Ann Taylor

Alle anmeldelser

Ann Taylor

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo Superdry

Superdry

1 anmeldelser

Anmeldeser af SuperdrySuperdry giver den perfekte kombination af vintage look og moderne komfort, luksus og perfekt kvalitet.Om SuperDryHos Superdr...

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Ann Taylor

Et nyligt Saturday Night Live sketch indeholdt en parodibutik kaldet Fashion Coward, "den eneste butik for folk, der hader shopping og føler sig fortabte og bange." Reklamen kontrasterede de neutrale cardigans med de smarte jakker fra de virkelig moderigtige og proklamerede stolt, at "de holder det sikkert med ting som 'brune sweatere' og 'bukser til benene'." På et tidspunkt, skuespillerinden Emma Stone, der spiller en kunde , siger, at hvis mode fortæller en historie, er Fashion Cowards: "Jeg er en fremmed for mig selv." Slutningen af ​​skitsen afslører Fashion Cowards inspiration, Ann Taylor.

Ann Taylor, den betroede forhandler af damemode, befinder sig i den mærkelige position at blive både allestedsnærværende og allestedsnærværende hånet. De fleste kvinder, hvis titel ender med noget som koordinator eller manager, ejer sandsynligvis et par eller to af Anns sexede, men ikke alt for sexede, bukser. I Washington, D.C., er det, som om kvinder får en Gilead-stil pencil-nederdel og ponte-top, når de underskriver deres lejekontrakt. VI ser jævnligt kvinder iført nøjagtig det samme outfit i metroen.

Aspiration møder motivation
Og alligevel, at indrømme, at du gemmer hos Ann Taylor eller dens lidt køligere fætter Loft, er at indrømme modenederlag. Ann Taylor er "stedet, hvor aspiration møder motivation møder resignation, og det er derfor, det er perfekt til Washington," skrev klummeskribent Monica Hesse engang i Washington Post. I indkøbsverdenen er Ann Taylor i en lidt akavet tøjkategori mellem billige Uniqlo og den slags prangende outfit, du ville have på til en samtale til dit drømmejob. Som detailreporter Mallory Schlossberg skrev i Business Insider, er Ann Taylor "ikke billig som Forever 21 eller H&M. Den er ikke sexet og edgy som Zara. Den er ikke for smarte fashionistaer (med penge at brænde) som J. Crew." I slutningen af ​​2017 indrømmede Ann Taylors moderselskab at lave "modefejl".

For nogle kvinder er Ann Taylor som grønkålssalat eller fornuftige hæle eller praktisk undertøj: Vi ved, vi skal have det, men vi vil ikke nødvendigvis have det. Eller, som Cintra Wilson skrev for The Atlantic i 2015, "Ann Taylor-etos generer mig af samme grund, som jeg ikke kan lide, at hvide kvinder synger 'Summertime' eller vinmagere, der drikker madlavningsekstrakt: for meget vanilje gør dig blind." At sådan et elsket mærke trækker så meget hån har endda ført til en vis forvirring, såsom i denne tråd fra DC Moms: "Det er klart, at [Ann Taylor] ikke er Barneys. Eller endda J. Crew. Men hvorfor er det denne kulturelle punchline? " (Jeg har kontaktet Ann Taylors moderselskab, Ann Inc. for kommentar og vil opdatere denne artikel, hvis nogen vender tilbage til mig).

Men der er så få blazere med den rette mængde af give og så mange netværksfrokoster at deltage i. Efterhånden som vejret bliver pænere, og kvinder over hele landet begynder at genopfriske deres garderobe, har jeg en tilståelse at komme med. Ja, jeg er lige kommet ud af omklædningsrummet: Næsten alt, hvad vi ejer, er fra Ann Taylor eller Loft.

En udvandet version
Det geniale ved Ann Taylor og Loft er, at de tilbyder en udvandet version af, hvad der er på mode lige nu. Når flæser er i, har Loft en skjorte med en enkelt flæse på tilbud. Under det frygtelige fald af klokkeærmer havde Ann Taylor et lidt åbent ærme, der foreløbigt hængende fra et par bøjler. Du ønsker ikke at overdrive det! Det er jo derfor, du er hos Ann Taylor. Plus, noget af tøjet er lidt sødt, okay? Når du har produceret nok chambray, træder loven om store tal ind: En af toppene vil helt sikkert smigre dig. Min kollega Taylor Lorenz fortalte mig, at hun for nylig var til en hip fest i Bushwick-Bushwick og fik komplimenter for sin Ann Taylor-top.

Da både Ann Taylor og Loft ser ud til altid at være på udsalg og billigt til at begynde med, er de gode steder at købe tøj, der tjener et specifikt, men begrænset formål. Under en reportagerejse til Brasilien bar jeg en knap-down kjole med krave fra Loft til utallige jobsamtaler; mens jeg var der, faldt temperaturen aldrig til under 90 grader. Deltager jeg ofte i møder i tropiske himmelstrøg? Nej. Betyder det noget? Nej, for kjolen kostede 30 dollars.

Ann Taylor vil rigtig gerne have en anmeldelse fra dig
Så skriv en anmeldelse om din erfaring. DanskeAnmeldelser vil sørge for at dele den på deres hjemmeside.