Administrer dine anmeldelser

Ofte skriver vi en anmeldelse lige efter en negativ oplevelse og fortryder måske senere. Fejl sker, og hos DanskeAnmeldelser giver vi brugerne mulighed for at have kontrol over deres anmeldelser, så de altid afspejler deres sande oplevelser.

Vi tilbyder fleksible muligheder for anmelderhåndtering. Du kan redigere dine anmeldelser for at rette unøjagtigheder eller tilføje ny information, og der er ingen begrænsninger. Vi anerkender, at holdninger udvikler sig, og nye detaljer kan komme frem.

Sådan redigerer du en eksisterende anmeldelse

Redigering af din anmeldelse er enkelt og kan gøres via din brugerpane.

  1. Log ind på din konto ved at bruge knappen øverst til højre.
  2. Vælg "Rediger anmeldelse" optionen.
  3. Foretag de nødvendige ændringer.
  4. Klik på Gem.

Vi tolererer ikke redigering af anmeldelser under trusler eller pres fra virksomheder. Hvis du oplever sådanne situationer, bedes du straks rapportere det til os.

Overvejelser ved redigering af en anmeldelse

Vi lægger vægt på gennemsigtighed og ærlighed. Her er nogle retningslinjer for redigering af en anmeldelse:

  • Er det nødvendigt? Korrigering af småfejl er fint, men en klar og velskrevet anmeldelse er altid værdsat.
  • Gør du det frivilligt? Rediger ikke anmeldelser under pres fra virksomheder. Rapportér straks enhver tvang til os.
  • Indeholder den personlige eller følsomme oplysninger? Fokuser på brandet og din oplevelse uden at kompromittere personlige data.

Sådan sletter du en eksisterende anmeldelse

Brugerne kan også slette anmeldelser, hvis det er nødvendigt. Denne mulighed bør bruges, hvis du har postet på det forkerte profil eller ved misforståelser. Hvis dit problem er løst, overvej andre muligheder før sletning.

Slet kun din anmeldelse, hvis det er absolut nødvendigt og uden ydre pres. For at slette en anmeldelse:

  1. Log ind på din konto øverst til højre.
  2. Vælg "Slet anmeldelse" optionen.
  3. Bekræft din handling ved at klikke på accepter.

Hvad betyder det at markere en anmeldelse som løst?

Vores platform giver brugerne mulighed for at angive, at deres problem er blevet løst af virksomheden, hvilket omdanner en negativ anmeldelse til et positivt resultat.

Brugere kan i øjeblikket ikke selv markere deres anmeldelser som løst, men de kan bekræfte løsningen med virksomheden. I sådanne tilfælde vil vi markere anmeldelsen som "løst." Denne mulighed er fordelagtig for virksomheder, der søger at forbedre deres offentlige image. Kontakt os for at markere din anmeldelse som løst hvis:

Virksomheden har tilfredsstillende løst dit problem og demonstreret skridt for at håndtere din negative oplevelse.