OiSTER - Övergripande betyg baserat på 21 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Mobilabonnement
Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med det selskab. Da jeg fik en betalingsanmodning, opkrævede de 100 kr for meget, og har ikke refunderet mig beløbet siden. Deres undskyldninger har været dårlige, og der er gået flere måneder uden nogen løsning på problemet. Jeg vil råde andre til ikke at bruge dette selskab, da de er uærlige og upålidelige.
Min billigste 4G-internetpakke
Min internetforbindelse er den billigste, jeg kunne finde. Hastigheden er stabil mellem 60-100 Mbit download i min by, dog kun omkring 10 Mbit upload. Jeg har hele 2000 GB data, hvilket er dobbelt så meget som de fleste andre udbydere. Jeg er godt tilfreds med forbindelsen og har ikke haft nogen problemer hidtil.
Kundeserviceopkald
Jeg ringede til kundeservice for at få hjælp til en betaling, og Nanna var virkelig dygtig og venlig. Jeg fik hurtigt svar, og tilbagebetalingen blev nemt ordnet. Ventetiden var minimal, hvilket var virkelig godt, da jeg har en travl hverdag. Efter den positive oplevelse kan jeg kun anbefale firmaet.
Internetabonnement
Jeg blev virkelig skuffet over den service. De sagde, at internettet ville være hurtigt og uden problemer, men det virker næsten aldrig. Uanset hvor vi er i huset. Det har bare ført til mere frustration og utilfredshed med hele tjenesten.
Køb af mobilabonnement
Jeg har prøvet et andet selskab før, men valgte at skifte til OiSTER på grund af deres gode tilbud. Jeg blev virkelig positivt overrasket over forskellen i kundeservice og priser. OiSTER har holdt alle deres aftaler, har været super hjælpsomme og har gjort det let at bruge deres service. Jeg fik også hurtigt adgang til 5G, som de havde lovet. Jeg kommer aldrig til at fortryde skiftet til OiSTER.
Mobilabonnement
Generelt synes jeg, at dækningen og kundeservicen er god, men jeg synes, at Kundeservice-afdelingen mangler lidt viden om WIFI og IP Router. Det kunne være en god idé at efteruddanne medarbejderne. Jeg savner også muligheden for at kunne se mit dataforbrug for mine løs datakort under "Mit OiSTER". Samlet set fungerer det hele fint hos jer.
Min farvel anmeldelse til telefonselskabet
Desværre måtte jeg sige farvel til dette teleselskab på grund af den dårlige service, jeg har modtaget. Jeg havde to numre hos dem, hvor det ene krævede en puk-kode for at blive lukket. Selvom jeg havde al information og var juridisk bundet til ejeren af nummeret, nægtede de stadig at give koden til hans kone. Det er bare utroligt, at de ikke kunne håndtere sådan en simpel anmodning. Der var heller ingen hjælp at få fra "kundeservice", som faktisk var mere til gene end til nytte. Jeg har aldrig før oplevet sådan en inkompetent behandling.
Bestilling af internet
Jeg bestilte internet gennem OISTER, men fik aldrig modtaget boksen. Service fra medarbejderen Ludvig var virkelig dårlig, men heldigvis hjalp en anden medarbejder, Cecilie, mig med at lave en ny bestilling. Desværre blev jeg opkrævet for noget, jeg aldrig modtog, og det var virkelig besværligt at få mine penge tilbage. Efter mange opkald og besvær fik jeg endelig dem refunderet. Alt i alt var det en virkelig tarvelig oplevelse.
Nemt og problemfrit
Det hele kører problemfrit, både med min mobil og internettet. Det er virkelig rart, fordi jeg tænker slet ikke over det i hverdagen. Det er ligesom en af de ting, der bare er der, og det er det vigtigste for mig. Jeg kan ringe til mine venner, streame mine yndlingsserier og spille online spil uden problemer. Og så er priserne også gode, så jeg føler virkelig, at jeg får noget for mine penge. Alt i alt, er jeg super tilfreds med OiSTER!
Min telefonordre
Jeg havde en virkelig god oplevelse med at købe min telefon hos jer. Jeg havde brug for hjælp til at vælge den rigtige telefon, og medarbejderen var utrolig hjælpsom og professionel. Jeg blev guided igennem hele processen, og alle mine spørgsmål blev besvaret med tålmodighed og ekspertise. Jeg følte mig virkelig godt taget hånd om, og det var en behagelig oplevelse fra start til slut. Jeg kan kun anbefale jeres service til andre kunder.
