33% Vil handle her igen

I fokus: Hvad siger kunderne?
Skriv en anmeldelse

O
Olaf
Jeg ønsker at udtrykke min dybe fortrydelse over at have forladt 3 og skiftet til en anden udbyder i 2011.Læs om
O
Omar Zia
Hvis jeg kunne give dem -5 stjerner. Jeg har tegnet 3 bredbånd og 6 telefoni abonnementer. Jeg fik at vide at det var lyn hurtig internet 5g. Jeg fik de 2 bredbånd op at køre med det samme, ...Læs om
H
Hanne Hansen
Reklamen for 3 mobil, der har en gammel dame, som spiller en kriminel type. Fremhæver ikke troværdighed, Ingen information kun spild af min tid og sikkert også mine prnge hvis jeg oprettet et abonn...Læs om

Alle anmeldelser (3)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fantastisk kundeoplevelse og overkommelige priser

    Jeg ønsker at udtrykke min dybe fortrydelse over at have forladt 3 og skiftet til en anden udbyder i 2011.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    3x 3 bredbånd internet 6x telefoni abbonementer

    Hvis jeg kunne give dem -5 stjerner.

    Jeg har tegnet 3 bredbånd og 6 telefoni abonnementer.

    Jeg fik at vide at det var lyn hurtig internet 5g.
    Jeg fik de 2 bredbånd op at køre med det samme, men pisse langsom net, selvom jeg bor tæt på centrum, og der skulle være 5g net ift. deres kunde service. Det får de tjekket op, og de bliver bekræftet at der 5 g. Men de kan ikke forklarer, hvorfor min bredbånd er så langsom på de to forskellige adresse, som jeg har startet deres router. Jeg bliver bedt om at tage en hastighedsmåling via en af deres svenske sider i 3 dage i træk, og ringe dem igen. Det får jeg gjort, men jeg får at vide at de ikke kan se de hastighedsmålinger der er foretaget. Jeg bliver bedt om at sende dem billeder af det, hvilket jeg også får gjort. Ingen svarer- Efter 1 uge tager jeg igen kontakt til deres erhvervs afdeling, men de kan ikke finde de billeder, og de kan ikke se hastighedsmålinger. Jeg forklarer dem at det er sammen internet jeg bruger på min tlf. og det virker fint, på de to adresser laver jeg internet deling fra min tlf. Men nettet fra bredbånd er meget svagt. Jeg bliver bedt om at genstarte routern, får en opsætning på at aktiver 5g net, og en anden gang får jeg at vide at stille deres router foran et vindue mod hovedvejen, selvom det slet ikke passer i indretningen, men jeg får alligevel gjort alt disse. trods det hele, svagt signal - og kunde service gør intet andet, end at gentage de samme ting, at jeg skal tage hastighedsmåling igen igen og sende billeder og genstarte routeren.

    I fik jeg så startet den 3 bredbånd op i min virksomheden. Samme problem her, selvom denne virksomhed er placeret i Aalborg midtby. hele dagen har jeg ikke haft internet, min dankort terminel har ikke kunne fange den svage signal, og de andre devoices kobler på og kobler af hele tiden.

    Kundeservice beder mig om at tage hastighedsmåling , ellers kan de ikke hjælpe mig. Jeg får ikke lov til at tale med en af deres leder, en der kan hjælpe, kundeservice oplyser at jeg kommer til at få det samme svar. Nu er det dag nr. 2 uden internet.

    De kan heller ikke opsige min fra d.d for jeg har en bindende aftale - og jeg betaler for noget som ikke duer, og de lever ikke op til hvad de lover.

    3 router på 3 forskellige adresser, alle har svag signal, men de gør ikke noget ved det overhovedet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mega dårlig reklame med gammel dame

    Reklamen for 3 mobil, der har en gammel dame, som spiller en kriminel type. Fremhæver ikke troværdighed, Ingen information kun spild af min tid og sikkert også mine prnge hvis jeg oprettet et abonnement hos 3.


Andre læste også