HelloFresh - Övergripande betyg baserat på 22 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Tilpasning af abonnement
Det er virkelig irriterende, at det ikke er nemt at afmelde tidligere tilkøb, f.eks. grøntsagsposen. Desuden burde de gøre det mere tydeligt, hvis ens abonnement bliver aktiveret, mens man er på deres app eller hjemmeside. Det kunne være en god idé, hvis de sendte en påmindelse dagen før sidste ændringsdato, så man er klar over, at man ikke længere kan ændre i menuen.
Min madkasse
Jeg har været virkelig glad for min oplevelse med madkassen. Måltiderne er nemme og hurtige at lave, samtidig med at de smager skønt. Det har været sjovt at prøve nye opskrifter og smagskombinationer, som jeg ikke havde tænkt på før. Ingredienserne har været friske og af høj kvalitet, og leveringen har altid været punktlig og problemfri. Jeg sætter pris på, at jeg får en sms med det præcise leveringstidspunkt. Samlet set har det været en rigtig god oplevelse at bruge denne service.
Min madoplevelse
Jeg har blandede følelser omkring min madoplevelse med jer. På den ene side er det dejligt at slippe for hele planlægningsprocessen og indkøb, og i stedet få en række lækre retter leveret direkte til døren. Jeg har også været positivt overrasket over kvaliteten af vegetarretterne, som har smagt fantastisk. Dog synes jeg det er irriterende, at jeres hjemmeside kræver, at man forholder sig til en bestemt levering for at give feedback. Det gør det svært at kommunikere eventuelle problemer eller ros til jer.
Abonnementsopsigelse
At opsige mit abonnement var virkelig besværligt. Jeg havde svært ved at finde ud af det, for der var ingen tydelige instruktioner, og de ressourcer, jeg fandt, var ikke til nogen hjælp.
Måltidskasse med levering
Jeg har haft en god oplevelse med at få leveret måltidskasser, men der er desværre sket et par gange, at der har manglet en ingrediens eller at leveringsadressen ikke har været helt korrekt. Jeg er virkelig glad for kvaliteten af ingredienserne og opskrifterne, men det er lidt ærgerligt, når der sker små fejl i leveringen.
Måltidskasse annulleret ved leveringstiden
I morges fik jeg besked om, at min måltidskasse ville blive leveret kl 18, det var virkelig dejligt. Men så fik jeg besked kl 18 om, at den var lige om hjørnet, og et minut senere fik jeg besked om, at den ikke kunne leveres! Jeg har ringet til kundeservice, og de fortalte mig, at betalingen ikke gik igennem, fordi mit kort var for gammelt. Det er da dumt, hvorfor fortæller de ikke det fra starten af? Nu skal jeg finde en anden madplan for næste uge, æv altså!
God kundeservice
Okay, jeg bestilte madkasser fra dem, og så ved et uheld bestilte jeg for mange portioner og til den forkerte uge. Jeg skulle på ferie i sommerferien og kunne ikke bruge alt det mad. Men jeg ringede til dem, og de var virkelig søde og hjælpsomme. De hjalp mig med at flytte ordren til ugen efter, og pengene blev tilbagebetalt på min konto super hurtigt! Fantastisk service, helt ærligt!
Køb af måltidskasse
Jeg har lige bestilt en måltidskasse, men desværre kunne jeg ikke ændre leveringsadressen før købet var færdigt. Så min kasse blev leveret til min gamle adresse, og det kostede mig 600 kroner. Da jeg prøvede at kontakte kundeservice gennem chat, fik jeg kun en robot og ingen hjælp. Først næste dag lykkedes det mig endelig at tale med en medarbejder, som bare sagde, at det var ærgerligt. Jeg synes det er virkelig dårligt, at der ikke er en bekræftelsesproces for adresseændringer. Min eneste løsning er at opsige abonnementet, men så får jeg ikke min kasse næste uge.
Madkasser
Jeg synes madretterne er okay, men prisen er lidt for høj i forhold til hvad jeg kunne købe ingredienserne til i butikken. Det er også super svært at opsige abonnementet. Jeg prøvede at opsige det for et stykke tid siden, men jeg har stadig modtaget to breve med tilbud om at blive kunde igen. Hvordan stopper jeg det? Meget irriterende!
Bestilte madkasse
Vi har haft problemer med madkvaliteten flere gange nu, selvom vi har fået vores penge tilbage hver gang. Kvaliteten ændrer sig ikke, og vi synes, at vores ordrer bør tjekkes ekstra grundigt, inden de sendes ud. Desværre er det ikke sket endnu. Denne gang var kødet underligt lugtende og havde en mærkelig farve, og halvdelen af grøntsagerne var brune og ulækre. Vi håber, at der bliver gjort noget ved det, og at en leder vil kontakte os.
