COS

Alle anmeldelser

COS

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo Superdry

Superdry

1 anmeldelser

Anmeldeser af SuperdrySuperdry giver den perfekte kombination af vintage look og moderne komfort, luksus og perfekt kvalitet.Om SuperDryHos Superdr...

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

COS

Modernestil, designet til evigheden. COS er et modemærke for kvinder og mænd, der er rodfæstet i moderne kultur, og tilbyder innovativt design, forhøjede essentials og garderobeikoner. Fra begyndelsen har deres designetos sat varig stil, kvalitet og bæredygtighed først. I dag kommer 92% af materialerne i deres kollektion fra mere bæredygtige kilder. Deres mål er at opnå 100 % i alt, hvad vi gør.

Design
Ikoniske stykker, forhøjede væsentlige ting og innovative designs lavet til at holde: Designæstetikken i COS er genkendelig med det samme. Fra stemningen bag en kollektion til den subtile konstruktion af en manchet er alle disse kreative detaljer en del af det, der giver deres tøj integritet. Hvert stykke er tidløst og holdbart ud over sæsonen, så det er bedre at købe det og beholde det for evigt.

Bæredygtighed
Bedre ser anderledes ud. Ud over en sæson, en trend, et øjeblik, for en mere bæredygtig verden.

De driver en bæredygtig forretning i alt, hvad de gør: I den måde, de behandler mennesker på, i deres tro på mangfoldighed og i de produkter, butikker og oplevelser, de designer. Fra begyndelsen har deres designetos lagt vægt på lang levetid. De foretrækker varig stil frem for forbigående trends. Hvert stykke skal have en lang levetid.

De kombinerer denne designtilgang med fokus på bæredygtige stoffer og materialeinnovation. Der er ikke kun én løsning på de problemer, som vores industri og vores planet står over for – der er mange. Nogle er enkle, de fleste er komplekse. Vores bæredygtighedsteam arbejder hårdt hver dag for at finde dem.

Erfaring
COS-oplevelsen omfatter alt fra vores kunder, kolleger og vores online og fysiske butikker til det indhold, de skaber, og de historier, de fortæller.

Når vi åbner en ny butik, bevarer og restaurerer de så meget af de originale funktioner som muligt, hvilket resulterer i en eklektisk blanding af historiske arkitektoniske påvirkninger, der komplementerer deres egen æstetik.

Deres vision er at skabe en 100 % cirkulær shoppingoplevelse ved at søge innovative løsninger inden for tre nøgleområder: Ressourcer, Reducer og Genbrug. I dag kan mange af vores løsninger ses i vores bygninger rundt om i verden, lige fra energieffektiv LED-belysning og mursten lavet af jeansaffald til vores COS cirkulære projekt - hvor teams kan efterspørge og bytte møbler mellem butikker.

COS er et akronym for "Collection of Style". Virksomheden er en del af fast fashion-giganten H&M, men opererer selvstændigt. Siden åbningen af ​​sin første butik i London i 2007, er COS vokset til 167 butikker og 30 markeder verden over; online shopping er tilgængelig i 19 af disse butikker. Ifølge en Business of Fashion-rapport voksede COS fra 1% til 3% af H&M's samlede salg mellem 2009 og 2014, hvilket repræsenterer en stigning i omsætningen fra $132 millioner til $625 millioner. 2015 var en tid med stor ekspansion for brandet, som åbnede 39 butikker og trådte ind på fire nye markeder. (Den første COS i USA åbnede i L.A. i 2014, og nu er der i alt ni butikker i det sydlige Californien, Houston, New York, Boston, Greenwich og Atlanta). I en tid, hvor fast-fashion-bevægelsen er i fremmarch, stræber COS efter lang levetid. De minimalistiske silhuetter, brugen af ​​naturlige tekstiler og behersket farvepalet har en vedvarende kraft - en modgift mod modes iboende forgængelighed.

Mange derude vil gerne læse din ærlige mening omkring COS?
Skriv en anmeldelse idag, som vi med glæde vil dele. Var produktet som beskrevet? Hvordan var deres kundeservice? Er det en erfaring du vil anbefale til andre? Vi glæder os til at høre om din erfaring.