Dustin

Alle anmeldelser

Dustin

0% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

M
Mike Steffen
Jeg reklamerede over en robotstøvsuger d. 9. december som ikke længere virkede da jeg ikke kunne komme i kontakt med den via app'en. Ganske hurtigt blev der oprettet en sag og jeg modtog også en re...Læs om

Alle anmeldelser (1)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Roborock s6 MaxV

    Jeg reklamerede over en robotstøvsuger d. 9. december som ikke længere virkede da jeg ikke kunne komme i kontakt med den via app'en. Ganske hurtigt blev der oprettet en sag og jeg modtog også en returlabel så jeg kunne sende maskinen retur. Den bliver sendt retur umiddelbart efter, så langt så godt.
    D. 5 januar ringer jeg til Dustin for at høre hvor langt man er i processen, da jeg ingenting har hørt siden jeg modtog returlabel. Kundeservicemedarbejderen vil lige følge op på sagen og senere samme dag får jeg en mail med en fejlbeskrivelse af enheden og hvad det vil koste at lave den.
    Dagen efter, d. 6. januar tilkendegiver jeg at jeg gerne vil have maskinen lavet og kundeservicemedarbejderen tilkendegiver at det nok vil gå hurtigt da de nu alligevel har maskinen på værkstedet.
    D. 13 januar retter jeg igen henvendelse til Dustin for at høre hvor langt man er og om jeg snart kan se frem til at få min støvsuger retur.
    Kundeservicemedarbejderen siger at vil lige prøve at følge på sagen, og så hører jeg ingenting.
    Igen d. 18 januar skriver jeg til Dustin for at høre om jeg snart kan forvente at få støvsugeren retur.
    Igen siger kundeservicemedarbejderen at han vil følge op på sagen, og igen bliver der tavst som graven.
    Jeg har i dag prøvet at ringe til Dustin for at få svar på hvor hvornår jeg kan regne med at modtage min støvsuger. Jeg sad i kø i 37 minutter hvor en stemme blev ved med at sige jeg var næste i køen til at tale med en medarbejder, så gav jeg op.
    Min hustru fik senere på dagen fat i Dustin, og de ved STADIG ikke hvornår støvsugeren er klar, men de kunne da godt sende maskinen tilbage uden at gøre mere, hvis vi ikke ville vente yderligere. Medarbejderen kunne dog se at der var bestilt reservedele til støvsugeren d. 19. januar, altså 13 dage efter vi tilkendegav at vi ville have lavet maskinen.
    Vi giver udtryk for at dette forløb har været under al kritik da der er en afsindig lang behandlingstid og ingen information overhovedet.
    I skrivende stund har Dustin haft vores støvsuger i 47 dage, og den er stadig ikke repareret og vi ved heller ikke hvor lang tid der kommer til at gå før den repareret hvis vi stadig vil have den repareret, men de kan da godt sende den retur uden at gøre videre.
    I de 47 dage har vi modtaget én brugbar information, nemlig fejlmeddelelsen, intet andet har vi hørt.

    Èn stjerne til jer, kun fordi man ikke kan give NUL


Andre læste også

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo GlobalTools

GlobalTools

1 anmeldelser

E-Mærket netshop der sælger kvalitets værktøj til handy manden og håndværkeren.Om Globaltools ApS  Moder...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Logo UNIG

UNIG

1 anmeldelser

Gardiner online og gennem gardin bus et koncept der inkluderer montage service når du har behov for detOm UNIGgardiner A/S UNIGgardin A/S bl...