Revolve

Alle anmeldelser

Revolve

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo Superdry

Superdry

1 anmeldelser

Anmeldeser af SuperdrySuperdry giver den perfekte kombination af vintage look og moderne komfort, luksus og perfekt kvalitet.Om SuperDryHos Superdr...

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Revolve

Revolve er den næste generations modeforhandler for Millennials og Generation Z. Som et pålideligt premium livsstilsmærke og førende onlinekilde til opdagelse og inspiration tilbyder de en engagerende kundeoplevelse med et stort, kurateret udvalg på i alt over 49.000 tøj, fodtøj, tilbehør og skønhedsstilarter. Deres dynamiske platform forbinder et dedikeret fællesskab af millioner af forbrugere, tusindvis af globale modeinfluentere og mere end 1.000 nye, etablerede og ejede brands. Gennem 18 års kontinuerlig investering i teknologi, dataanalyse og innovative marketing- og merchandisingstrategier har de bygget en kraftfuld platform og brand, som de tror vil appellere til den næste generation af forbrugere og transformere modedetailhandelen i det 21. århundrede.

Historien bag Revolve
Revolve blev grundlagt i 2003 med en vision om at bruge digitale kanaler og teknologi til at transformere shoppingoplevelsen. De følte, at traditionel detailhandel enten var for masse eller for begrænset, at den kæmpede for altid at tilbyde trendy merchandise, og at den ikke appellerede til yngre forbrugere. Revolve blev grundlagt for at tilbyde en skalerbar one-stop-butik til unge, kommende forbrugere. Revolve tror på, at de kan betjene forbrugerne mere effektivt med deres model, som er mere målrettet end stormagasiner eller massemarkeds-onlineforhandlere og tilbyder et bredere udvalg end specialforhandlere.

For at forbedre de traditionelle forhandleres vareudbud har de udviklet en tilpasset, proprietær teknologiplatform, der giver dem mulighed for at administrere næsten alle aspekter af deres forretning. De har især fokuseret på at udvikle sofistikerede og stærkt automatiserede algoritmer til lagerstyring, prissætning og trendprognose. Deres proprietære teknologi udnytter data fra et stort netværk af hundredtusindvis af stilarter, op til 60 attributter pr. stil og millioner af kundeinteraktioner, hvilket skaber et strategisk aktiv på hundredvis af millioner af datapunkter. Revolve har suppleret disse bestræbelser med en organisation bygget fra bunden til at træffe beslutninger baseret på data og sætte kunden i centrum. Tilsammen muliggør dette en "læs og reager" tilgang. De køber først lavt volumen og bruger derefter deres proprietære teknologi til at identificere og genbestille stærke sælgere, hvilket transformerer modecyklussen fra en prædiktiv kunst til en datadrevet videnskab. Denne tilgang muliggør konstant nyhed - i 2020 vil der i gennemsnit blive lanceret over 900 nye styles om ugen - samtidig med, at lager- og moderisikoen styres. Som følge heraf var cirka 77 % af vores nettosalg i 2020 til fuld pris, hvilket de definerer som salg til mindst 95 % af fuld detailpris.

Revolve's stærke brand og innovative marketingstrategi appellerer til den stadig vigtigere Millennial-demografi. Disse forbrugere, som er vokset op i en hyperforbundet, digital verden, har unikke shoppingpræferencer, bruger deres tid på andre medier og reagerer på en anden type beskeder end tidligere generationer. Selvom deres marketingekspertise rækker langt ud over sociale medier, er de anerkendt som en pioner og leder inden for sociale medier og influencer marketing. De har bygget et fællesskab af tusindvis af influencers og brandpartnere, herunder mange af de mest indflydelsesrige sociale medier berømtheder i verden, som de sporer og administrerer ved hjælp af deres egen interne teknologiplatform.

Revolve mener, at deres dybe relationer, historie med gensidigt gavnlige partnerskaber, sensationelle sociale begivenheder og anerkendte lederskabspositioner har gjort dem til en foretrukken partner for influencers over hele verden, hvilket giver dem en betydelig konkurrencefordel. Disse marketingindsatser leverer autentiske, håbefulde oplevelser og livsstilsindhold, der driver loyalitet og engagement. De kombinerer denne følelsesmæssige brand marketing med sofistikeret, datadrevet performance marketing for yderligere at forbedre kundeerhvervelse, fastholdelse og levetidsværdi.

Mange derude vil gerne læse din ærlige mening omkring Revolve?
Skriv en anmeldelse idag, som vi med glæde vil dele. Var produktet som beskrevet? Hvordan var deres kundeservice? Er det en erfaring du vil anbefale til andre? Vi glæder os til at høre om din erfaring.