Alle anmeldelser af Vibeke Riberdal

  • Review om: TripX

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Digital check-in virkede ikke

    Hej Jeg har forsøgt at tale med wizz air men det er helt umuligt da jeg skulle rejse til Cypern den 11/4 2022 Booking TX208062 skulle jeg foretage online-check in, det brugte jeg 3 timer på og kom aldrig igennem tænkte at jeg så kunne gøre det i lufthavnen, men det gik heller ikke og måtte så til sidste måtte jeg til skranken, Han forsøgt at hjælpe os men kunne heller ikke komme igennem og heller ikke til hjemrejsen, så her måtte jeg betale 620 kr for 2 personer.
    De penge vil jeg naturligvis gerne have retur da det ikke er min skyldt at systemet ikke virke. Da jeg skulle online check in i Ayia Napa brugte jeg igen 3 timer på at at komme ind her lykkedes det dog, med meget besvær, det er ikke ok her tænker jeg også på den ældre generation som ikke kender så meget til IT som jeg gør trodsalt.
    Jeg har netop haft ringet til WIZZAIR det fralægger sig alt og siger jeg skal kontakte jer.
    Ligeledes var vi 3 timer og 15 minutter forsinkede uden svar på hvorfor? dette krav er fremsendt via min danske advokat.
    Havde en skøn ferie ellers men dette er det værste jeg har oplevet i alle de år jeg har rejst verden rundt.

    Hej
    Så har jeg netop ringet til TripX for at søge deres hjælp til at kontakte flyselskabet som de bruger WIZZ AIR. (Så flyv aldrig med dem )
    De vil ikke hjælpe for de sælger kun billetter og har ikke noget med flyselskaberne at gøre FLOT så kunne det være de skulle at få det på den her måde vasker alle sine hænder når noget noget går galt meget meget dårlig service
    TripX bliver aldrig brugt mere det helt sikkert


  • Review om: TripX

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Digital check-in virkede ikke

    Hej Jeg har forsøgt at tale med wizz air men det er helt umuligt da jeg skulle rejse til Cypern den 11/4 2022 Booking TX208062 skulle jeg foretage online-check in, det brugte jeg 3 timer på og kom aldrig igennem tænkte at jeg så kunne gøre det i lufthavnen, men det gik heller ikke og måtte så til sidste måtte jeg til skranken, Han forsøgt at hjælpe os men kunne heller ikke komme igennem og heller ikke til hjemrejsen, så her måtte jeg betale 620 kr for 2 personer.
    De penge vil jeg naturligvis gerne have retur da det ikke er min skyldt at systemet ikke virke. Da jeg skulle online check in i Ayia Napa brugte jeg igen 3 timer på at at komme ind her lykkedes det dog, med meget besvær, det er ikke ok her tænker jeg også på den ældre generation som ikke kender så meget til IT som jeg gør trodsalt.
    Jeg har netop haft ringet til WIZZAIR det fralægger sig alt og siger jeg skal kontakte jer.
    Ligeledes var vi 3 timer og 15 minutter forsinkede uden svar på hvorfor? dette krav er fremsendt via min danske advokat.
    Havde en skøn ferie ellers men dette er det værste jeg har oplevet i alle de år jeg har rejst verden rundt.

    Hej
    Så har jeg netop ringet til TripX for at søge deres hjælp til at kontakte flyselskabet som de bruger WIZZ AIR. (Så flyv aldrig med dem )
    De vil ikke hjælpe for de sælger kun billetter og har ikke noget med flyselskaberne at gøre FLOT så kunne det være de skulle at få det på den her måde vasker alle sine hænder når noget noget går galt meget meget dårlig service
    TripX bliver aldrig brugt mere det helt sikkert