Euroflorist - Övergripande betyg baserat på 22 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Min første ordre hos Euroflorist
Da jeg lavede min første ordre hos Euroflorist, var jeg virkelig nervøs, fordi jeg skulle sende blomster til Sverige. Jeg bestilte dem seks dage før de skulle leveres, og jeg var virkelig bekymret for, om de ville ankomme til tiden og se ud præcis som på billedet. Jeg valgte nogle smukke røde roser, men jeg var bange for, at buketten ikke ville se så flot ud i virkeligheden. Heldigvis blev jeg positivt overrasket, da blomsterne kom til tiden og så helt vidunderlige ud. Floristen i Sverige gjorde et virkelig godt stykke arbejde og ringede endda til modtageren for at bekræfte leveringstidspunktet. Alt gik bare så glat, og jeg var virkelig glad for min første oplevelse med Euroflorist.
buket, levering
Jeg købte en virkelig flot buket fra den her butik og jeg blev virkelig glad for kvaliteten. Leveringen gik hurtigt, men jeg synes det var lidt mærkeligt, at jeg fik sms'er med information om forberedelsen af buketten og leveringen med kun et minuts mellemrum.
Levering af en buket blomster i dag
Jeg er virkelig skuffet over min oplevelse med leveringen af blomsterne, som jeg bestilte til levering i dag. Desværre ligger buketten stadig i depotet og er ikke blevet leveret. Det er helt uacceptabelt, at den ikke bliver leveret på den aftalte dag. Det er pinligt at tænke på, at modtageren risikerer at modtage en visnet buket i stedet for en frisk en. Jeg forventer, at mine penge bliver tilbagebetalt hurtigst muligt.
Min ordre blev forsinket og leveret i La Suisse efter en uge.
Jeg var virkelig imponeret over den service, jeg fik fra den leverandør. Jeg bestilte en buket og bad om at udskyde leveringen en uge senere, og de klarede det uden problemer. Jeg er meget taknemmelig og vil helt sikkert anbefale dem til andre.
Køb til min kære mor på mors dag
Jeg plejer altid at bruge Euroflorist, når jeg skal sende en buket til min mor på mors dag. Jeg har kun haft gode oplevelser med deres service, og jeg har tillid til, at de samarbejder godt med de lokale blomsterhandlere. Blomsterne har altid været friske og smukt sat sammen, og leveringen har altid været til tiden. Jeg er virkelig imponeret over den professionelle og pålidelige service, som Euroflorist altid leverer.
en fin og flot buket
Jeg købte en virkelig smuk buket blomster, men den kom først dagen efter. Jeg fik en mail om aftenen, hvor der stod, at den var blevet leveret den 28. maj, men personen sagde først tak den 29. maj. Lidt ærgerligt!
Blomsterbuket
Jeg fik en dårlig buket fra en anden by i går, men jeg klagede og fik en smuk buket fra en lokal blomsterhandler senere. Så det hele endte godt til sidst.
Bestilling af smuk buket
Jeg bestilte en virkelig flot buket, farverne matchede præcis det, jeg havde bestilt. Heldigvis kom leveringen til tiden, det var virkelig vigtigt for mig. Jeg var virkelig imponeret over kvaliteten og skønheden af buketten, og personen, der modtog den, var meget glad. Jeg vil uden tvivl bestille fra jer igen i fremtiden.
Min morsdagsbuket
Normalt plejer jeg at sende blomster gennem Euroflorist, men denne gang gik det helt galt! Kvaliteten af buketten var virkelig dårlig, og jeg blev meget skuffet. Jeg tog dog straks kontakt til dem, og jeg må sige, at jeg blev positivt overrasket over, hvor venlige og professionelle medarbejderne var. De lyttede til min klage, så mine billeder af buketten og sendte straks en ny til min mor. De ydede virkelig en fantastisk service, så jeg vil fortsætte med at bestille hos dem.
Friske blomster leveret til USA.
Jeg bestilte nogle friske blomster til levering i USA, og det hele gik bare så nemt og hurtigt. Jeg fik bekræftelse på min ordre med det samme, og blomsterne blev leveret til tiden. Modtageren fortalte mig, at blomsterne stadig så friske ud selv efter 5 dage, og det var virkelig skønt at høre. Jeg er super tilfreds med min oplevelse hos Euroflorist og vil helt sikkert bruge dem igen i fremtiden.
