6 firmaer

Mobiltelefon og telefon

...

    Mobiltelefon og telefon

    Det er ikke længere lige så almindeligt at have en fastnetforbindelse som at have en mobiltelefon, selvom de stadig bruges. Et mobilabonnement er nødvendigt for at kunne udføre daglige opgaver og er noget, vi alle er afhængige af i dag. Hvordan ved du egentlig, hvor du finder det bedste mobilselskab? Hvordan kommer man ud af et abonnement med binding, og hvilket selskab er mest kundevenligt og yder den bedste service? Er afbetaling hos mobiltelefoner smertefri, og hvad skal du ellers overveje, før du tegner et mobilabonnement? Hos os kan du læse anmeldelser for at få svar på disse spørgsmål. Nedenfor finder du en oversigt over tilgængelige virksomheder, der tilbyder produkter og tjenester i kategorien Mobil & Telefon.


    Logo TDC
    TDC
    0 anmeldelser

    Danmarks ældste udbyder af Telefon løsninger. TDC leverer løsninger til Erhverv og Private gennem en lang række af kendte...

    Logo 3
    3
    1 anmeldelser

    Udbyder af Mobiltelefoni og Intenet til både Private og Erhverv.  Om 3.dk 3 eller HI3G Denmark Aps, blev grundlagt i 2001 og var Dan...

    Logo OiSTER
    OiSTER
    0 anmeldelser

    Stort set alle privatpersoner og virksomheder i dagens Danmark har brug for både mobilabonnementer og bredbåndsabonnementer. Præc...

    Logo Greentel
    Greentel
    0 anmeldelser

    For de fleste danskere, er det essentielt at have både et pålideligt mobilabonnement, samt pålidelig bredbåndforbindel...

    Logo CBB Mobil
    CBB Mobil
    0 anmeldelser

    Stort set alle danskere har i dag både tegnet et mobilabonnement og et bredbåndsabonnement, som minimum. Mange husholdninger har adskil...

    Logo OK Mobil
    OK Mobil
    0 anmeldelser

    Når man lige har fået en ny mobil, så kan det ofte være svært at finde det rigtige abonnement. Dette besvær kom...

    Mobiltelefon og telefon

    Mens brugen af fastnettelefoni langsomt er faldende, er mobilabonnementer noget, som stort set alle er afhængige af i dag. Når du skal vælge et mobilabonnement, er der mange selskaber at vælge imellem, og priserne kan variere, ligesom vilkårene og betingelserne for dit abonnement.

    Hvad er inkluderet i et mobilabonnement?
    Hvad der er inkluderet, afhænger af, hvad du har aftalt med din udbyder. Antallet af opkaldsminutter pr. måned kan være begrænset eller ubegrænset, ligesom dit dataforbrug. Så hvis du ønsker at spare penge, kan det være en god idé at overveje, hvad du virkelig har brug for; gratis surfing lyder måske fristende, men nogle gange er ubegrænset surfing og taletid ikke altid det bedste! Du kan spare penge ved kun at betale for det, du bruger, så det er en god idé at vide, hvor meget du bruger hver måned, før du underskriver en kontrakt.

    Ud over tale og data er der andre fordele inkluderet, afhængigt af din kontrakt. Rejser du? Mange operatører tilbyder dataforbrug i udlandet, så længe du befinder dig i EU. 

    Har alle mobilabonnementer dækning overalt?
    Forbindelsen fra din udbyder kan være svagere i nogle områder. Desuden varierer internethastigheden mellem udbyderne alt afhængigt af dit abonnement. Læs kundeanmeldelser for at finde ud af, om mobildækningen er dårligere i dit område, så du er sikker på, at du træffer den rigtige beslutning, når du vælger mobiloperatør!

    Bindingsperioden kan variere
    Hos nogle operatører kan du tegne et mobilabonnement uden en fast binding. Det betyder dog normalt, at du også har en opsigelsesperiode, ofte en måned eller længere. Hos nogle selskaber kan du tegne et mobilabonnement for en fast periode, og abonnementet kan ikke opsiges i løbet af denne periode. Før du underskriver en kontrakt, er det derfor en god idé at finde ud af, hvor lange dine bindings- og opsigelsesfrister er.

    Har du din egen erfaring med mobilabonnementer eller abonnementer på fastnettelefoni? Har du fået fremragende kundeservice fra din mobiloperatør, eller var der noget med småt i din kontrakt, som du ikke vidste, da du underskrev den? Del dine erfaringer med os. På den måde kan du hjælpe andre med at vælge den rigtige mobiloperatør.