Firkloveren

Alle anmeldelser

Firkloveren

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

M
Mette Juul Eeg
Købte disney jule stel og fik det år både af familie og venner. Det er blevet brugt max 3 gange. Vasket i hånden, vi har kun brugt ældre knive (steak knive er ikke brugt) og virkelig passet på dem....Læs om

Alle anmeldelser (1)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Disney jule stel

    Købte disney jule stel og fik det år både af familie og venner. Det er blevet brugt max 3 gange. Vasket i hånden, vi har kun brugt ældre knive (steak knive er ikke brugt) og virkelig passet på dem. De har været sablet i skabet, når de ikke har været brugt.  Men her til jul ser jeg så små, mellem og store ridser og nogle dybe i flere af dem ( omkring 7 stk store).
    Jeg kontakter firkløveren. De skriver:
    Ja det ser ikke så pænt ud ser jeg. Dog er det første gang at vi oplever dette med det gamle Disney Jul stel. Jeg har selv hele stellet og har haft det i nogle år og vi bruger det under hele november og december måned, men jeg har dog ikke oplevet fejl på mit stel. Det kan være at der har været tale om en produktionsfejl, men det kan være svært at give et konkret svar eftersom at vi ikke længere har stellet i vores sortiment og kan derfor ikke spore tilbage for at se om der har været tale om en fejlproduktion under den pågældende periode.
    Hvor mange tallerkener drejer det sig om og kan du evt. vende tilbage med et kundenr. eller et telefonnr.

    Jeg svare på deres spørgsmål.
    Deres svar er:
    Dette er ikke en reklamation vi har fået tidligere, og de ridser som ses på billederne kan tyde på at tallerkenerne er skrabet mod hinanden når de for eksempel er sat ind i skabet. Det er desværre ikke et gyldigt reklamationsgrundlag, og vi kan på den baggrund desværre ikke gå videre med reklamationen.

    Jeg skriver til dem at jeg har billigt aida stel, der kun har små ridser efter 10 år hverdags brug incl opvask og stabling. Og de har ikke dybe skader i dem. Så det ikke kan passe at man ikke må bruge det og at deres begrundelse ikke er god.

    De skriver de sender den videre til deres leverandør. Og deres svar er:
    Unfortunately we can´t see any mistakes from these photos. The quality of our porcelain is top and it is not standart to have troubles after 3 times using.
    It is one claim of many deliveries so nothing we can do about this.
    Så det er desværre som jeg skrev tidligere, at vi desværre ikke kan gå videre med reklamationen.

    Jeg skriver igen at det ikke er en grund til at afvise min klage. Jeg brokker mig og er ikke tilfreds. Og får dette svar:

    Ridser kan ikke opstå ved håndvask medmindre man har anvendt en skarp eller hård genstand. I så fald ville dette ikke være dårlig kvalitet, men derimod fejlhåndtering. Det er meget muligt at ridserne er opstået under stabling i skabet. Eftersom at porcelæn er et skrøbeligt og delikat materiale, er det derfor altid en god ide at lægge noget blødt mellem tallerkenerne for at undgå at man ridser dem mod hinanden når man skal sætte dem ind i skabet eller tage dem ud af skabet.
    Det er vigtigt for os at pointerer at dette ikke er godkendt som en reklamation, på grund af ovenstående forklaring. Dog vil vi gerne gøre en undtagelse og tilbyder dig som erstatning til de tallerkener du har købt, derfor 2 x middagstallerkener og 2 x frokosttallerkener fra det nye julestel Disney Jul Jubilæum,hvis du ønsker dette. Det gamle Disney Jul stel er desværre udgået og vi har ikke et restlager tilbage heller.

    Jeg skriver at vi snakker om nok 7 alm tallerkner. Og de vi give 2 små og 2 store i en ny serie, som ikke passer til mine. Det kan jeg jo ikke bruge til noget. Jeg ture jo nærmeste ikke bruge dem. Sælge kan jeg ikke, da de har så grimme ridser. Så jeg har bare en MEGA dyr serie til at stå, med skader. Som intet værdi har.

    Men de vil ikke gøre mere og vælger så ikke at svare på mine beskeder. Jeg har skrevet meget pænt til dem hele tiden. Men synes på ingen måde dette er kundeservice. Og deres grund til ikke at gøre mere, er bare virkeligt latterligt.
    Jeg har haft i et par keramikere ang. om det burde ske osv. De mener ikke det burde kunne ske af at stable dem, andet end det er virkelig dårlig kvalitet.

    Dette er bare et udpluk af nogle af de større skader. Som leverandøren ikke kunne se og firkløverne selv siger ikke ser pæne ud.

    Så det var første og sidste gang jeg køber fra dem. Og vil på ingen måde anbefale andre at gøre det.


Andre læste også

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Lampe Guru

Lampe Guru

1 anmeldelser

Belysning er vigtigt i alle rum og også udendørs i haven, på terrassen eller på altanen - ja selv i det offentige rum. Sam...

Logo XL Møbler

XL Møbler

1 anmeldelser

Vi kan jo slet ikke forestille os et liv uden møbler, og det er noget, som vi tit skifter ud. Det er faktisk noget, vi bruger meget tid p&ar...

Logo Weber

Weber

1 anmeldelser

Sommer i Danmark betyder for de fleste mennesker at grillsæsonen starter, idet man bruger mere tid udenfor i haven for at nyde det ...