Casetify

Alle anmeldelser

Casetify

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Logo Staples

Staples

1 anmeldelser

Det er de færreste virksomheder, der ikke har brug for et eller andet løbende. Det kan være alt fra toner til en printer over h&...

Logo Spreadshirt

Spreadshirt

1 anmeldelser

Uniformer til virksomhedsbrug, matchende t-shirts til alle bryllupsgæsterne eller nye klistermærker til børnenes madkasser: lige...

Logo Alternate

Alternate

1 anmeldelser

Er det ikke herligt, når vi kan få alt på en gang? Jo, og det er derfor vi elsker webshops, der samler alt hvad vi har brug for p...

Casetify

Efter næsten 7 års udvikling har Casetify trykket på opdateringsknappen. Det, der startede som en simpel idé - at omdanne dine Instagram-billeder til brugerdefinerede telefoncovers - er nu blevet til den ultimative case-maker for alle, med selvudtryk i sin kerne fra starten.

Mennesker udvikler sig, og det gør Casetify også. Med deres nye look kan du forvente de samme højkvalitets covers, som er lavet til at blive droppet. De har alt hvad du behøver.

Casetify tror stærkt på selvudfoldelse og ønskede at legemliggøre netop det for drømmere og game changers, der ønsker intet mindre end det bedste for deres telefoncovers! Derfor arbejdede de sammen med deres venner i Afterall Studio for at fokusere på det væsentlige. Deres logo og emballage er blevet opdateret og fokuseret på, hvad det vil sige at stå for individualitet.

Forfrisk dit brand
Glæd dig til endnu flere klare farver, jazz og endda brugerdefinerede giphys til at forstærke dine spejl-selfies på IG - bare se efter Casetify på grammet. Blink ikke. De har et par ting mere i ærmet, som de tror, ​​du vil elske.

At forfriske et brand med så mange forskellige produkter betyder, at logoet har en masse arbejde at gøre. Det skal afspejle mærkets ånd uden at distrahere fra selve produkterne. Gennem mange samtaler og strategidiskussioner fandt de ud af, at Casetify-mærket skal være modigt, men ikke fancy. Det skal fremstå som energisk, men ikke fjollet. Så de skabte noget, der var både rent og let at læse, med lidt af et blink.

Deres inspiration til logoet var baseret på ideen om frimærker, klistermærker og tape - alt det, folk bruger til at personliggøre ting, de ejer. De ønskede at designe et logo, der afspejlede ånden i Casetify's individualisme, og hvordan Casetify giver folk mulighed for at udtrykke sig. Logoet er vinklet, så det ligner et klistermærke, og prikken i "i"et er beregnet til at ligne en person. De kiggede på mere lige og enklere muligheder, men mente, at et brand med personlighed fortjener et logo med personlighed!

Hvad var den største udfordring i arbejdet med rebranding-projektet?
Nogle gange er det enkleste design også det sværeste. Men i dette tilfælde behøvede teamet hos Casetify ikke at stave det ud - de vidste, at det var det, de alle ville i sidste ende, uanset hvor svært det ville være. De brugte mange timer på at reducere designs til deres enkleste former. Hundredvis af designkoncepter blev reduceret til nogle få retninger.

En anden udfordring var at gøre mærket livligt, sjovt og energisk uden at se for ungdommeligt ud. De ville sikre dem, at de udtrykte energien i Casetify, men også påpege, at brandet er forbundet med mode, kultur og trends. Det er her finessen kommer ind.

Casetify vil rigtig gerne have en anmeldelse fra dig
Så skriv en anmeldelse om din erfaring. Danske Anmeldelser vil sørge for at dele den på deres hjemmeside