Administrer dine anmeldelser

Ofte giver vi en anmeldelse umiddelbart efter en negativ oplevelse, kun for senere at fortryde og ønske at redigere eller slette den. Fejl kan ske, og hos DanskeAnmeldelser giver vi brugerne mulighed for at bevare kontrollen over deres udtalelser og sikre, at de afspejler deres reelle oplevelser.

Vi tilbyder fleksible muligheder for anmeldelsesstyring. Du kan redigere dine anmeldelser for at rette unøjagtigheder eller tilføje ny information, og der er ingen begrænsninger for ændringer. Vi erkender, at perspektiver kan ændre sig, og nye detaljer kan komme frem.

Sådan redigerer du en anmeldelse

Det er nemt at ændre din anmeldelse og kan gøres gennem din brugerpanel.

  1. Log ind på din konto øverst til højre.
  2. Vælg "Rediger anmeldelse" optionen.
  3. Foretag de nødvendige ændringer.
  4. Klik på Gem.

Vi tolererer ikke redigering af anmeldelser under trusler eller tvang fra virksomheder. Hvis du oplever sådanne situationer, bedes du straks rapportere det til os.

Overvejelser ved redigering af en anmeldelse

Vi lægger vægt på gennemsigtighed og ærlighed. Her er nogle retningslinjer for redigering af en anmeldelse:

  • Er det nødvendigt? At rette små fejl er fint, men en klar og velformuleret anmeldelse er altid værdsat.
  • Gør du det frivilligt? Rediger ikke anmeldelser under pres fra virksomheder. Rapportér tvang til os straks.
  • Indeholder den personlige eller følsomme oplysninger? Fokuser på brandet og din oplevelse uden at kompromittere personlige data.

Sådan sletter du en anmeldelse

Brugere kan også slette anmeldelser, hvis det er nødvendigt. Denne mulighed bør anvendes, hvis du har postet på en forkert profil eller hvis der er sket misforståelser. Hvis dit problem er løst, overvej andre muligheder før sletning.

Slet kun din anmeldelse, hvis det er absolut nødvendigt og uden eksternt pres. For at slette en anmeldelse:

  1. Log ind på din konto øverst til højre.
  2. Vælg "Slet anmeldelse" optionen.
  3. Bekræft din handling ved at klikke på accept.

Hvad betyder det at markere en anmeldelse som løst?

Vores platform tillader brugere at indikere, at deres problem er løst af virksomheden, og derved forvandle en negativ anmeldelse til et positivt resultat.

Brugere kan i øjeblikket ikke selv markere deres anmeldelser som løst, men de kan bekræfte løsning med virksomheden. I sådanne tilfælde vil vi markere anmeldelsen som "løst." Denne mulighed er gavnlig for virksomheder, der ønsker at forbedre deres offentlige image. Kontakt os for at få markeret din anmeldelse som løst, hvis:

Virksomheden har tilfredsstillende løst dit problem og demonstreret skridt til at adressere din negative oplevelse.