test Startselect » Kundeanmeldelser og oplevelser 2021

Anmeldelser Startselect

Har du den bedste løsning til køb af digitale spil? Med et stadigt voksende antal udbydere og spiltyper at vælge imellem, er spil-verdenen blev enorm og kan til tider virke uoverskuelig. Det kan være svært at finde ud af hvor man får den bedste løsning og hvornår man betaler for falske koder. Glæder man sig til at spille sit nye spil, kan lange leveringstider eller defekte koder og produkter virkelig slide på tålmodigheden. Det skal virke, og det skal være nu.
    På denne side kan du finde anmeldelser af spil-forhandleren, Startselect. Gør brug af andre spillere og tidligere kunders oplevelser for bedre at vurdere, om Startselect kunne være forhandleren for dig.

Om Startselect
    Startselects blev grundlagt i 2009 af en mindre gruppe spil-entusiaster i Holland, hvor virksomhedens hovedkvarter stadig ligger. De har siden ekspanderet og er med tiden blevet en af Europas største digitale spil-forhandlere. Startselect oplyser på deres hjemmeside, at de er godkendt officiel leverandør af de produkter, de forhandler. Startselect er på listen over godkendte forhandlere hos store spil-distributører somUbisport, STEAM, m.fl. Det vil sige, at koder, spil og gavekort, som forhandles af Startselect kommer direkte fra udbyderne af, og dermed er originale.

Startselects Produkter og Services
    Startselect har et bredt udvalg af digitale spil, abonnementer, gavekort og in-game mobil- og spil kredit. De sælger spil til de mest almindelige konsoller, herunder Nintendo Switch, Xbox 360, Xbox One, PlayStation og PC. Alle produkter sælges i kodeform, hvilket betyder, at produktet kan benyttes straks og man ikke skal vente på levering eller betale leveringsomkostninger. Efter betalingen er gennemført, modtages koden digitalt i en ordrebekræftelse på e-mail. Ordrebekræftelsen indeholder instruktioner til, hvordan man bruger koden og får adgang til sit spil eller sin kredit.
    Startselect forhandler derudover digitale gavekort til Xbox, PlayStation, Nintendo, App Store & iTunes, Netflix og Spotify. Beløbene på gavekortene er fastsat på webshoppen. Ønsker man dog gavekort til App Store & iTunes eller Netflix, kan man selv vælge beløbet inden for et interval. Gavekortene kan bruges til eksisterende abonnementer, eller til at oprette nye. Kreditten tilføjes kontoen uden brug af kreditkort. Services som Netflix har en designeret webside til indløsning af gavekort.
    Ifølge Startselects egen hjemmeside, tilbyder de kundeservice 7 dage om ugen i kundens eget sprog. De kan kontaktes gennem e-mail eller diverse sociale medier, men har ikke telefonisk kundeservice.
    Startselect garanterer sikker betaling og tilbyder 9 forskellige betalingsmetoder.

Komplimenter, Klager og Tips til Startselect
    Har du erfaring med Startselect? Hvis ja, ville vi elske at høre fra dig. Du kan hjælpe andre gamere med, at finde den bedste løsning ved at efterlade en anmeldelse om din oplevelse hos Startselect. Hvor nemt er det at navigere webshoppen? Virker koderne som de skal? Hvor hurtigt skriver deres kundeservice tilbage? Er deres kundeservice venlig, kompetent og hjælpsom? Er det nemt at returnere et fortrudt køb? Hjælp andre forbrugere ved at efterlade en kort beskrivelse af din oplevelse, ting Startselect gør rigtig godt eller ting de burde forbedre hurtigst muligt. Vi glæder os til at modtage din anmeldelse!

Startselect

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Startselect

Er Startselect et troværdigt firma?

Dette er for nuværende 1 kundes bedømmelse af Startselect I gennemsnit. De modtog følgende 10 ud af 10 med 100% af dem som har bedømt som viser at de ville købe noget fra det firma igen.

Hvilke ydelser eller produkter tilder dette Startselect?

Startselect er for hovedparten aktiv I Netbutikker, mere specifikt med Sport & Udendørs Aktiviteter, Elektronik, Multimedia & Abonnementer

Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Startselect gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.";Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Startselect gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf."