eBags

Alle anmeldelser

eBags

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo EMP

EMP

1 anmeldelser

Samfundet er gået online, og det er kommet som et lyn fra en klar himmel, at det er gået så stærkt. Der er firmaer som EMP,...

Logo Fortnum & Mason

Fortnum & Mason

1 anmeldelser

Fortnum & Mason (i daglig tale ofte forkortet til bare Fortnum's) er et eksklusivt stormagasin i Piccadilly, London, med yderligere butikker p&...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Logo HelloPrint

HelloPrint

1 anmeldelser

Der er ikke noget, som i dag er vigtigere, end at få dit navn ud, så dem, som kan og bør bruge dine services også finder d...

eBags

eBags er en online forhandler af håndtasker, bagage, rygsække, bærbaretasker og rejsetilbehør grundlagt i Greenwood Village, Colorado nær Denver. Før det blev købt af Samsonite for 105 millioner dollars i 2017, tilbød dets hovedwebsted eBags.com tasker og tilbehør fra mere end 650 mærker. eBags drev også hjemmesiden eBags Corporate Sales og tilbød sine egne private label-produkter under navnet The eBags Brand. eBags Brand var det første websted, der blev opkøbt af Samsonite.

I løbet af 2020 holdt eBags op med at sælge ikke-Samsonite-mærker. Fra september 2020 solgte eBags.com produkter fra 5 mærker: eBags private label, Samsonite, American Tourister, Hartmann og High Sierra

Historie
Jon Nordmark, Peter Cobb, Frank Steed, Andy Youngs og Eliot Cobb grundlagde eBags i det sene forår af 1998. eBags.com-webstedet blev lanceret den 1. marts 1999 med syv mærker, herunder Samsonite, JanSport og Skyway bagage. Fokus var primært på bagage på grund af stifternes baggrund, hvoraf fire tidligere havde arbejdet hos Samsonite.

En af grundene til, at eBags overlevede dot-bomb-perioden, var, at virksomheden sendte mere end 80 % af sine produkter direkte fra producenter til forbrugere fra 1999. Drop-shipping resulterede i 27 lageromlægninger om året i 2003 og skabte en negativ kontantbeholdning. konverteringscyklus som Dot-Coms: Ikke så slemt trods alt beskrevet af Bill Gurley fra Benchmark Capital på ZDNet. eBags var den første virksomhed i verden, der blev drop-shipped direkte fra producenter til forbrugere.

Forhandleren skabte yderligere driftseffektivitet ved at være en tidlig innovatør af Web 2.0 og deltagende handel. I marts 1999 begyndte eBags at bede kunder om at bedømme produkter og skrive produktanmeldelser. Dette var et relativt nyt koncept inden for e-handel i 1999. I 2008 var der skrevet 1,5 millioner anmeldelser af rejseprodukter af eBags-kunder.

Efterhånden som eBags modnes, introducerede den sin egen salgsafdeling, globale detailwebsteder for partnere (Tumi og Case Logic), en hjemmeside for sko og tasker (6PM.com) og eBags' Europe.

Global Technology Services (GTS)
I 2002 bad Tumi, producenten af ​​luksusbagage, eBags om at drive Tumi.com. eBags dannede derefter Global Technology Services (GTS). eBags begyndte at drive Tumi.com i 2002, efterfulgt af Tumi UK i oktober 2005, Tumi Tyskland i juli 2006 og Tumi Japan i august 2006. eBags begyndte at drive detailwebsteder for Case Logic i USA og Storbritannien i juli 2005. I denne periode lancerede eBags også 6PM.com. Købt i marts 2004 som Shoedini.com og omdøbt i november 2005, kombinerede 6PM.com eBags' viden om tasker med dens komplementære forretning med sko. Det vigtigste ved 18:00 var kombinationen af ​​tasker og sko. 18:00 blev solgt til Zappos i oktober 2007. I oktober 2004 lancerede eBags eBags.co.uk med den hensigt at ekspandere yderligere i Europa på et senere tidspunkt. eBags UK-kontorer var placeret i Cambridge, England. Det år udvidede eBags sin brandrepræsentation til i alt mere end 600 i USA og Europa. eBags.co.uk blev lukket i december 2008, og virksomheden fokuserede igen på at udvide sin hovedside, eBags.com.

DanskeAnmeldelser vil sætte rigtig stor pris på en anmeldelse om eBags
Dette gør vi, da det vil hjælpe andre kunder med at træffe den rigtige beslutninger omkring deres køb. Husk også at tage de små detaljer med omkring din erfaring i din anmeldelse.