Køb af mobilabonnement
Jeg har virkelig haft en god oplevelse med at købe et mobilabonnement hos jer. Det var virkelig nemt at komme i kontakt med en medarbejder, og jeg fik virkelig god service uden at skulle vente længe. Jeg har været kunde i flere år og har virkelig gode erfaringer med servicen. Jeg har nu også flyttet min anden mobil til jer, og igen fik jeg virkelig god og fleksibel service af en medarbejder ved navn Søren Hammer. Jeg er virkelig tilfreds med den personlige kontakt og den professionelle hjælp, jeg har fået.
Gode priser, god dækning, nemt at ændre abonnement
Jeg har haft en rigtig god oplevelse med at købe tjenester. Priserne er fair, og dækningen er pålidelig. Det var også nemt at ændre mit abonnement og købe ekstra data direkte fra hjemmesiden. Kundeservicen var også god med rimelige svartider, når jeg ringede. Samlet set en positiv oplevelse.
køb af mobilabonnement
Min søn tog flyet, og da han kom tilbage, kostede det os 450 kr, fordi han glemte at slå roaming fra! Det er alt for dyrt for kun 4 mb! Det er simpelthen for meget!
Mobilabonnement
Jeg kan godt lide selskabet generelt, men jeg ville ønske, at deres hjemmeside var på engelsk. Det er lidt svært at navigere på dansk, især når jeg ikke er flydende. Bestillingen var ret nem, og servicen var okay. Priserne er også rimelige. Leveringen var okay, ikke den hurtigste, men heller ikke den langsomste.
Køb af mobilabonnement
Det er virkelig skuffende at opleve dårlig service, især når man har været kunde i så mange år. Jeg lavede en betalingsfejl, som var min egen skyld, men det var ærgerligt, at rykkeren ikke blev fjernet, selvom jeg rettede fejlen. Kommunikationen med kundeservice var ikke god nok, og det var frustrerende at få så dårlig service, når jeg havde været en loyale kunde i så lang tid.
Dyrt dataforbrug
Jeg kom til USA og fik en SMS om, at jeg havde brugt for meget data og det var dyrt. Jeg prøvede at slå data fra, men nåede allerede op på 450kr. Senere fandt jeg ud af, at jeg kunne købe en pakke med 20GB data for kun 79kr - det var en stor besparelse.
Min internetforbindelse
Jeg blev virkelig skuffet over den internetforbindelse, de leverede. De sagde, at det ville være super hurtigt, men det føltes næsten som at rejse tilbage i tiden, da jeg brugte et gammeldags modem. Det er slet ikke pengene værd!
Abonnement og afbetaling på telefon
Der var sket en fejl, hvor de trak penge fra min konto to gange for abonnementet og afbetalingen på telefonen. Jeg ringede til virksomheden, og de reagerede hurtigt og hjalp med at løse problemet. Dagen efter blev pengene tilbageført, og jeg blev virkelig imponeret over den gode service. Tak for det!
Skuffende opdagelse
Jeg blev virkelig overrasket over at finde ud af, at virksomheden er 60% ejet af kinesere. Det får mig til at føle, at der er nogen, der holder øje med mig, hvilket føles ubehageligt. Jeg synes, det er vigtigt at kunne stole på de virksomheder, jeg handler med, og denne situation har virkelig fået mig til at tvivle på virksomheden. Jeg mener, det er vigtigt at være åben omkring, hvem der ejer virksomheden, så kunder som mig kan træffe informerede beslutninger. Så ja, det her var virkelig skuffende at finde ud af.
Min abonnementsordre
Jeg har altid haft en god oplevelse med mit abonnement hos jer. Bestilling af varer og levering har altid været problemfrit, og prisen er også rimelig i forhold til andre muligheder derude. Jeg er virkelig tilfreds med jeres service.
Mest stemmer anmeldelse
Nem og grundig serviceoplevels
Jeg har fundet OiSTER meget hjælpsomme, især når det kommer til at hjælpe mig med at vælge det rigtige abonnement til mine behov, og de har altid været meget imødekommende og fo... Læs omAf: Buus