Apollo - Övergripande betyg baserat på 17 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Køb af enhed
Enheden fungerer fint, men abonnementet de forsøger at sælge er ikke godt. Jeg har talt med kundesupport flere gange, men de har stadig ikke fundet en løsning. Mit råd er at håndtere interaktionen med enheden selv og undgå abonnementet.
Min søvn er forbedret
Jeg er helt sikker på, at dette produkt virkelig har gjort en forskel i mit liv! Jeg sover meget bedre nu...dybere og har endda begyndt at drømme igen. Det hjælper mig virkelig med at starte dagen godt... jeg kan mærke en tydelig forskel, når jeg glemmer at oplade det og ikke bruger det.
Min bestilling af elektronisk enhed
Jeg er okay tilfreds med min elektroniske enhed, men der er stadig nogle ting, der skal fikses. Nogle af funktionerne virker ikke ordentligt, og kundeservicen har skuffet mig ved ikke at svare på mine spørgsmål. Og så er batteritiden virkelig kort, hvilket er ret irriterende i hverdagen.
Fitness tracker purchase
Jeg købte en fitness tracker fra det her firma, og jeg var virkelig skuffet over produktet. Det var super dyrt og havde en klodset og lidt grimt design. Håndledsremmen var skrækkelig, og når jeg havde den på mit håndled, kunne jeg ikke genstarte den uden at tage den af, trykke på de 2 knapper og sætte den på igen. Desværre så jeg ingen forbedring i min søvn, faktisk blev min HRV endnu lavere ved at have dette produkt på.
Appens manglende evne til at synkronisere klokken
Jeg er virkelig skuffet over, at appen ikke kunne synkronisere klokken. Da der skete en tidsændring fra sommertid til normaltid i 2023, blev mine planlagte tidsplaner i appen fuldstændig ødelagt. Hvad er løsningen fra Apollo? At slette ALLE dine tidsplaner og geninstallere dem - eller slette selve appen og geninstallere den! Ærligt talt, Apollo burde virkelig opdatere deres app og få den ud af stenalderen.
Min første et-eller-andet "migmig"
Jeg har haft dette i en uge og har næsten ikke mærket nogen forskel. Det gør mig ikke gladere, jeg bemærker det næsten ikke engang når det er tændt. Det er lidt underligt og irriterende at have rundt om håndleddet hele tiden. Jeg havde forventet mere med alle de skinnende lys og vibrationer, men nej! Jeg er lidt skuffet, måske fungerer det for andre, men ikke for mig.
Fitness tracker
Jeg har haft en del problemer med min fitness tracker fra Apollo. Først og fremmest havde jeg problemer med forbindelsen, så det var svært at synkronisere data. Batterilevetiden var heller ikke imponerende, da jeg ofte måtte oplade den. Remmen og klipsen gav også problemer, allerede efter få dage. Remmen faldt endda af, så jeg mistede min tracker. Jeg er virkelig skuffet over det, især fordi der ikke er garanti for tabte enheder. Jeg havde endda målt mit håndled før jeg valgte størrelsen på remmen, men den var alligevel for stor. Desuden hoppede klipsen af min bh-strop, når jeg bøjede mig fremad, hvilket var virkelig irriterende. Alt i alt en skuffende oplevelse med denne tracker.
Device for stress relief
Jeg har for nylig købt en stressafhjælpningsenhed, og desværre har jeg haft nogle problemer med at forbinde den til min Android-enhed. På trods af at have hørt positive anmeldelser om dens funktionalitet med Apple-produkter, har jeg kæmpet i de sidste fem dage for at etablere forbindelse med min Samsung S9. Trods mine bestræbelser og tid brugt på fejlfinding, har jeg ikke haft held med at få enheden til at fungere. Desuden er mine forsøg på at få hjælp fra kundesupport blevet mødt med ingen respons, hvilket har resulteret i en skuffende brugeroplevelse indtil videre. Jeg håber på en løsning af dette problem i den nærmeste fremtid.
Køb af elektronisk enhed
Jeg havde lidt svært ved at opdatere min enhed, så jeg besluttede at tage kontakt til virksomheden via Webchat på deres hjemmeside. Jeg blev guidet igennem processen af en virkelig venlig medarbejder, som tydeligvis ikke var en call center agent. Han virkede rigtig kompetent og vidste præcist, hvad han lavede for at hjælpe mig med mit problem. Jeg er virkelig tilfreds med den service, jeg fik, og vil helt sikkert vende tilbage, hvis jeg skulle få flere udfordringer med mine enheder.
