Babyshop - Övergripande betyg baserat på 27 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (27)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Flot tøj til min baby
Jeg er virkelig glad for tøjet, det er super behageligt og ser så sødt ud på min baby. Men jeg blev lidt irriteret over, at jeg blev tilmeldt til deres side uden min tilladelse. Det var lidt besværligt at kontakte kundeservice for at få det annuleret. Men alt i alt er jeg meget tilfreds med mit køb og vil helt sikkert handle der igen.
Tremmeseng
Julia fra kundeservice var virkelig fantastisk til at hjælpe mig med min reklamationssag om min nye tremmeseng. Hendes venlige svar og konstante opdateringer gjorde mig virkelig glad og tryg hele vejen igennem. Jeg er sikker på, at det hele vil gå som det skal. Jeg vil helt sikkert handle hos jer igen. Leveringen var også hurtig, selvom der var travlt omkring Black Friday.
Køb af babytøj
Jeg blev virkelig skuffet over min oplevelse med den her butik. Jeg bestilte babytøj for 12 dage siden, og jeg har stadig ikke fået min pakke. Selvom jeg har skrevet til deres kundeservice flere gange, har jeg stadig ikke fået noget svar. Det er virkelig frustrerende at ikke have nogen information om min ordre, især når jeg har betalt for den. Jeg burde have tjekket Trustpilot-anmeldelserne, før jeg købte noget.
Jeans and children's clothing
Jeg købte nogle jeans og børnetøj fra butikken, men desværre manglede en vare, og jeg blev hverken informeret eller refunderet. Desuden var det par damejeans i størrelse 29, som jeg modtog, alt for store til mig, i stedet for de teenage-jeans, jeg havde købt. Butikken gav mig heller ikke trackingsinformation, og den side, de sendte mig, havde ingen sporingsoplysninger. Det tog kundeservice over en uge at sende mig trackingsnummeret. Alt i alt var det en rigtig skidt shoppingoplevelse, og jeg kommer ikke til at købe fra den butik igen.
Regnsæt med produktionsfejl
Jeg købte et regnsæt, men desværre havde det en produktionsfejl, så jeg kontaktede Babyshop for at klage. De gav mig en fantastisk service og ombyttede det til et nyt sæt. Jeg har handlet her mange gange, og jeg vil helt klart anbefale det til andre.
Tøj til baby
Jeg bestilte babytøj, men jeg modtog en legetøjsbil i stedet. Jeg sendte en e-mail for en uge siden, men har stadig ikke fået svar. Jeg håber virkelig at få den rigtige vare snart!
Størrelsesudskiftning
Da jeg prøvede at bytte en vare hos Babyshop, blev jeg virkelig skuffet. De bad mig om at betale 80 kr for returfragten samt omkostningerne for den nye vare, hvilket jeg synes var urimeligt. Det var også umuligt at komme i kontakt med kundeservice for at få løst mine problemer. Jeg havde forventet en mere professionel og venlig service fra et så anerkendt firma, så jeg blev virkelig skuffet. Jeg kan ikke se mig selv handle der igen på grund af manglende pålidelighed.
Min retur och utbyte
Jeg har virkelig været så skuffet over servicen, jeg har modtaget fra Babyshop. Jeg lavede en retur online og valgte at få en ombytning i stedet. Men selvom jeg aldrig fik en bekræftelse på ombytningen, sendte de stadig de nye varer hjem til mig. Nogle dage senere dukkede de originale varer, jeg havde sendt retur, op alligevel, og Klarna nægtede returen. Efter at have kontaktet kundeservice igen, lykkedes det mig at sende en ny retur af ombytningsvarerne, jeg havde bestilt. Men selv efter at de har modtaget returen, er der gået over en måned, og jeg har ikke hørt noget fra dem. Jeg har nu betalt for varer, jeg ikke engang har, og det er bare ikke i orden.
Sandaler
Jeg vil aldrig anbefale at købe her! Jeg bestilte nogle sandaler, men de var for små, så jeg var nødt til at returnere dem. Desværre skulle jeg betale 79 kr for fragten, og jeg fik kun 200 kr tilbage af de 279 kr, jeg havde givet. Jeg skulle have beholdt dem og solgt dem selv! Jeg vil klage til Forbrugerrådet, for det er ikke i orden!
Min ordre
Jeg ventede i lang tid på min ordre, som blev sendt til den forkerte pakkeshop. Da den endelig skulle hentes og leveres til den rigtige pakkeshop, blev den returneret, og jeg fik kun en del af det beløb tilbage, jeg havde betalt. Kommunikationen begyndte godt, men stoppede efter flere spørgsmål om min ordrestatus.
Min køb på tilbud
Hej, så jeg fik en rigtig god deal på en cykel fra Babyshop, men det gik desværre skævt bagefter. Jeg leverede cyklen tilbage for et stykke tid siden, men har stadig ikke fået mine penge tilbage. Jeg har sendt flere e-mails, men har kun fået en standardbesked om, at de vil kontakte mig snart. Jeg er virkelig skuffet over deres service og manglende respons på mine beskeder. Jeg vil ikke anbefale at handle der, med mindre du er klar til at kæmpe for dine penge.
