IGP

Alle anmeldelser

IGP

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Lampe Guru

Lampe Guru

1 anmeldelser

Belysning er vigtigt i alle rum og også udendørs i haven, på terrassen eller på altanen - ja selv i det offentige rum. Sam...

Logo XL Møbler

XL Møbler

1 anmeldelser

Vi kan jo slet ikke forestille os et liv uden møbler, og det er noget, som vi tit skifter ud. Det er faktisk noget, vi bruger meget tid p&ar...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

IGP

IGP.com (tidligere kendt som IndianGiftsPortal.com) er Indiens største multi-kategori gavevirksomhed, der tilbyder en af ​​de bedst kurerede samlinger af festlige genstande, gaver, friske blomster, kager, planter, gourmetmad og personlige produkter til alle lejligheder og festligheder. Virksomheden har et globalt fodaftryk med kunder i over 100 lande og er i stand til at levere gaver til over 150 lande og mere end 300 byer i Indien. IGP har leveret den første gaveopdagelsesplatform til forbrugere i Indien, og tager et kæmpe skridt fremad i at opfylde forbrugernes gavebehov. IGP er den eksklusive indiske partner til Interflora, verdens største leverandør af blomstergaver. Virksomheden har hovedkontor i Mumbai og beskæftiger over 300 mennesker på tværs af sine kontorer i Mumbai, Delhi, Bangalore, Hyderabad, Kolkata, Lucknow, Jaipur, Pune, Singapore og Californien. De er blevet anerkendt som en af ​​de hurtigst voksende virksomheder i Indien, med en omsætning i 2020 på over 30 millioner dollars.

Hvordan fungere IGP?
Dette er meget lettere sagt end gjort. Innovation betyder ikke nødvendigvis opfindelse, som de fleste af os naive sjæle tror. Innovation handler simpelthen om at gøre tingene bedre og mere effektive. Innovation handler om nye, enklere løsninger på de samme gamle, komplekse problemer. Vi har alle virkelig brug for at "innovere" på hvert eneste problem/opgave, vi står over for hver dag, uanset hvor store eller små de er. Bag hvert stort spring er der 1000-vis af små innovationer.

Mens IGP-teamet tackler 100-vis af missioner hver dag, er der nøgleelementer, der spiller en central rolle i hver af vores ventures. Disse er:

Udnyttelse af teknologi som nøglen til succes med at transformere forbrugeroplevelsen og deres langsigtede adfærd i deres kategori.

At være mestre i kuration for at sikre, at deres kunder virkelig finder noget af værdi, hver gang de besøger IGP.
Udvikle forbedrede gavespecifikke logistik- og backend-løsninger, for at levere en "wow"-oplevelse til deres kunder på den sidste (og vigtigste) mil.

At være ledende inden for personalisering for at give deres kunder et tiltrængt personligt præg på alle gaver, de sender og modtager.

Så hvad er IGP's etos?
Ethos betyder per definition den underliggende følelse, der danner grundlaget for en gruppes eller et samfunds tro, skikke og traditioner. Det er med andre ord det underliggende princip, IGP anvender på alle deres handlinger og beslutninger. Ethos giver sammenhæng i vordereses handlinger som gruppe og hjælper dem med at træffe svære beslutninger tydeligere. Det hjælper også IGP med at undgå forvirring. Det er målestokken, der hjælper dem ikke kun med at finde vej, men også måle deres fremskridt.

IGP har brugt et år på at tænke over dette. Ikke fordi de er langsomme, men fordi de virkelig ville forstå deres DNA, deres marked og deres tilgang. Og endelig fandt de forløsning i 3 enkle (og ofte omtalte) sætninger. De driver innovation i alt, hvad de gør, de gør det hurtigt, og de fokuserer på forbrugeren.

Hvad er din mening omkring IGP?
Har du også handlet hos IGP før og fået en erfaring ude af det? Så vil vi meget gerne høre din mening :)