3 - Övergripande betyg baserat på 19 recensioner

32% Vil handle her igen




Fremhævede Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-23
Data recharge on my mobile
Når man er ude at rejse og pludselig løber tør for data på ens mobil, det er bare så irriterende!...Læs om
T. Hermansen

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-06-01
Køb af ny smartphone
Jeg ringede til 3 for at skifte vores families abonnement til deres selskab. Efter at have købt e...Læs om
Lene

Mest stemmer anmeldelse

  2023-07-27
3x 3 bredbånd internet 6x tele
Hvis jeg kunne give dem -5 stjerner. Jeg har tegnet 3 bredbånd og 6 telefoni abonnementer. ...Læs om
Omar Zia

Anmeldelser (19)

  (5)

 (1)

  (9)

  (2)

  (2)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af ny smartphone

    Jeg ringede til 3 for at skifte vores families abonnement til deres selskab. Efter at have købt en ny smartphone, spurgte jeg en medarbejder om tilbuddet med 50% rabat på abonnementet stadig var gældende i 3 måneder, og fik at vide ja. Desværre, da jeg så min første regning, var der ingen rabat, som jeg var blevet lovet. Efter at have kontaktet 3 blev jeg informeret om, at rabatten ikke gælder ved køb af en mobil gennem dem. Jeg følte mig vildledt af medarbejderen, som skulle have givet mig den korrekte information. Jeg bad om kompensation, men det blev afvist. Det er ærgerligt at opleve så dårlig kundeservice, og jeg har besluttet ikke at være kunde hos dem længere.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min kuponkode

    Jeg har haft en kuponkode i 2 uger, men den virkede aldrig. Jeg forsøgte at ringe til dem, men de tog aldrig telefonen. Jeg sendte dem en e-mail, men de svarede aldrig. Det er virkelig irriterende! Jeg vil bare gerne bruge min kuponkode, men det virker som om, at de ikke er interesserede i at hjælpe deres kunder. Jeg er virkelig skuffet over deres service og vil ikke anbefale det til mine venner.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Data recharge on my mobile

    Når man er ude at rejse og pludselig løber tør for data på ens mobil, det er bare så irriterende! Men da jeg ringede til min udbyder, fik jeg straks mere data på mobilen. Jeg takker for den hurtige hjælp, det var virkelig rart at få det klaret så hurtigt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min køb af ny mobil

    Jeg kom ind i butikken, fordi min gamle telefon var ødelagt. Personalet der var virkelig hjælpsomme og fandt en ny og lækker mobiltelefon til en god pris til mig. Alexander, Daniel og Emil gjorde alt for at få mig i gang med den nye mobil. Selvom vi stødte på nogle udfordringer med skærmen, gav de ikke op, og til sidst fik vi det hele til at virke. Det var virkelig super service og en indsats ud over det sædvanlige!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Gratis telefon med køb

    Jeg fik en gratis telefon med i mit køb, men så blev jeg bundet i 6 måneder uden mulighed for at opsige. Jeg havde endnu ikke taget telefonen i brug og forsøgte at få hjælp, men de nægtede at assistere og mente, at det var mit eget problem. De flyttede produktet først i dag, selvom jeg havde bestilt det for en måned siden. Det er svineri, at man ikke må prøve produktet, før man er bundet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit køb var ikke som aftalt

    Stop med at sende forkerte fakturaer! Jeg er træt af at skulle kæmpe med jeres sælgere og kundeservice for at få rettet fejlen. Det er ikke acceptabelt at ignorere aftaler og bare give en skæv regning som undskyldning. Vær professionelle og ordentlige!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mobilabonnement

    Jeg vil gerne dele min skuffende oplevelse med 3. Jeg havde problemer med at modtage min mobilpakke, da jeg ikke havde et track and trace-nummer. Da jeg kontaktede dem for at løse problemet, fik jeg beskeden om ikke at ringe tilbage, hvilket var meget frustrerende. Efter flere forsøg fik jeg endelig et track and trace-nummer, men pakken endte et helt andet sted end min adresse. Kundeservicen var ikke særlig hjælpsom, de virkede ikke særlig interesseret i at løse problemet og bad mig endda om ikke at kontakte dem igen. Alt i alt har det været en meget skuffende oplevelse, og jeg er ikke tilfreds med den service, jeg har modtaget fra 3.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mobilt abonnement

