DanskeAnmeldelser

    Anmeldelser MyTrendyPhone

    Har du nogensinde tænkt til dig selv hvorfor i alverden mobiltilbehør skal være så besværligt at få fat på? Eller så har du måske ikke tænkt på at skaffe noget, og nu må du søge efter noget til en ældre model? Nu skal du ikke længere bekymre dig. Hos Mytrendyphone DK kan du nemt og hurtigt finde alt det nyeste tilbehør som du har brug for, og samtidig lære om de forskellige ting og deres relevans.

    Hvad gør MyTrendyPhone DK unik?
    MyTrendyphone DK

    har to butikker i indre København og i Hillerød, men du finder et større udvalg af mobiltilbehør på deres onlineshop. Hos MyTrendyPhone DK kan du finde alt det nyeste mobiltilbehør til billige og overskuelige priser. Du kan finde tilbehør til alle mærker og modeller fra både Apple, Samsung, Huawei, Sony og flere. Samt Blackberry og Windows Phone. Mobiltilbehøret kan bestilles på deres online hjemmeside og vil blive leveret inden for 1-4 hverdage. Desuden finder du også få tilbehør til kameraer, din computer, bærbar, iPad, og alle dine bluetooth enheder. Men dette er blot faktuelle ting om siden, som du kan læse mere om ved selv at besøge deres websted. MyTrendyPhoneDK er unikke fordi de stræber sig på at tilpasse sig deres kunders behov bedst muligt. Der er altid mulighed for at kontakte deres kundeservice son er et team af engageret, professionelle mennesker der sørger for at kundernes ønsker altid er første prioritet. Du kan også blive en del af Club Trendy hvor du kan få alle de nyeste opdateringer, og rabat på reparationer på dit mobiltilbehør.

    Hvorfor er mobiltilbehør nødvendigt?
    Mobiltilbehør

    er ikke blot et lækkert tillæg til din mobil, men holder den også fra at blive beskadiget eller i værste fald komplet ødelagt. Mobiltilbehør inkluderer bl.a. telefoncover, etui, panserglas som alle beskytter din telefon når du enten taber den eller har den i en taske med andre genstande. Vi kan ofte være rigtige uopmærksomme når det kommer til vores smartphones, og på split sekund kan det gå galt, dog er der mange som ikke finder det relevant at benytte et etui eller cover, men som man kan læse her er det meget nødvendigt for at holde sin genstand i live i lang tid. Det kan godt være det koster penge at købe, men i det lange løb sparer man langt flere penge, da man slipper for reparationer, og ikke skal døje med en ubrugelig telefon. Derudover kan du også få mobiltilbehør som gør din oplevelse bedre med din telefon, og som vil gøre dig endnu gladere for din telefon. Hos MyTrendyPhone DK kan du også finde armbånd og andre ting som kan være relevante for dig at bruge og som matcher din stil helt perfekt, og på den måde kan du føle dig smart og sikker samtidig. Men skulle det nu ske at din telefon går i stykker er der her en guide til hvordan man kan reparere sin telefon, på MyTrendyPhone DK’s egen Youtube kanal.

    Sørg for at give din egen anmeldelse på vores hjemmeside.

    MyTrendyPhone
    Anmeldelser, klager og kundeoplevelser (1)

    2
    0% Vil købe her igen!
    Bestilling
    rating
    2
    Service
    rating
    2
    Pris
    rating
    2
    Levering
    rating
    2

    Alle anmeldelser

    Affiliate afsløring: dette indlæg har et tilknyttet link, der betyder, at når du klikker på vis og du derefter foretager et køb, så får vi en kommission, som hjælper med driften af dette websted..

    Lad være med at tage chancen og handle hos MyTrendyPhone

    Resumé
    Hvis der opstår fejl på et produkt du har købt hos MyTrendyPhone, så skal du ikke regne med, at de overholder købeloven, hvis de kan slippe uden om. De småpenge du eventuelt kan spare på at købe hos MyTrendyPhone, er ikke de efterfølgende frustrationer værd!

    --

    Jeg købte et Huawei FreeBud headset d. 12/3-2019. Headsettet går i stykker første gang d. 27/4-2019. Jeg googler problemet og kan se, at det er en generel fejl på Huaweis FreeBud headset.

    Jeg kontakter MyTrendyPhone og beder om at få oprettet en RMA-sag, og beder dem samtidig om at sende en returlabel, idet jeg ikke ønsker at betale fragt, når det er en reklamation det drejer sig om. Her bliver jeg gjort opmærksom på, at de ikke anvender returlabels – det er slet ikke noget de har.