Middelmådig grøntsagskvalitet
Jeg må sige, at jeg er lidt skuffet over kvaliteten af grøntsagerne her. De virker lidt slatne og ikke så friske, hvilket er ærgerligt. Jeg synes godt om det store udvalg af opskrifter, og maden smager virkelig godt. Men det er vigtigt for mig, at grøntsagerne er af god kvalitet, så det trækker desværre helhedsindtrykket ned.
Min bestilling
Jeg er virkelig skuffet over mine seneste oplevelser med ingredienserne. Der har været fejl i min bestilling, jeg fik endda vegansk mayo i stedet for almindelig mayo, og det er slet ikke, hvad jeg ville have. Hvis det sker igen, siger jeg abonnementet op uden tøven. Det irriterer mig også, at jeg ikke kan fravælge veganske måltider på forhånd. Det er så besværligt at huske at ændre indstillingerne for at undgå veganske retter, som jeg ikke ønsker. Grøntsagerne, især forårsløgene, virker sløve og ser ud til at have ligget i poserne i lang tid. Resten af konceptet er okay, men det er virkelig disse problemer, der ødelægger min samlede oplevelse.
3 leveringer med brudt vakumforsegling på kødet
Jeg har haft problemer med mit kød i 3 uger i træk, hvor vakumforsegligen var brudt. Jeg har forsøgt at rapportere problemet via appen, men har ikke fået nogen kompensation, selvom kødet endte i skraldespanden. Kundeservicenummeret var svært at finde under abonnementet, og når jeg endelig ringede, var svaret "kundeservicen er lukket i øjeblikket". Åbningstiderne blev nævnt på telefonen, men uanset hvornår jeg ringede, fik jeg den samme besked om, at de var lukket. Virkelig skuffende!
Mangler fiber
Jeg har fået stort set det, jeg havde forventet. Retterne var forskellige og spændende, og det var virkelig dejligt med lidt frisk inspiration. Jeg kunne næsten have glemt, hvordan man laver spaghetti og kødsauce!
Økologisk ønske
Jeg er virkelig glad for, hvor let det er at bestille madkasser fra jer. Det sparer mig tid og besvær med at handle ind, hvilket er fantastisk. Dog ville det være virkelig dejligt at se et økologisk udvalg i sortimentet. En tilvalgskasse med økologi ville være et stort plus for mig som kunde.
Madkasse levering
Jeg har haft en dårlig oplevelse med kvaliteten af de ingredienser, især når det kommer til, hvor længe maden holder sig frisk. Desuden synes jeg, at portionerne er meget små, selvom vi bestilte til flere personer. Jeg har også haft problemer med at opsige abonnementet på grund af besværlige processer. Alt i alt synes jeg ikke, at det er pengene værd.
God og alsidig mad
Mad'en smager virkelig godt, og det er nemt at vælge retter fra menuen. Opskrifterne er meget overskuelige, og det tager præcis den rette mængde tid at tilberede dem. Råvarerne er friske og af høj kvalitet.
Manglende måltidskasse
Jeg er virkelig skuffet over min oplevelse med manglende levering af måltidskassen. Først fik jeg besked om, at den var på vej, men senere samme dag blev jeg informeret om, at leveringen ikke kunne gennemføres. Dagen efter modtog jeg hverken ny leveringstid eller pakken, og sporingen viste bare "IKKE LEVERET". Da jeg kontaktede kundeservice, fortalte de mig, at der var sket en fejlsortering, og at jeg ikke ville modtage nogen mad, men få mine penge tilbage. Det er fint at få penge tilbage, men det er virkelig dårlig service ikke at få besked om en ny levering dagen efter.
Madkasser
Jeg var egentlig ret tilfreds med madkasserne, vi bestilte. Det var nemt nok at gå til, men jeg synes, at kødet kunne have været bedre vakuumforseglet. Der var et par gange, hvor vakuumforseglingen var brudt, især på kyllingepakken og svinefileten. En gang måtte jeg endda ud og købe en ny portion kylling, fordi den var blevet dårlig. Men heldigvis var alle de andre ingredienser af god kvalitet.
Min opfattelse
Jeg synes, det var ret nemt at bestille og vælge mine måltider på hjemmesiden. Maden smagte godt og var også nem at tilberede derhjemme. Dog var der lidt problemer indimellem med opskrifterne, da der var småfejl eller manglede informationer.
Mest stemmer anmeldelse
Virkelig god service
Læs om