Babysam

Alle anmeldelser

Babysam

0% Vil købe her igen

Anmeldelser, klager og kundeoplevelser Skriv en anmeldelse

Læs uafhængige anmeldelser, klager og oplevelser her!

I fokus: Hvad siger vores kunder?

B
Bente
Ualmindelig dårlig kundeservice! Jeg har i januar købt en manuel brystpumpe som jeg tog i brug i maj, da min datter er født i april. Pumpen har aldrig virket ordentligt og virkede defekt, efterso...Læs om
S
Simone Engelbrecht
Babysam Randers Babysam Randers. Hvis man kunne give nul stjerner, var det det de havde fået. Jeg har d.d. Været ude i butikken for at få pengene retur for en barnevognssele, jeg har købt i bu...Læs om

Alle anmeldelser (2)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    BabySam Odense

    Ualmindelig dårlig kundeservice!
    Jeg har i januar købt en manuel brystpumpe som jeg tog i brug i maj, da min datter er født i april.
    Pumpen har aldrig virket ordentligt og virkede defekt, eftersom at den ikke lukkede ordentligt tæt om brystet.
    Så for nogle uger siden besøger jeg afdelingen i Odense for at fremlægge nit problem og forventer at få mine dyre penge retur, da pumpen er defekt.
    Men jeg får instrukser om at lægge pumpen i kold vand, så i varmt vand, tilbage til det kolde og så i varmt vand igen i en times tid. Dette gjorde Jeg hele to gange, uden brugbart resultat.
    Så for ikke at køre forgæves igen, skriver jeg til BabySams kundeservice som gudhjælpemig ikke kan hjælpe og beder MIG om selv at kontakte producenten. Jeg er mundlam og stigende irriteret på det tidspunkt. Så jeg kontakter producenten, Philips, som undskylder mange gange for at jeg har haft den oplevelse med produktet og BabySam. De beder mig om at tage i butikken og få mine penge retur og ellers skal jeg kontakte dem igen.
    Så i dag tager jeg ind i butikken og få endelig mine penge retur, efter jeg nævner at jeg har snakket med Philips.
    Jeg har selv over 12 års erfaring inden for detailhandel og det her er uhørt! Virksomheden beder ikke kunden om selv at kontakte producenten ved en defekt vare, de bør tage varen retur og selv tage den med producenten!
    To ting er sikkert, jeg handler ikke i BanySam igen, når dette er den behandling jeg potentielt kan opleve igen, og jeg kommer heller ikke til at ønske mig produkter til min datter derfra igen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil købe her igen
    Generelt

    Babysam Randers

    Babysam Randers
    Babysam Randers.
    Hvis man kunne give nul stjerner, var det det de havde fået.
    Jeg har d.d. Været ude i butikken for at få pengene retur for en barnevognssele, jeg har købt i butikken for 6 måneder siden. I selvsamme butik, har vi købt barnevogn med alt tilbehør.
    Vores søn er 6 måneder gammel og det var ved at være tid til, at tage barnevognsselen i brug.
    Vi kunne ikke få selen til at passe til vores Scandic Barnevogn (købt i babysam), selvom vi dengang fik at vide af Babysam-medarbejder, at selen var universal og sagtens kunne bruges til vores barnevogn.
    Stropperne som skal hægtes på ringene i barnevognen, kunne simpelthen ikke nå, uden at mase madrassen helt sammen. Vi forsøgte at løsne stropperne, så de kunne passe i længden, men da vi havde gjort det, kunne spænderne ikke klikkes sammen igen.
    Jeg tager derfor ud i butikken for at få pengene retur. Jeg går op til kassen og fortæller kassepigen at jeg gerne vil have pengene retur. Jeg har glemt mit dankort i bilen og fortæller hende at jeg lige går ud efter det i bilen, så jeg kan få pengene retur på kortet.
    Da jeg kommer ind igen, er der kø. Jeg stiller mig pænt i kø, som nu består af to køer, da der er to åbne kasser. En kunde træder ind foran mig i køen og jeg tænker, fair nok, hun har nok travlt.
    Ved siden af mig i den anden kø, står en anden kunde med hendes spædbarn.
    Da det bliver min tur, træder jeg op til kassen og fortæller (en anden ekspedient) at hendes kollega, var ved at ordne en retursag for mig.
    Hertil svarer ekspedienten, at hun lige vil ekspediere hende den anden kunde med barnet først og kigger over på hende som står i den anden kø. Jeg står og ser lidt forvirret ud og siger “øøh? Jeg troede der var to køer?” Ekspedienten svarer: “ja men hende der har ventet ti min. Så hvis du lige vil træde lidt til siden” sagde hun, da jeg noget forundret spurgte hvad jeg så skulle gøre i mellemtiden.
    Jeg bliver derefter kaldt hen til den anden kasse, hvor ekspedienten har givet min retursag til en 3. Ekspedient. En mandlig ekspedient, som virker rigtig misfornøjet over at jeg ønsker mine penge igen.
    Han spørger hvad der er galt med selen og jeg svarer at den ikke fungerer og jeg forklarede ham hele historien, også det faktum at vi for 6 måneder siden, havde fået at vide i samme butik, at selen ville passe. Jeg oplevede ham som meget bebrejdende over, at jeg havde pakket selen ud og at jeg havde købt den for 6 måneder siden. Jeg forklarede ham at vi havde købt det hele stort set på samme tid og at det jo først var nu at vores søn, havde fået behovet for selen.
    Jeg fik mine penge retur, men gik fra butikken med oplevelsen af rigtig dårlig og bebrejdende kundeservice. Og jeg var meget chokeret over den behandling jeg fik i butikken.
    Jeg har egentlig altid godt kunne lide at handle i BabySam, men det er ovre nu og jeg sætter ikke mine ben i butikken mere. Jeg har ligeledes, i mit netværk, frabedt mig gaver til min søn, som kommer fra Babysam.
    Øv øv øv!