Dyrt vibrator
Dette produkt er alt for dyrt, og det virker mere som en vibrator end som en medicinsk enhed. Appen beder om mere og mere personlig information for at blive aktiveret. Returprocessen er virkelig besværlig - man skal svare på en masse spørgsmål og angive serienummeret, selvom de allerede har det. Derefter skal ens retur godkendes af "returafdelingen," og de skal vurdere, om man får en refusion. Vi fik refunderet beløbet minus fragtudgifterne. Jeg modtager stadig markedsføringsinformation fra Apollo, selv efter jeg har returneret produktet og fået refusionen. Det virker nærmere som om, de forsøger at samle markedsføringsdata.
Batteriproblem med produktet
Jeg havde den værste oplevelse med en kunde nogensinde. Produktet havde batteriproblemer, og jeg skulle virkelig have tjekket det før jeg købte det. Det viser bare, hvor lidt de bekymrer sig, når de ikke engang reagerer på feedback, og selv når de spørger om min mening i en kundeundersøgelse, ignorerer de det. Der er stadig meget at gøre.
Købt armbåndsur
Jeg var virkelig skuffet over dette produkt. Det var alt for dyrt i forhold til den lave kvalitet af materialerne. Det føles ret klodset på håndleddet og besværligt at skifte mellem uret og clipsen. Efter at have prøvet at skifte frem og tilbage flere gange, indså jeg, at jeg ikke engang havde lyst til at bruge det, da det ikke virkede for mig, og jeg følte, at jeg havde spildt mine penge. Jeg synes ideen er god, men i virkeligheden lever det bare ikke op til mine forventninger.
Køb af defekt enhed,
Jeg begyndte at se virkningerne nogle gange i løbet af de første 5-6 uger, men ikke hver gang. Desværre stoppede enheden med at virke efter en opdatering. Jeg kontaktede kundeservice, men det tog dem 5 dage at forstå, at de ikke kunne hjælpe. Nu venter jeg bare på en returlabel, og de siger, at det kan tage endnu længere tid for det næste trin... Jeg er nødt til at undvære enheden i mindst en måned! Øv - den var ikke billig, så jeg synes, de burde kunne gøre det lidt hurtigere.
Apollo Neuro
Jeg er virkelig glad for Apollo Neuro og bruger den hver dag. Jeg stoler på den, fordi min læge anbefalede den. Jeg har CFS og svage binyrer, så jeg bruger Apollo Neuro til at berolige mig, især når jeg føler angst. Jeg har den tændt hele tiden på Recover, Calm eller Unwind programmerne. Min krop bruger binyreenergi på en kronisk måde på grund af CFS, hvilket ikke er sundt, men Apollo Neuro og andre tiltag hjælper mig med at hele.
Min dårlige købsoplevelse
Jeg købte noget, som gik i stykker efter bare 15 måneder. Motoren gik løs og begyndte at lave en virkelig irriterende lyd. Kundeservice sagde til mig, at jeg kunne få en lille rabat på mit næste køb, men det var ikke rigtig det, jeg ønskede. De lovede at hjælpe mig, men de gjorde aldrig noget ved det.
Købet af produktet
Ærgerligt nok skete der en dobbelt opkrævning via PayPal, og det var virkelig irriterende. Dog var kundeservicen hurtig til at svare og forklarede, at det kun var en midlertidig dobbeltreservation for én ordre. Jeg afventer stadig svar fra PayPal, da der blev trukket lidt over 1000 kr. fra min konto. Men det hele er ved at blive løst nu, så det er godt. Jeg ser virkelig frem til at kunne bruge produktet ellers!
Produktet virker, men opkræver nu ekstra for at bruge nye funktioner.
Jeg kunne virkelig godt lide produktet, det virkede rigtig godt for mig. Men nu har de tilføjet nye funktioner og vil have, at man betaler ekstra 80€ om året, uden nogen prøveperiode eller mulighed for en månedlig plan. Det synes jeg er helt latterligt. Føler mig lidt snydt, fordi de ændrede betalingsstrukturen uden at give os mulighed for at prøve funktionerne først.
Mest stemmer anmeldelse
Købet af produktet
Læs om