    Den 15/5-2019 (ca. 20 dage efter) bliver jeg kontaktet af MyTrendyPhone, som oplyser, at de også har brug for, at jeg sender opladerledningen ind til dem. Ellers kan de ikke behandle sagen, idet headsettet skal ombyttes. Jeg ringer ind og spørger, om de ikke blot kan tage opladerledningen fra det nye headset, og lægge over sammen med det gamle. Det kunne dog på ingen måde lade sig gøre. Jeg gør nu opmærksom på, at jeg synes, det er en kende fjollet, at jeg skal betale endnu engang fragt, for at sende en opladerledning ind, som sandsynligvis koster mindre end hvad fragten koster, og spørger så ind til, hvad deres billigste ledning koster. Ham jeg taler med på dette tidspunkt i forløbet, kan godt forstå, at jeg ikke ønsker at betale fragt igen, så det de kan gøre, er at de kan sende mig en returlabel (!?!?!). Så nu ca. 20 dage efter min sidste henvendelse, så er returlabels lige pludselig noget de bruger??
    Jeg sender nu ledningen ind, og de behandler sagen, så jeg efter ca. yderligere en måned modtager et nyt headset.

    Den 28/8-2019 går headset nr. 2 i stykker med præcis samme fejl som headset nr. 1. Klog af erfaring, sender jeg nu hele sættet ind i første omgang. Og efter ca. 20 dage modtager jeg igen et nyt headset.

    Nr. 3 headset jeg modtager virker i ca. 4 måneder inden den højre freebud går i stykker (den højre freebud har jeg i øvrigt kun anvendt 3 gange, da jeg primært har brugt den venstre, som har nogle andre funktioner). Jeg kontakter nu igen MyTrendyPhone, og oplyser dem om, at det nu er tredje gang med samme fejl, og at jeg derfor nu ønsker at ophæve købet og få mine penge retur. MyTrendyPhone modtager forsendelsen d. 16/1-2020, og da jeg INTET har hørt fra dem d. 6/2-2020, skriver jeg og rykker for status, hvor jeg får at vide, at headsettet er sendt til officiel garantiservice.

    Den 12/2-2020 hører jeg fra dem igen. Denne gang sender de en regning på RENGØRING AF HEADSETTET. Som har været brugt 3 gange. Hvis der har været behov for at rengøre dét headset, så kan det UMULIGT have været nyt, da jeg modtog det i første omgang.
    På nuværende tidspunkt afviser MyTrendyPhone altså at behandle fejlen som en reklamationssag, idet det er blevet vurderet at headsettet blot skulle rengøres for, at det kunne virke igen.



    Altså …
    Et headset som ikke virker efter at have været brugt 3 gange (!!!!), og i øvrigt er under ½ år gammelt, skal jeg nu betale for rengøring af.


    --

    Jeg har både forsøgt at ringe ind til dem, og at skrive mails til dem, om at jeg ikke agter at betale for rengøring af et praktisk talt nyt headset, men det er som at slå ind i en pude. I telefonen vil kundeservicemedarbejderen sende sagen videre til deres RMA-afdeling, og lover at de svarer samme dag (hvilket de ikke gør). På mail får jeg at vide, at jeg er ’mere end velkommen til at sende produktet retur.’ Det er lidt svært at sende et produkt retur til jer, som I allerede har i jeres varetægt!!!

    Af: Katharina14-02-2020
    Bestilling
    rating
    Service
    rating
    Pris
    rating
    Levering
    rating
    Vil købe her igen
    Nej
    2
    rating

    Skriv din egen anmeldelse om MyTrendyPhone

    Din anmeldelse

    FAQ

    Er MyTrendyPhone et troværdigt firma?

    Dette er for nuværende 1 kundes bedømmelse af MyTrendyPhone I gennemsnit. De modtog følgende 2 ud af 10 med 0% af dem som har bedømt som viser at de ville købe noget fra det firma igen.

    Hvilke ydelser eller produkter tilder dette MyTrendyPhone?

    MyTrendyPhone er for hovedparten aktiv I Netbutikker, mere specifikt med Elektronik, Fanartikler

    Jeg har læst alle bedømmelserne, hvad gør jeg så nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van MyTrendyPhone gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.";Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van MyTrendyPhone gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf."