Tadashi Shoji

Alle anmeldelser

Tadashi Shoji

100% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

Alle anmeldelser (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

Andre læste også

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 anmeldelser

Du kender helt sikker til navnet. Björn Borg er kendt over hele verden for sin kvalitet, specielt inden for undertøj. Igennem tide...

Logo Superdry

Superdry

1 anmeldelser

Anmeldeser af SuperdrySuperdry giver den perfekte kombination af vintage look og moderne komfort, luksus og perfekt kvalitet.Om SuperDryHos Superdr...

Logo Cellbes

Cellbes

3 anmeldelser

At købe tøj, mode og de vigtige ting tl hjemmet må gerne være nemt. Derfor har Cellbes skabt et stormagasin med alle diss...

Logo Gearbest

Gearbest

1 anmeldelser

Elektronik butik på nettet, find alt det nyeste i elektronik og andre varer med super deals online, få sendt til døren hjemme.Om...

Tadashi Shoji

Hver beklædningsgenstand er mesterligt skræddersyet ved hjælp af draperinger, flæser og læg for at smigre alle figurer. Tadashi Shoji udvælger også omhyggeligt elastiske stoffer såsom luksuriøsjersey, broderede blonder og fjerlet tyl for at skabe en skræddersyet følelse. Uanset om det er en cocktailkjole eller en gulvlang kjole, ser bæreren ud, som om hun er på en rød løber, og lige så ubesværet, som hvis hun tog sin yndlings-t-shirt på. Fra stoffet til pasformen er en Tadashi-kjole gennemsyret af glamour og lethed.

Med en række stilarter og udsøgt håndværk inspirerer Tadashi Shoji rigtige kvinder til at føle sig trygge og komfortable i deres egen hud på deres mest mindeværdige lejligheder - med et ord, smukke.

Tadashi Shoji blev grundlagt i 1982 og har sine egne butikker i USA og Kina og forhandles i mere end 700 store varehuse og specialbutikker verden over.

Om Tadashi Shoji
Tadashi Shoji er en amerikansk modedesigner. Han er chefdesigner for sit firma, Tadashi Shoji. Født og opvokset i Sendai, Japan, begyndte han at male og tegne i en ung alder. Et tilfældigt møde i et kunstgalleri i Tokyo førte til et job som assistent for Jiro Takamatsu, Japans førende samtidskunstner. Tadashi arbejdede i Takamatsus studie i tre år og skabte konceptuel kunst. Da Tadashi mærkede politisk uro i Japan og opmuntret af muligheder i udlandet, flyttede Tadashi til USA, hvor han opdagede modedesign. Han samarbejdede med den berømte kostumedesigner Bill Whitten, efterfulgt af den ikoniske Richard Blackwell.

Plaget af manglen på muligheder for at klæde sig på til lejligheder, tog Tadashi ud på egen hånd og grundlagde sit navngivne label i 1982. Ved at bruge sit intellekt som kunstner og sit forretningssans, var han banebrydende for en ny kategori af aftentøj. Han kombinerede elastiske stoffer med flydende silhuetter og kombinerede couture-skrædderiets teknikker med behændig ingeniørkunst, så stykkerne kunne masseproduceres – og til en overkommelig pris.

Et livsstilsmærke
Tadashi Shoji fremstår som et førende livsstilsmærke blandt forbrugerne. Hans kollektioner pryder banerne i New York Fashion Week hver sæson, og hans internationalt anerkendte brand fortsætter med at trives. Ud over sine succesfulde ready-to-wear og børnekollektioner tilbyder mærket også shapewear, undertøj, læderhåndtasker og dufte. Mærkets nyligt lancerede overkommelige luksusbrudekollektion vinder hurtigt popularitet på grund af dens alsidighed og brede udvalg af smykker.

Kvinder rundt om i verden omfavner Tadashi Shojis nye designs for deres upåklagelige pasform, mærkets karakteristiske lethed og moderne følelse af femininitet. First Lady Michelle Obama, Octavia Spencer, Kate Hudson, Paris Jackson, Demi Lovato, Miranda Kerr, Lea Michele, Sofia Richie, Kaley Cuoco og Anna Kendrick er alle fans. Tadashi Shoji-mærket sælges i mere end 700 store vare- og specialbutikker rundt om i verden med egne butikker i USA, Kina og Mellemøsten, hvor mærket aktivt udvider sin tilstedeværelse.

Tadashi Shoji stræber efter at skubbe grænserne for lejlighedsbeklædning på det moderne marked, mens han forbliver tro mod sit brands vision - skønhed, lethed og magi, design for festlighedens ånd.

Tadashi Shoji vil rigtig gerne have en anmeldelse fra dig
Så skriv en anmeldelse om din erfaring. Danske Anmeldelser vil sørge for at dele den på deres hjemmeside