100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

L
Lasse
Jeg havde hørt om Voidu fra min kammerat da vi begge er spilnørder :D men havde ikke brugt det endnu. Han fortalte mig at priserne var bedre og der var levering på spillende med det samme. Jeg skul...Læs om

Alle anmeldelser (1)

• Ingen anmeldelser endnu!

Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

• Bestilling

Vil købe her igen
    Generelt

Billiger og bedre end Steam

Jeg havde hørt om Voidu fra min kammerat da vi begge er spilnørder :D men havde ikke brugt det endnu. Han fortalte mig at priserne var bedre og der var levering på spillende med det samme. Jeg skulle ud og have den nye football manager spil FM22, og her var Voidu billigst og hurtigt til at få det ordnet. Jeg blev bestemt ikke skuffet og det hele "spiller" bare ;)

Eneste ting er at deres hjemmeside kun er på engelsk, men det var ikke et problem for mig, men bar være lige opmærksom på det, hvis man har et barn der skal købe spil.

PS jeg fik også studierabat så husk at registrere dig som studerende hvis du også vil spare ekstra penge

Andre læste også

Logo Björn Borg
Björn Borg
1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo Phonetrade
Phonetrade
1 anmeldelser

Tiden er til genbrug også på teknologifronten, og det har Phonetrade fundet ud af, så hos dem kan du finde mobiltelefoner, som ha...

Logo Cellbes
Cellbes
3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo GamesDeal
GamesDeal
1 anmeldelser

Din Spilleverandør online på nettet, spil til fordelagtige priser Om GamesDeal Siden er ejet af Glory Profit International LTD. de...

Voidu

Her finder du spil og videoer online til helt specielle priser. Priser vises også i Danske Kroner.

Om Voidu
Voidu er en del af Azerion gruppen, en virksomhed der tilbyder et bredt udvalg af medie og spil-produkter.
Voidu er en elektronisk handelsplatform, der giver brugerne mulighed for at gennemse og downloade pc-videospil, udviklet af forskellige spiludviklere og udgivere i forskellige brancher og genrer. Azerion er en stærk spiller på det Europæiske marked og vokser hurtigt, man har allerede 150 millioner brugere månedlig, 850 ansatte i lokale kontorerb blandt andet i Holland og Danmark (København) Voidu har rettigheder til mere end 700 titler.

Om Voidu services og produkter
På denne online udbyder af spil finder du virkelig spil i alle kategorier; Action, Adventure, Fighting, Sport, Bilspil og racing, FPS, RPG, Strategi, Horror, Indie, Simulation og VR. Du kan handle spil efter Operativ System, f.eks. Linux, Mac OS eller Windows. Eller du kan vælge en Platform f.eks. Rockstar S.C., Uplay, Bethesda. Net eller Steam. Her findes et virkelig flot udvalg af spiltitler, hundrevis af spil, du kan finde alt fra Grand Theft Auto og Prey, Doom, Age of Wonders eller Cricket, Golf, Motorsport, Fodbold og andre sportsspil. I kategorien FPS finder du f.eks. Wolfenstein,Doom Classic og Dishonered. Naturligvis finder du også strategi spil som Age of Wonders, Rice of Venice, the Banner Saga og Kerbal Space Program

Alle priser kan vælges i dansk men sitet er på engelsk, ligesom naturligvis de fleste af spillene. Siden internettets fødsels har spillelysten virkelig taget fart og e-sport er blevet en kæmpe ting, ikke bare hjemme i stuen eller på teenage værelser men også på store internationale spille areaner med tusindevis af spilere grupper og teams i forskellige ligaer med sponsorer og spille præmier i så store summer at nærmest kun fantasien sætter grænser, og vi har succes, vi danskere, der er virkelig store hold med danskere på holdlisten der vinder store summer af penge. Måske er det dig, har du prøvet at tilmedlde de online ligaer? Alle er startet et sted og det kunne være din drøm der starter her.

Som kunde hos Voidu er sikker på at få de bedste produkter til en super god pris. Få studierabat hos Voidu hele 30%. Alt du skal gøre er at sørge for at du har registeret dit studiekort og ID hos Student Beans på den måde får du nemt og enkelt 30 procent rabat hver gang du handler hos Voidu. Du kan samle Voidu Cash, der er ligesom penge du anvender mod køb, du køber nemt Voidu Cash ved at logge ind på sitet og betale med kreditkort eller paypal online. Du kan naturligvis betale med alle de gængse betalingskort og Paypal. På din kundekonto kan du let og enkelt overskue dine køb og dine spil og du kan tilkøbe nye produkter.

Kundeservice og klager hos Voidu
Du kommer nemt i kontakt med Voidu via Email, kunderservice har åbent hver dag og står til rådighed for dig. Du kan også tjekke om dit spørgsmål allerede er besvare på deres FAQ her.

Anmeldelse af Voidu´s service og produkter