    Jeg har været kunde hos 3 i lang tid nu, og jeg vil virkelig anbefale dem. Deres mobilabonnement er pålideligt og stabilt, og jeg har aldrig haft problemer med forbindelsen. Prisen er også rimelig i forhold til den gode service, man får. Det, der virkelig skiller sig ud, er den fantastiske kundeservice. Jeg har altid oplevet korte ventetider, og medarbejderne er altid venlige og hjælpsomme. Alt i alt fungerer det bare altid godt hos 3.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mærkelig butik

    Jeg var i butikken i 3 år og hold da op, det var det vildeste amatør team nogensinde! De havde ingen styr på noget og det hele virkede bare kaotisk. Jeg har aldrig oplevet noget lignende før! Hvordan kan de drive en butik på den måde? Jeg følte mig virkelig forvirret og havde svært ved at få hjælp. Det virkede som om de ikke rigtig vidste, hvad de lavede. Det var virkelig en skuffende oplevelse og jeg vil ikke anbefale nogen at besøge den butik.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af ny telefon

    Jeg har lige købt en ny telefon og indgik en byt-til-nyt aftale. Nu vil jeg gerne have mine penge tilbage, men de siger, at jeg skal vente til næste regning og så trækker de også et par procent fra. Først derefter kan jeg kontakte 3 og bede om mine penge. Jeg synes det er virkelig irriterende, at jeg som kunde selv skal klare alt det her, og det er helt uacceptabelt, at jeg skal vente så længe på mine egne penge. Når jeg endelig får dem tilbage, så skifter jeg til en anden leverandør.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fantastisk kundeoplevelse og overkommelige priser

    Jeg ønsker at udtrykke min dybe fortrydelse over at have forladt 3 og skiftet til en anden udbyder i 2011.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit uønskede internetabonnement

    Jeg prøver bare at annullere mit internetabonnement hos 3, men de nægter at hjælpe mig. Jeg skal flytte og kan ikke bruge mit abonnement længere, men de insisterer på, at jeg er bundet i 6 måneder. Det er virkelig dårlig kundeservice og spild af tid og penge for os begge. Jeg har endda tilbudt at betale en gebyr for at afslutte abonnementet, men de afviser det også. Det virker så uretfærdigt. Beslutningstageren vil ikke engang tale med mig om det, hvilket virker virkelig respektløst og uhøfligt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mobilabonnement hos 3

    Efter jeg havde lavet en aftale med 3 om et mobilabonnement, blev jeg desværre skuffet over den manglende opfølgning og den løgnagtige sælger. Selvom de lovede at annullere mit abonnement hos en anden udbyder, måtte jeg selv sørge for at sikre mig, at jeg ikke kom til at betale dobbelt. Jeg vil ikke anbefale denne virksomhed til nogen, da de ikke holder deres aftaler.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mit første telefonabonnement

    Jeg har lige købt mit første telefonabonnement hos 3, og det har virkelig været en fantastisk oplevelse! Jeg fik god vejledning og hjælp til at vælge det rigtige abonnement. Synes prisen var rimelig for hvad jeg fik, og glæder mig til at se, hvordan det hele fungerer. Vil helt klart anbefale 3 til mine venner!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Leje af modem

    Jeg lejede et modem fra 3 Danmark, mens jeg byggede, men da jeg sendte det tilbage efter lejeperioden, fortsatte betalingerne alligevel. Efter at have kontaktet kundeservice, lovede de at sende det tilbage, men jeg har stadig ikke modtaget det. Jeg håber, de kontakter mig snart, så vi kan løse dette problem. Indtil videre har jeg stoppet betalingerne i banken, så måske en mere serviceminded medarbejder ringer til mig snart.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnements- og telefonkøb

