsoft and their products. It is almost impossible to buy a computer without it coming with W...

Logo Magzter

Magzter

1 anmeldelser

Magzter Inc. er verdens største og hurtigst voksende digitale aviskiosk på tværs af platforme med over 75 millioner brugere side...

Logo Voidu

Voidu

1 anmeldelser

Her finder du spil og videoer online til helt specielle priser. Priser vises også i Danske Kroner. Om Voidu Voidu er en del af Azerion gr...

HubSpot

HubSpot har øget sin profil som leverandør af innovativemarketingteknologiløsninger. Det har opbygget et ry som en innovatør inden for områder som marketingautomation og socialemedierkampagnestyring, og fokuserer nu på customerrelationshipmanagement(CRM). Bevægelsen mod CRM er en naturlig udvikling, der udnytter sine nøgleteknologier. HubSpot CRM er tilgængelig gratis, men tilbyder en række betalte niveauer, der starter ved $50 pr. bruger pr. måned og er rettet mod små og mellemstore virksomheder (SMB'er). Det er en løsning, der kan vokse med en virksomheds behov.

HubSpot CRM har en anstændigt designet brugergrænseflade (UI) og integreres godt med andre HubSpot-produkter. Det kommer dog til kort over vores Editors' Choice-vindere Apptivo CRM og Zoho CRM, hovedsagelig på grund af mangel på funktionsdybde og nogle andre svagheder. Alligevel kan HubSpot CRM være et godt valg for SMB'er, der har brug for en pålidelig, velholdt platform uden megen træning og en freemium-prismodel.

Digital marketing automation
Det er værd at bemærke, at HubSpot CRM er adskilt fra virksomhedens eponyme produkt, HubSpot, en mangeårig leder inden for digital marketing automation. HubSpot CRM inkluderer gratis versioner af dets Marketing Hub, Sales Hub og Service Hub-produkter. Funktionerne omfatter leadgenereringsværktøjer, webformularer, live chat og bots, annonceringsværktøjer og helpdeskværktøjer. Virksomheden tilbyder også e-mail-marketingværktøjer, der starter ved $50 pr. måned.

I november 2019 købte HubSpot PieSync. Dette kan være meget fordelagtigt for HubSpot-brugere, da PieSync tilbyder en kombination af live og historisk datasynkronisering, der kører begge veje mellem apps, men i baggrunden. Dette betyder, at HubSpot-brugere kan synkronisere data i realtid, hvilket betyder, at meget mere nøjagtig information leveres lige når sælgere har brug for det, selv under et liveopkald.

Kontakter, leads, lukker og rapporterer
Softwaren åbner til et overskueligt salgsdashboard, der ligner Pipedrive CRM. Som standard viser den dit teams aktivitet, salgspræstation, forretningsprognose, lukkede aftaler kontra målrapport og produktivitet. Du kan tilføje så mange moduler til dashboardet, som du vil, og fjerne elementer, du ikke har brug for.

HubSpot CRMs brugergrænseflade giver dig et aktivt område i midten af ​​skærmen. Denne beholder til det, du i øjeblikket arbejder på, kan styres af de øverste navigationsmuligheder. Det øverste bånd er sort med hvide tekstlinks, der fører til kontakter, samtaler, marketing, salg, tjenester, automatisering og rapporter. Disse er de vigtigste navigationsknapper, hvor du kan få adgang til de seneste oplysninger om kundeemner.

HubSpot CRM integreres med Google Gmail og Microsoft Outlook. Når du forbinder den til din e-mail-konto, vises et HubSpot CRM-vindue til højre for din indbakke, der viser kontekstuelle oplysninger fra softwaren. Fra din indbakke kan du logge e-mails for at vedhæfte dem til en CRM-post, samt spore åbninger og klik.

Softwaren tilføjer nye kontakter efter behov og trækker automatisk virksomhedsoplysninger fra hjemmesiden. Denne funktion er en del af HubSpot CRMs mål om at reducere gentagne opgaver for brugere. Du kan også sende e-mails direkte fra en HubSpot CRM-post, så du ikke behøver at skifte frem og tilbage mellem CRM-softwaren og e-mail-klienten. Fra din e-mail kan du også få adgang til skabeloner, sekvenser (e-mail-kampagner), dokumenter og integrere et link til din kalender. E-mail-integrationen er en fin funktion, da du kan udføre mange CRM-relaterede opgaver direkte fra din indbakke.

Tak fordi du læste om HubSpot
Din erfaring tæller. Skriv en anmeldelse idag, så andre ligesom dig kan få indblik i hvad HubSpot kan tilbyde dem samt deres serviceniveau.