Padmate

Alle anmeldelser

Padmate

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Phonetrade

Phonetrade

1 anmeldelser

Tiden er til genbrug også på teknologifronten, og det har Phonetrade fundet ud af, så hos dem kan du finde mobiltelefoner, som ha...

Logo GlobalTools

GlobalTools

1 anmeldelser

E-Mærket netshop der sælger kvalitets værktøj til handy manden og håndværkeren.Om Globaltools ApS  Moder...

Logo Lampe Guru

Lampe Guru

1 anmeldelser

Belysning er vigtigt i alle rum og også udendørs i haven, på terrassen eller på altanen - ja selv i det offentige rum. Sam...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Padmate

Padmate er en afdeling af Harda Group, som har arbejdet med førende virksomheder siden 2004. I 2013 fik gruppen en 3A2-rating og et DUNS-nummer på 54-780-1050. Padmate blev grundlagt i 2010 og har design-, R&D- og laboratorietestfaciliteter samt store produktionsfaciliteter.

Med over 20 års erfaring med at arbejde med førende globale virksomheder, har vi en dyb forståelse af R&D, fremstilling og projektledelse for nye og fremtidige projekter. De har et team, der leverer en ægte og succesfuld one-stop-service. De sælger primært høretelefonermed kvalitetslyd.

Om returnering og ombytning
Efter du har modtaget dine varer, har du 30 dage til at anmode om ombytning eller tilbagebetaling, som skal returneres til Padmate i perfekt stand sammen med den originale faktura. Returnering vil kun blive accepteret, hvis tags og original emballage er fuldstændig intakt. Padmate kan ikke acceptere returneringer, hvor etiketterne er fjernet.

Af sundheds- og hygiejnemæssige årsager har du heller ikke ret til at returnere in-ear produkter, hvor emballagen er blevet åbnet, dvs. forseglingen er brudt. Forsendelsesomkostninger vil kun blive opkrævet hos kunden én gang (dette gælder også for returnering); ingen refusion vil blive opkrævet til forbrugeren for returnering af produktet.

Du er ansvarlig for at sende de returnerede varer til Padmate. Der ydes ingen erstatning for varer, der går tabt under transporten.

Forsendelsesomkostninger for returnerede varer er forbrugerens ansvar. Padmate vil dog ikke opkræve yderligere forsendelsesomkostninger for ombytning. Refusion for returnerede varer vil blive foretaget til den oprindelige købers betalingsmetode inden for to uger efter produktets returnering. Bemærk, at yderligere told og/eller skatter ikke refunderes. Forsendelsesomkostninger kan heller ikke refunderes. For lande inden for EU er moms inkluderet i tilbagebetalingen. Udveksling er afhængig af tilgængelighed.

Defekte varer vil blive ombyttet til et produkt af samme type i samme størrelse, afhængigt af tilgængelighed. Refusion for defekte varer kan ske inden for 30 dage efter levering.

Forsendelse & Levering
Padmate begynder at forberede din ordre, så snart vi modtager den. Tjek din indbakke for en bekræftelses-e-mail, der angiver, at vi har modtaget din ordre. Hvis du ønsker at aflyse på dette tidspunkt, vil vi gøre vores bedste.

Det bør tage 1-2 hverdage for os at behandle din ordre. Hvis det tager længere tid, sender vi dig en e-mail for at fortælle dig det.

For at sikre kvaliteten af ​​deres produkter, forbereder de omhyggeligt alle varer til forsendelse. Inden dine varer pakkes omhyggeligt, udfører vi interne kvalitetstjek for at sikre sikker og vellykket forsendelse.

Leveringstiden afhænger af din region og den anvendte forsendelsesmetode. I nogle lande tilbyder vi hurtig lokal levering uden moms. Se venligst lagersektionen nedenfor for mere information.

Mange derude vil gerne læse din ærlige mening omkring Padmate?
Skriv en anmeldelse idag, som vi med glæde vil dele. Var produktet som beskrevet? Hvordan var deres kundeservice? Er det en erfaring du vil anbefale til andre? Vi glæder os til at høre om din erfaring.