    Min oplevelse med at købe et abonnement og en telefon fra 3 var desværre ikke den bedste. Jeg kontaktede en sælger den 1. maj og fik at vide, at betalingen for telefonen først ville blive trukket i slutningen af juli, hvilket passede mig fint. Men desværre blev pengene trukket allerede i slutningen af maj, hvilket var imod det, jeg var blevet lovet. Kundeservicen kunne ikke hjælpe mig og sagde, at de ikke kunne holdes ansvarlige for sælgers løfter. Der var heller ingen skriftlige betingelser for betaling, jeg kunne henvise til. Alt i alt var det en frustrerende situation, som jeg ikke har lyst til at opleve igen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Abonnement

    Abonnementet har virkelig god dækning, både her i Danmark og i udlandet, og prisen er helt fair. Det fedeste ved 3 er uden tvivl deres fantastiske kundeservice. Personalet er altid venlige og smilende, og man slipper for at skulle vente længe i telefonkø. Jeg kan helt klart anbefale det til andre!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    3x 3 bredbånd internet 6x telefoni abbonementer

    Hvis jeg kunne give dem -5 stjerner.

    Jeg har tegnet 3 bredbånd og 6 telefoni abonnementer.

    Jeg fik at vide at det var lyn hurtig internet 5g.
    Jeg fik de 2 bredbånd op at køre med det samme, men pisse langsom net, selvom jeg bor tæt på centrum, og der skulle være 5g net ift. deres kunde service. Det får de tjekket op, og de bliver bekræftet at der 5 g. Men de kan ikke forklarer, hvorfor min bredbånd er så langsom på de to forskellige adresse, som jeg har startet deres router. Jeg bliver bedt om at tage en hastighedsmåling via en af deres svenske sider i 3 dage i træk, og ringe dem igen. Det får jeg gjort, men jeg får at vide at de ikke kan se de hastighedsmålinger der er foretaget. Jeg bliver bedt om at sende dem billeder af det, hvilket jeg også får gjort. Ingen svarer- Efter 1 uge tager jeg igen kontakt til deres erhvervs afdeling, men de kan ikke finde de billeder, og de kan ikke se hastighedsmålinger. Jeg forklarer dem at det er sammen internet jeg bruger på min tlf. og det virker fint, på de to adresser laver jeg internet deling fra min tlf. Men nettet fra bredbånd er meget svagt. Jeg bliver bedt om at genstarte routern, får en opsætning på at aktiver 5g net, og en anden gang får jeg at vide at stille deres router foran et vindue mod hovedvejen, selvom det slet ikke passer i indretningen, men jeg får alligevel gjort alt disse. trods det hele, svagt signal - og kunde service gør intet andet, end at gentage de samme ting, at jeg skal tage hastighedsmåling igen igen og sende billeder og genstarte routeren.

    I fik jeg så startet den 3 bredbånd op i min virksomheden. Samme problem her, selvom denne virksomhed er placeret i Aalborg midtby. hele dagen har jeg ikke haft internet, min dankort terminel har ikke kunne fange den svage signal, og de andre devoices kobler på og kobler af hele tiden.

    Kundeservice beder mig om at tage hastighedsmåling , ellers kan de ikke hjælpe mig. Jeg får ikke lov til at tale med en af deres leder, en der kan hjælpe, kundeservice oplyser at jeg kommer til at få det samme svar. Nu er det dag nr. 2 uden internet.

    De kan heller ikke opsige min fra d.d for jeg har en bindende aftale - og jeg betaler for noget som ikke duer, og de lever ikke op til hvad de lover.

    3 router på 3 forskellige adresser, alle har svag signal, men de gør ikke noget ved det overhovedet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mega dårlig reklame med gammel dame

    Reklamen for 3 mobil, der har en gammel dame, som spiller en kriminel type. Fremhæver ikke troværdighed, Ingen information kun spild af min tid og sikkert også mine prnge hvis jeg oprettet et abonnement hos 3.