Feel Unique Anmeldelser

: 24
38% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-27
Min fantastiske shoppingopleve
Jeg nød virkelig at shoppe her! Der var så mange forskellige ting at vælge imellem, og jeg fandt ...Læs om
lena

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-24
Bestilling
For tre uger siden bestilte jeg noget hos jer, men jeg har stadig ikke modtaget pakken eller hørt...Læs om
B. Krarup

Mest stemmer anmeldelse

  2023-04-25
Fantastiske priser og variabel
Jeg købte min yndlingsparfume til en fantastisk pris på feelunique.com. Deres udvalg er imponeren...Læs om
Yde

Anmeldelser (24)

  (5)

 (2)

  (12)

  (5)

  (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min fantastiske shoppingoplevelse

    Jeg nød virkelig at shoppe her! Der var så mange forskellige ting at vælge imellem, og jeg fandt alt, hvad jeg ledte efter. Priserne var gode, og det bedste var, at mine varer kom pakket så fint ind! Hele oplevelsen imponerede mig virkelig.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    falske negle

    Jeg købte nogle falske negle, men de var desværre for små, så jeg vil gerne returnere dem. Jeg har prøvet at kontakte kundeservice flere gange, men har desværre ikke fået svar. Det er virkelig irriterende, jeg vil gerne enten have mine penge tilbage eller ombytte dem til en større størrelse. Håber virkelig, de svarer snart, så jeg kan få det hele ordnet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Bestilling

    For tre uger siden bestilte jeg noget hos jer, men jeg har stadig ikke modtaget pakken eller hørt noget. Jeg er virkelig utilfreds med jeres service. Det er simpelthen ikke i orden at vente så længe uden nogen form for svar. Jeg vil gerne have mine penge tilbage eller i det mindste vide, hvor længe jeg skal vente. Forventer I virkelig, at kunder vil fortsætte med at handle hos jer under disse forhold? Jeg håber virkelig, at denne situation kan blive løst hurtigt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    forkert produkt, dårlig emballering

    Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med mit køb på hjemmesiden. Først fik jeg det forkerte produkt, som var billigere end det, jeg faktisk havde købt. Og så fik jeg slet ingen information om produktfejlen, at det var udsolgt, eller om at få en refusion for prisforskellen. Derudover var flasken ikke engang pakket ordentligt, så indholdet endte med at løbe ud. Det var virkelig dårligt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min tidligere bestilling

    Jeg har handlet på denne hjemmeside adskillige gange, og jeg er virkelig imponeret. Udvalget af produkter er fantastisk, og priserne er konkurrencedygtige. Leveringstiden kan være lidt længere end forventet, men kundeservicen er altid venlig og hjælpsom. Jeg vil klart anbefale denne hjemmeside til alle, der leder efter kvalitetsprodukter til en god pris.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Virkelig dårlig service

    Jeg har haft en virkelig skuffende oplevelse med det her firma. De sagde, at de ville sende min pakke hurtigt, men den er stadig ikke kommet efter flere uger. Og deres kundeservice er så svær at komme i kontakt med, de svarer ikke på emails i tide. Det er bare så frustrerende at man ikke kan spore sin pakke, den ender altid i en pakkeshop uden at man selv kan vælge det.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Du ser på en lækker parfume til en god pris

    Hvorfor love en god pris, hvis du bare skruer op for den senere? En uge efter mit køb, annullerer de ordren og hæver prisen med næsten 200 kr. Det er virkelig dårlig forretningsskik!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min bestilling af returneret vare

    Jeg prøvede at returnere en vare og bad om en returlabel, som butikken sagde, de ville sende til mig. Efter flere forsøg er der stadig intet, der er kommet frem til mig, og desværre svarer butikken ikke længere.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af ansigtsrenser

    Jeg plejede at være en trofast kunde hos dem, men den dårlige kundeservice fik mig til at stoppe med at bestille fra dem. Pakken kom beskadiget, ansigtsrenseren var ødelagt, og toneren var spildt ud over det hele. Jeg sendte billeder til kundeservice, og damen beskyldte mig faktisk for at snyde! Jeg synes virkelig, det var meget uhøfligt og krænkende.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Leveringstid

    Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med leveringstiden hos den her hjemmeside. De sagde, at jeg ville få min pakke inden for 3-10 dage, men jeg har stadig ikke modtaget den endnu. Deres tracking-system virkede heller ikke, så jeg kunne ikke engang se, hvor min pakke var. Jeg valgte at bruge en ret stor sum penge på min ordre, og det var en stor fejl. Desuden har kundeservicen heller ikke svaret på mine beskeder. Jeg vil virkelig ikke anbefale at købe herfra!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    hudpleje, hårpleje, makeup

    Jeg elsker Feel Unique! De har simpelthen det bedste udvalg af hudpleje, hårpleje og makeup. Da jeg fik min ordre leveret, indeholdt den desværre ikke alle de ting, jeg havde bestilt. Jeg kontaktede Feel Unique, og de var så hurtige til at sende mig en ny pakke. Den nye pakke nåede frem til mig til tiden, og alt var perfekt. Ingen problemer overhovedet! Kundeservicen var virkelig god, og jeg er meget tilfreds med hele min oplevelse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Make-up palet besteld

