Oplevelser

Hvorfor synes vi at oplevelser er så vigtige?

Hvorfor DanskeAnmeldelser?
Vi tror på firmaer skal holde det de lover! Der skal være overensstemmelse mellem det de lover og det de gør. Vi tror på at den bedste måde at forbedre servicen og oplevelserne for os alle er ved at lade kunderne få et talerør. Og det talerør er vi. Hvis en virksomhed holder hvad de lover er der ingen grund til ikke at være på DanskeAnmeldelser. DanskeAnmeldelser kan blive en virksomheds billboard, der hvor de kan vise hvor gode anmeldelser de har og hvor mange tilfredse kunder de har haft. Det er sådan vi forbedrer de danske virksomheder, til glæde for alle.

Er anmeldelserne på DanskeAnmeldelser ægte?
JA! Vi er 90% sikre på at alle anmeldelser der er skrevet er ægte. Hvis vi er i tvivl, de andre 10%, så fjerner vi simpelthen anmeldelsen fra siden. Vi ved at sider, hvor man skriver anmeldelser kan bruges til, helt uretfærdigt, at sværte en virksomheds ry og rygte til. Derfor bruger vi avanceret Software til at sikre dette ikke sker (IP-adresser, e-mail adresser og bekræftelser, etc. )

Er I uafhængige?
Vi er 100% uafhængige. Efter vi havde nogle dårlige oplevelser med bestemte firmaer og ikke havde nogen steder at gå hen med vores klager, blev denne side grundlagt. Vi har ingen interesse i at sætte firmaer i et positivt eller negativt lys. Den eneste interesse vi har, er at negative kommentarer, men selvfølgelig også positive kommentarer, er retfærdige, så de rette firmaer bliver belønnet for deres anstrengelser.

Når et firma får dårlige anmeldelser, giver I så dette firma en chance for at forbedre sig?
Hvad vi ønsker, er pålidelige firmaer der holder hvad de lover. Positive anmeldelser er en belønning for et firma, fordi det kan være et godt billboard for den service de giver. Bedømmelsen og anmeldelserne bestemmes trods alt af uafhængige kunder. Det samme angår dårlige anmeldelser. Alt vi ønsker er, at firmaet (stadig) holder hvad de lover. Vi ser på klagernes karakter og tyngde. Hvis vi er i stand til at fastslå at anmeldelsen er berettiget, holder vi den på vores hjemmeside. Hvis muligt (og i de fleste tilfælde er det muligt), opretter vi kontakt mellem kunden og det pågældende firma. Så firmaet får chancen for at udbedre fejlen enten ved at bestride klagen eller gøre det godt igen på en eller anden måde. Vi spørger kunden om problemet er blevet løst og hvorvidt kunden er enig i at klagen skal fjernes eller tilføjes en fodnote.