Auto Barn

Alle anmeldelser

Auto Barn

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo EMP

EMP

1 anmeldelser

Samfundet er gået online, og det er kommet som et lyn fra en klar himmel, at det er gået så stærkt. Der er firmaer som EMP,...

Logo Fortnum & Mason

Fortnum & Mason

1 anmeldelser

Fortnum & Mason (i daglig tale ofte forkortet til bare Fortnum's) er et eksklusivt stormagasin i Piccadilly, London, med yderligere butikker p&...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Logo HelloPrint

HelloPrint

1 anmeldelser

Der er ikke noget, som i dag er vigtigere, end at få dit navn ud, så dem, som kan og bør bruge dine services også finder d...

Auto Barn

Auto Barn startede i 1957 som H&M Auto Parts i Brooklyn, NY. Denne virksomhed, såvel som Globe, deres første import-forretning, var udelukkende engroshandel. I 1964 udvidede virksomheden til Long Island og åbnede engrosbutikker i Freeport og Lynbrook. For at servicere deres voksende gruppe af butikker såvel som andre uafhængige arbejdere, blev Rodi Automotive Inc. dannet på det tidspunkt, en lagerdistributør.

Efterhånden som gør-det-selv-detailmarkedet voksede i 1970'erne, åbnede de yderligere butikker, der appellerede til både professionelleinstallatører og gør-det-selv-folk. Med åbningen af ​​deres syvende lokation i 1980 blev navnet "Auto Barn" vedtaget, og alle deres butikker blev redesignet til at have et konsekvent Auto Barn Superstore-format. Samtidig blev et distributionscenter på 50.000 kvadratmeter bygget i Port Washington for at fungere som deres hovedkvarter. Dette lager har over 35.000 mærkedele og tilbehør, hvilket gør dem til en af ​​de største forhandlere og grossister af autodele og tilbehør i New York.

Auto Barn har altid været familieejet og stolte af at være en regional leder på eftermarkedet til bilindustrien. De er altid klar til at tilpasse os deres kunders stadigt skiftende behov og er altid på udkig efter nye måder at bruge teknologi til bedre at betjene deres kunder. Deres Parts Express-program, som leverer dele til deres professionelle mekanikere inden for en time, og deres dedikerede feltserviceteam har hjulpet os med at gøre dem til den bedste kilde for mange af N.Y.'s travleste værksteder.

De har også opbygget en betydelig tilstedeværelse online. Gennem AutoBarn.com kan du drage fordel af deres erfaring, service og omfattende produktlinje i hele USA, Canada og videre. Som med vores butikker, er fremragende kundeservice en topprioritet for deres online shoppere. Gratis telefonlinjer, kyndige salgsmedarbejdere, der besvarer indgående opkald, 24-timers behandling og et uovertruffent udvalg af dele og tilbehør adskiller os fra resten af ​​online-forhandlere af autodele og tilbehør.

Mens de er vokset, har vi ikke afveget fra de grundlæggende forretningsprincipper, der har gjort os succesrige. De fortsætter med at tilbyde det største udvalg af mærkedele og tilbehør til de mest konkurrencedygtige priser.

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, skal du følge disse retningslinjer
Nye returneringer skal ske inden for 30 dage efter modtagelse af ordre. I decemberferiesæsonen forlænges returperioden frem til 30. januar. Returnering uden autorisation vil blive forsinket og vil være underlagt et ekspeditionsgebyr på 20 %. Returvarer skal være i ny, ubrugt stand og i original emballage. Et genopfyldningsgebyr på 20 % vil blive opkrævet på alle varer, der ikke er i stand til at sælge igen. Der gives ingen refusion for returnerede varer, der er helt/delvist installeret eller brugte eller manglende komponenter. Kunden er ansvarlig for forsendelsesomkostninger for at returnere varen/varerne.

Tilpassede eller personlige produkter kan ikke returneres
Forsendelsesomkostninger refunderes KUN, hvis returneringen skyldes Auto Barn-fejl eller producentfejl OG og varen/varerne ombyttes til en erstatningsvare. Hvis en vare ankommer i uacceptabel stand på grund af forsendelsesskade eller producentfejl, skal du anmode om en returgodkendelse, og de sender dig en forudbetalt returlabel. Når de har verificeret produktets tilstand, sender de dig et erstatningsprodukt. Hvis det returnerede produkt ikke er defekt, eller et erstatningsprodukt ikke accepteres, vil returneringsomkostningerne blive trukket fra din refusion.

Der kan opkræves et genopfyldningsgebyr for udvalgte produkter. For din beskyttelse anbefaler de, at du pakker varen/varerne sikkert og bruger UPS, Fedex eller USPS med leveringsbekræftelse. Sørg for at inkludere RGA-nummeret på den ydre karton.

Auto Barn vil rigtig gerne have en anmeldelse fra dig
Så skriv en anmeldelse om din erfaring. DanskeAnmeldelser vil sørge for at dele den på deres hjemmeside.