
Nike Danmark: læs anmeldelser og del erfaringer
Nike
Alle anmeldelser (2)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
En positiv anmeldelse af min tid hos 'Nike'
Jeg har for nylig købt produkter fra Nike, og jeg er fuldt ud tilfreds med min oplevelse. Nike's mission om at inspirere og støtte idrætsudøvere lever op til sit løfte gennem deres innovative produkter, oplevelser og service. Deres hjemmeside var utroligt let at navigere rundt på, hvilket gjorde mit køb endnu mere problemfrit. Nike's sortiment af produkter er imponerende; de har alt hvad du behøver som en aktiv person eller sportsudøver. Jeg valgte et par træningssko samt noget tøj fra deres Dri-FIT-kollektion, som holder mig svedfri under min træning. Det bedste ved min erfaring med Nike var dog kundeservice-teamet. De besvarede mine spørgsmål hurtigt og professionelt, hvilket gjorde shoppingoplevelsen meget mere behagelig. Samlet set vil jeg absolut anbefale Nike til enhver person på udkig efter udstyr eller tøj af høj kvalitet til sport eller fysisk aktivitet. Tak for en dejlig oplevelse!
Sko
Jeg føler mig snydt
Nike har snydt mig. Egentlig havde jeg ikke tænkt mig at lave et opslag men jeg synes virkelig folk skal kende til deres kundeservice så de har alt informationen inden de handler hos Nike igen… Det hele startede for 5 måneder siden da min overhovedet ikke slidte Nike sko knækkede i sålen. Denne her sko kostede forresten 1200+kr så den var ikke billig.
Jeg ringer derfor ind til Nike og vi får startede en reklamation, de kalder det Claim, hvilket var meget nemt. De godkender reklamationen og sender et returlabel så jeg kan sende skoen ind til dem. Her for jeg ad vide de bare lige skal tjekke skoen og så for jeg et gavekort. Dette er 5 måneder siden.
Siden har de prøvet med alle mulige forklaringer som ‘vi skal have kvitteringen fra da du sendte skoen afsted’ det sender jeg til dem. Eller ‘det er ikke den rigtige kvittering vi har modtaget’ jeg ringer ind til dem og forklare at de allerede har godkendt denne kvittering og at det er den kvittering jeg fik da jeg købte skoen i butikken. De siger igen til mig der går ikke længe så kommer gavekortet.
Over de næste par måneder ringer jeg til dem 1-2 gange månedligt og for de samme tidlige løgne fyret i hovedet med hvor kede af det de er og at jeg nok skal få gavekortet. Jeg har sammenlagt brugt 10–15 timer af min tid på at snakke i telefon med deres kundeservice som er tydeligvis bliver trænet til at snyde mig. De snakker som robotter og ingen af dem har styr på noget som helst. Hver gang jeg ringer skal jeg starte helt forfra med at forklare min situation fordi de ikke har styr på deres kunder. Jeg har endda et langt claim nummer og en profil men de har intet gemt af information fra min claim.
Jeg synes det er helt igennem skamløst at et multimilliard firma som Nike prøver at snyde mig for 1200kr. Jeg kan ikke engang få skoen tilbage som jeg har sendt dem.
Selv står jeg i sko butik og kan slet ikke forstå hvad de får ud af det.
Men en ting er sikkert, jeg handler ALDRIG der igen. Og for dit eget bedste fraråder jeg stærkt at du gør.
Andre læste også

Size?
For mange shoppere er det essentielt, at kunne vælge mellem et stort udvalg af forskellige mærker og produkter, når de handler mo...

STYLEPIT
I en tid, hvor tøj bliver dyrere, leder mange efter netbutikker, hvor de kan spare penge på deres tøj- og skoindkøb. Man...

Geekbuying
Alt i elektronik til både hjemmet og hobby finder du hos Geekbuying. Som navnet antyder, har de specialiseret sig i alt det, der gør t...

Urvaerket
Når vi vil købe produkter online har vi bogstaveligt talt millioner af muligheder. Forhandlere fra hele verden konkurrerer om vores op...