
Babysam Danmark: læs anmeldelser og del erfaringer
Alle anmeldelserBabysam
Alle anmeldelser (2)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
BabySam Odense
Ualmindelig dårlig kundeservice!
Jeg har i januar købt en manuel brystpumpe som jeg tog i brug i maj, da min datter er født i april.
Pumpen har aldrig virket ordentligt og virkede defekt, eftersom at den ikke lukkede ordentligt tæt om brystet.
Så for nogle uger siden besøger jeg afdelingen i Odense for at fremlægge nit problem og forventer at få mine dyre penge retur, da pumpen er defekt.
Men jeg får instrukser om at lægge pumpen i kold vand, så i varmt vand, tilbage til det kolde og så i varmt vand igen i en times tid. Dette gjorde Jeg hele to gange, uden brugbart resultat.
Så for ikke at køre forgæves igen, skriver jeg til BabySams kundeservice som gudhjælpemig ikke kan hjælpe og beder MIG om selv at kontakte producenten. Jeg er mundlam og stigende irriteret på det tidspunkt. Så jeg kontakter producenten, Philips, som undskylder mange gange for at jeg har haft den oplevelse med produktet og BabySam. De beder mig om at tage i butikken og få mine penge retur og ellers skal jeg kontakte dem igen.
Så i dag tager jeg ind i butikken og få endelig mine penge retur, efter jeg nævner at jeg har snakket med Philips.
Jeg har selv over 12 års erfaring inden for detailhandel og det her er uhørt! Virksomheden beder ikke kunden om selv at kontakte producenten ved en defekt vare, de bør tage varen retur og selv tage den med producenten!
To ting er sikkert, jeg handler ikke i BanySam igen, når dette er den behandling jeg potentielt kan opleve igen, og jeg kommer heller ikke til at ønske mig produkter til min datter derfra igen.Babysam Randers
Babysam Randers
Babysam Randers.
Hvis man kunne give nul stjerner, var det det de havde fået.
Jeg har d.d. Været ude i butikken for at få pengene retur for en barnevognssele, jeg har købt i butikken for 6 måneder siden. I selvsamme butik, har vi købt barnevogn med alt tilbehør.
Vores søn er 6 måneder gammel og det var ved at være tid til, at tage barnevognsselen i brug.
Vi kunne ikke få selen til at passe til vores Scandic Barnevogn (købt i babysam), selvom vi dengang fik at vide af Babysam-medarbejder, at selen var universal og sagtens kunne bruges til vores barnevogn.
Stropperne som skal hægtes på ringene i barnevognen, kunne simpelthen ikke nå, uden at mase madrassen helt sammen. Vi forsøgte at løsne stropperne, så de kunne passe i længden, men da vi havde gjort det, kunne spænderne ikke klikkes sammen igen.
Jeg tager derfor ud i butikken for at få pengene retur. Jeg går op til kassen og fortæller kassepigen at jeg gerne vil have pengene retur. Jeg har glemt mit dankort i bilen og fortæller hende at jeg lige går ud efter det i bilen, så jeg kan få pengene retur på kortet.
Da jeg kommer ind igen, er der kø. Jeg stiller mig pænt i kø, som nu består af to køer, da der er to åbne kasser. En kunde træder ind foran mig i køen og jeg tænker, fair nok, hun har nok travlt.
Ved siden af mig i den anden kø, står en anden kunde med hendes spædbarn.
Da det bliver min tur, træder jeg op til kassen og fortæller (en anden ekspedient) at hendes kollega, var ved at ordne en retursag for mig.
Hertil svarer ekspedienten, at hun lige vil ekspediere hende den anden kunde med barnet først og kigger over på hende som står i den anden kø. Jeg står og ser lidt forvirret ud og siger “øøh? Jeg troede der var to køer?” Ekspedienten svarer: “ja men hende der har ventet ti min. Så hvis du lige vil træde lidt til siden” sagde hun, da jeg noget forundret spurgte hvad jeg så skulle gøre i mellemtiden.
Jeg bliver derefter kaldt hen til den anden kasse, hvor ekspedienten har givet min retursag til en 3. Ekspedient. En mandlig ekspedient, som virker rigtig misfornøjet over at jeg ønsker mine penge igen.
Han spørger hvad der er galt med selen og jeg svarer at den ikke fungerer og jeg forklarede ham hele historien, også det faktum at vi for 6 måneder siden, havde fået at vide i samme butik, at selen ville passe. Jeg oplevede ham som meget bebrejdende over, at jeg havde pakket selen ud og at jeg havde købt den for 6 måneder siden. Jeg forklarede ham at vi havde købt det hele stort set på samme tid og at det jo først var nu at vores søn, havde fået behovet for selen.
Jeg fik mine penge retur, men gik fra butikken med oplevelsen af rigtig dårlig og bebrejdende kundeservice. Og jeg var meget chokeret over den behandling jeg fik i butikken.
Jeg har egentlig altid godt kunne lide at handle i BabySam, men det er ovre nu og jeg sætter ikke mine ben i butikken mere. Jeg har ligeledes, i mit netværk, frabedt mig gaver til min søn, som kommer fra Babysam.
Øv øv øv!
Andre læste også

Teeshoppen
I dag kan man købe tøj og modetilbehør fra hele verden hjemme fra sofaen. Millioner af netbutikker, handelsplatforme og online...

STYLEPIT
I en tid, hvor tøj bliver dyrere, leder mange efter netbutikker, hvor de kan spare penge på deres tøj- og skoindkøb. Man...

Urvaerket
Når vi vil købe produkter online har vi bogstaveligt talt millioner af muligheder. Forhandlere fra hele verden konkurrerer om vores op...

vidaXL
Med den stigende udvikling og innovation inden for e-handel har den måde, vi handler på, ændret sig dramatisk. Det er blevet mere...