Fick fel vara
Jeg fik en sparkedragt i stedet for min bestilling af en trøje og bukser. Jeg sendte en mail til Babyshop for flere uger siden og har stadig ikke fået svar. Jeg ved, de er meget travlt optaget, men det er frustrerende ikke at få svar.
Kjøb af babytøj
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med deres kundeservice. Jeg returnerede 2 ud af de 4 ting, jeg havde bestilt. Efter at have ventet i ti dage uden at høre noget og uden at kende status på min retur, tog jeg kontakt til kundeservice via formularen på deres hjemmeside, som er den eneste mulighed. Men jeg hørte aldrig tilbage fra dem. Efter en uge skrev jeg til dem igen og modtog en standard e-mail 20 dage efter jeg havde sendt returen, hvor de sagde, at de havde mange beskeder at svare på, og jeg skulle vente yderligere 72 timer. Efter en hel måned siden jeg sendte returen, behandlede de kun den billigste vare (selvom begge var sendt sammen i samme pakke) og sagde, at min retur var på 0 DKK, fordi de opkræver 79 DKK for returneringer. De tog ikke højde for den anden vare eller returnerede pengene for den. Jeg har stadig ikke hørt noget fra dem, og det ser ud til, at jeg aldrig får mine penge tilbage for den anden vare, jeg returnerede. Alt var fint og godt, indtil det kom til en retur. Jeg vil anbefale at undgå denne virksomhed!
Julegave bestilt online
Jeg bestilte en julegave på deres hjemmeside. Jeg troede ikke, at jeg ville få pakken inden jul, fordi leveringstiden var længere end forventet, men allerede efter 2 arbejdsdage fik jeg besked om, at pakken var ankommet! Hurtig levering og god service, så jeg vil helt sikkert handle der igen.
Tøj til baby
Jeg var virkelig skuffet over min oplevelse hos Babyshop. Det var besværligt at returnere en vare, da deres returbehandling var så langsom, og det tog evigheder for kundeservicen at svare på mine henvendelser. Jeg vil klart anbefale at finde et andet sted at handle, hvor både returprocessen og kundeservicen er mere effektive.
Cykel med rustmærker
Vi købte en cykel, og desværre fik den hurtigt rustmærker, selvom vi opbevarede den et tørt sted. Jeg kontaktede dem med en reklamation, og allerede to dage senere havde vi fundet en god løsning. Det var virkelig imponerende at se, hvor hurtigt de reagerede og behandlede vores henvendelse seriøst. Thumbs up for den hurtige betjening! Vi vil helt sikkert bestille derfra igen.
Køb af cykel
Jeg er virkelig skuffet over den seneste oplevelse, jeg har haft med jeres butik. Jeg har stadig ikke fået den cykel, jeg bestilte for over 2 uger siden, og jeres svar på mine henvendelser har ikke været tilstrækkelige. Jeg vil gerne have mine penge tilbage, da jeg ikke vil vente længere på en vare, der ikke ser ud til at komme. Jeg håber, I vil tage dette alvorligt og sørge for at refundere beløbet, I allerede har trukket for cyklen.
Min bestilling var en tøjpakke til min lillebror
Jeg bestilte en tøjpakke til min lillebror den 3. maj, og jeg var virkelig spændt på at se, hvordan det hele ville se ud. Men der gik altså næsten 3 uger, før jeg endelig modtog pakken! Det var virkelig lang tid, og min lillebror nåede næsten at vokse ud af sit tøj, før det ankom. Jeg prøvede at kontakte kundeservice, men der var ingen svar. Det er virkelig skuffende at vente så længe på en pakke, især når de lover hurtig levering. Jeg håber virkelig, at de kan forbedre deres service, for jeg elsker at shoppe tøj til min lillebror online, men denne gang var det bare ikke godt.
Køb af babytøj
Jeg bestilte noget babytøj på hjemmesiden, men da jeg checkede min ordre, opdagede jeg, at den var blevet sendt til et afhentningssted uden at jeg havde fået besked eller en afhentningskode. Jeg sendte flere e-mails til kundeservice, men fik aldrig svar, hvilket var virkelig irriterende. Efter lang tid lykkedes det endelig at løse problemet, og jeg fik min vare, som levede op til mine forventninger. Da jeg endelig fik fat i kundeservice, var de venlige og hjælpsomme. Jeg vil overveje at handle der igen i fremtiden.
Tøj til baby
Jeg har for nylig købt tøj til min baby på Babyshop, og jeg er virkelig glad for kvaliteten og udvalget. Tøjet er virkelig godt lavet og behageligt for min baby at have på. Jeg er vild med de søde mønstre og farver, og det er tydeligt, at der er lagt meget omhu i designet af tøjet. Jeg ved helt sikkert, at jeg vil købe mere tøj herfra i fremtiden.
Mest stemmer anmeldelse
stort udvalg til både drenge o
Læs om