Blomsterbuket med manglende liljer
Jeg var lidt skuffet over min oplevelse med leveringen af blomster. Jeg havde bestilt dem til levering samme dag, men selve buketten var ikke helt som forventet. Jeg valgte den på grund af de smukke liljer, som var tydeligt markeret på billederne, men desværre var der ingen liljer i den buket, jeg fik. Selvom leveringen var hurtig og effektiv, kunne jeg ikke lade være med at føle en vis skuffelse over, at de blomster, jeg havde set frem til at modtage, ikke var med.
Smuk og stor buket
Jeg var virkelig glad for den smukke buket, den levede fuldt op til mine forventninger. Men det virkede desværre som om, at budet ikke har læst mine instruktioner om levering, da de ikke blev fulgt.
Blomsterlevering til datters fødselsdag
Det er jo fuldstændig håbløst! Blomsterne til min datters fødselsdag kom først dagen efter – og det var kun efter jeg ringede og brokkede mig. Efterfølgende sendte jeg en skriftlig klage, og jeg har stadig ikke hørt noget tilbage. Ingen tilbagebetaling eller undskyldning. Jeg har i hvert fald ingen planer om at bruge dem igen.
Min buket blev leveret på den forkerte adresse
Buketten blev leveret til en forkert adresse, hvilket var virkelig irriterende. Vi troede faktisk, den var blevet væk, indtil familien på den forkerte adresse kontaktede os og sagde, at de havde modtaget den. Euroflorist bekræftede, at den var blevet leveret, men det var bare så frustrerende at opdage, at den var endt et helt andet sted.
Mors dags blomster
Sommeren er på vej, og jeg tænkte på at glæde min mor med en smuk buket blomster. Desværre har jeg været skuffet over dem to år i træk. Sidste år fik min mor en buket i helt forkerte farver, der slet ikke passede til billedet online. Kvaliteten og størrelsen var også skuffende. I år blev blomsterne endda leveret i en papkasse med DAO, hvilket jeg synes er urimeligt. Da blomsterne ankom, var de næsten visne, og det var første gang, jeg oplevede at modtage blomster i en lukket kasse. Jeg vil ikke anbefale nogen at bestille derfra, medmindre man vil risikere at få en skuffende levering. Hvis man alligevel vælger at bestille derfra, så bør man kontakte modtageren for at sikre, at leveringen lever op til forventningerne.
Bestilling af blomster
Jeg bestilte blomster til levering på et ejendomskompleks og havde lidt besvær med leveringsadressen. Efter at have kontaktet Euroflorist fik jeg en rigtig god service, og en ny buket blev leveret uden problemer. Det viste sig, at fejlen lå hos udbringeren, men Euroflorist håndterede situationen rigtig godt.
Blomsterlevering
De leverede mine blomster en dag for sent, selvom jeg havde bestilt dem flere dage i forvejen. Jeg blev virkelig skuffet over det, da det var vigtigt for mig, at de kom til tiden.
blomsterlevering til min guddatters fødselsdag
Jeg blev virkelig skuffet over den dårlige leveringsservice. Leveringsmanden ringede endda ikke på døren, men tog i stedet blomsterne tilbage til en anden station. Det betød, at blomsterne ikke nåede frem til min guddatter, som havde fødselsdag den dag. Jeg var virkelig skuffet over den manglende kommunikation og professionelle service.
Blomster til mor
Jeg havde virkelig en god oplevelse med at købe blomster til min mor hos jer. Det var nemt at finde den perfekte buket og ordne betalingen. Leveringen gik super hurtigt, især med tanke på det var lige op til Mors dag. Samtidig virkede det som om priserne var lidt billigere end hos konkurrenten. Alt i alt var det en rigtig positiv oplevelse.
Min blomsterbuket til en overkommelig pris
Jeg blev virkelig imponeret over det store udvalg af smukke blomster til en rimelig pris. Jeg bestilte dem, og buketten blev leveret præcis på den dag, jeg havde valgt. Min mor blev virkelig glad for blomsterne, så det var virkelig perfekt! Jeg har slet ingen klager, tak for den fantastiske service.
Mest stemmer anmeldelse
Blomster til mor
Læs om