Andre læste også

Logo Børn i balance

Børn i balance

1 anmeldelser

 Legetøj og tilbehør til børn er en af de ting vi danskere køber allermest på nettet. Som resultat er antall...

Logo iELM

iELM

1 anmeldelser

De fleste er enige om, at når det handler om tøj og tilbehør til børn, så er kun det bedste godt nok. Derfor g&ari...

Logo Reima

Reima

1 anmeldelser

Det danske vejr er foranderligt, og det ved Reima, så derfor har de tøj de familiens yngste medlemmer til alle former for vejr, og de ...

Logo CoolPriser

CoolPriser

1 anmeldelser

 Er det ikke fedt, når alt er samlet på et sted? Én indkøbskurv, én transaktion, én levering at holde ...

Babysam

Dansk butikskæde med alt, hvad der er hedder babytøj og babyudstyr samt til gravide kvinder.

Om BabySam
BabySam blev grundlagt helt tilbage i 1973 og er i dag Danmarks største kæde, når det kommer til babyudstyr, børnetøj og alt tilbehør, som gravide kvinder kan få brug for. Udover, at BabySam har 33 detailbutikker over hele Danmark, så tilbyde de også specielle former for institutionssalg og en webshop med kæmpe sortiment. De bestræber sig på ikke kun at være eksperter i kvalitetsprodukter til babyer og småbørn, men de uddanner også deres medarbejdere, så de kan give dig ekspertråd om barnevogne m.m.

Varer og mærker hos BabySam
Først og fremmest så har de al den slags børnetøj, som du overhovedet kunne tænke dig, i alderen 0-6 år. Det betyder altså mærker som Pippi, LEGO wear, Fixioni, JOHA, BeKids, Småfolk og mange andre. Det gælder både basistøj og funktionstøj til de mindste. Og det er hele tiden med på moden, så sortimentet fornyes løbende. Derudover har de alle slags møbler og interiørelementer til børneværelset. Det gælder pusleborde, gåstole, kravlegårde, gulvtæpper og meget, meget mere. Alt sammen kommer i børnevenlige farver og materialer. Til sidst, men ikke mindst er der også autostole, klapvogne og barnevogne i alle varianter fra kendte mærker som Cybex, Babyjogger, Stokke, Joie, Emmaljunga og andre.


Nogle gange kan det være overvældende at få en baby, og derfor tilbyder de, at du kan booke rådgivning i en helt time og helt gratis direkte på hjemmesiden. De kan hjælpe dig med at finde de ting, der er nødvendige for dine og din babys behov. Hos BabySam har du 365 dages fuld returret, gratis levering ved køb for over 499 DKK samt en leveringstid på kun 1-3 hverdage. Når du har udvalgt de varer, som du er interesseret i, skal du udfylde dine personlige oplysninger og gå videre til betaling. Her kan du vælge forskellige betalingsmetoder som Dankort og Visa, MobilePay, Mastercard eller afbetaling med ViaBill.

Kundeservice og klager
Kundservice hos BabySam har åben alle ugens hverdage mellem 9 og 16. Så hvis du har nogle spørgsmål, du gerne vil have besvaret, eller hvis du oplever problemer, du gerne vil have løst, så er det i dette tidsrum, du kan række ud til dem. Det kan du gøre ved at kontakte dem via chatten, sende en mail via kundeservice@babysam.dk eller ved at ringe til dem på (+45)70113010. Du kan også vælge at tjekke deres sektion Ofte stillede spørgsmål på hjemmesiden, som indeholder nogle af de mest gængse problemstillinger.

Anmeldelse af BabySam
Hvis du har erfaringer som kunde hos BabySam, omend det var i en af deres fysiske butikker eller gennem deres webshop, så vil vi meget gerne høre, hvad du har at sige. Det er vigtigt fra kunder at se meninger om, hvilken slags firma BabySam er. På den måde kan man danne sig et bedre billede af, om det var værd at bruge sin tid og penge på. Vær sød at dele din mening med os her, da det kommer alle til gode.