    Jeg bestilte en make-up palette fra Feel Unique. Var lidt skeptisk efter at have læst nogle dårlige anmeldelser, men besluttede alligevel at give det et forsøg. Jeg fik min pakke på kun 4 arbejdsdage og sparede € 20 sammenlignet med prisen her i Danmark. Jeg er super tilfreds med mit køb og vil helt sikkert kigge her igen næste gang, jeg mangler make-up.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    God levering og kvalitetsprodukter

    Jeg var virkelig glad for min oplevelse hos Feel Unique. Leveringen tog lidt længere tid end forventet, men kvaliteten af produkterne gjorde ventetiden det hele værd. Jeg var specielt imponeret over udvalget af produkter og den nemme og overskuelige bestillingsproces på hjemmesiden. Kundeservicen var også virkelig venlig og hjælpsom, hvilket gjorde det hele endnu bedre. Samlet set en rigtig god oplevelse med at handle hos Feel Unique.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    køb af 1 vare og modtog en hel tom kasse!

    Jeg bestilte en vare fra Feelunique for første gang, og alt hvad jeg modtog var en tom kasse fra Evri! Kassen var i perfekt stand uden tegn på skade. Jeg kontaktede Feelunique's kundeservice og sendte et billede og video af kassen, samt en vægt for at vise, at den var tom. Svaret jeg fik var ikke tilfredsstillende, de bad om at bekræfte om ordren var beskadiget under transport. Jeg svarede to gange og fik ingen yderligere svar. Jeg prøvede at kræve tilbage via Amex, men det eneste de gjorde var at vise et billede af den tomme kasse på dørtrinnet. Jeg prøvede også hos Amazon, men har stadig ikke modtaget en beslutning trods deres A-Z garanti. Nu har jeg fundet dette websted (Trustpilot), hvor det ser ud til at der er en person der svarer på kritik. Jeg har stadig den tomme kasse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Parfume

    Jeg plejede at finde masser af gode tilbud, men da jeg var der sidst for et år eller to siden, virker det som om priserne på parfume er blevet fordoblet, måske endda tredoblet. Jeg tror ikke, jeg kommer til at handle der igen. Det er virkelig ærgerligt, fordi det plejede at være så godt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min bestilling var en pakke fra Feel Unique

    Jeg bestilte en pakke fra Feel Unique den 29. august, og de sagde, at de sendte den samme dag. Men nu er det den 13. september, og pakken er stadig ikke ankommet. Leveringsdatoen var i dag, og jeg har kontaktet både Feel Unique og Sephora, men har ikke hørt tilbage fra dem!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min bestilling af en vare

    Jeg bestilte noget for nylig, og jeg er virkelig skuffet over den dårlige kundeservice, jeg har fået. Jeg bestilte varen for flere uger siden, men har stadig ikke modtaget den, selvom jeg har taget kontakt flere gange. Kundeservice svarer kun med standardbeskeder, hvor de beder om mere tålmodighed. Jeg har ikke mere tålmodighed tilbage, og jeg vil ikke anbefale at handle her.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min bestilling af glow recipe til min datter

    Jeg har ventet i over 20 dage på min bestilling af glow recipe til min datter, og den er stadig ikke kommet. Min datter er blevet skuffet over den lange ventetid, da hun virkelig ønskede produktet. Desværre kan jeg heller ikke finde den e-mail med oplysningerne om bestillingen, hvilket gør situationen endnu mere frustrerende. Alt i alt har dette været en skuffende og spildt oplevelse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min ordre blev aldrig leveret

    Jeg har handlet hos Feel Unique i flere år, men desværre synes jeg ikke, det er det samme, siden de er blevet en del af Sephora. Udvalget og priserne er okay, og tidligere plejede leveringen at fungere fint. Men nu virker det bare ikke længere. Jeg har prøvet at kontakte kundeservice, men ingen svarer. Jeg fandt ud af, at fragtfirmaet ikke samarbejder med det firma, der leverer her i Danmark. Feel Unique siger, at der er hjemmelevering, men det ser ikke ud til at være tilfældet med den nuværende aftale. Jeg har gjort kundeservice opmærksom på dette, men de besvarer ikke min mail. Jeg må finde et andet sted at købe mine skønhedsprodukter fra nu af.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb og returnering af produkter

    Jeg havde en virkelig dårlig oplevelse. Jeg sendte produkterne tilbage med bevis for, at de blev modtaget på det lokale lager. Men 2 uger senere hørte jeg stadig intet fra dem. Jeg kontaktede Sephora UK gennem PayPal, og de svarede uden at forstå situationen, og sagde at min ordre nåede mig og at de ikke kendte til problemet. Men selvfølgelig modtog jeg ordren, så jeg kunne returnere den. Jeg skrev igen til Sephora UK via mail, og de nægtede at refundere det fulde beløb med den begrundelse, at porto ikke blev refunderet i tilfælde af en ændret holdning. Men hos Feelunique Frankrig, hvor jeg købte produkterne, ville jeg få fuld refundering uanset årsagen. Heldigvis betalte jeg med PayPal, så jeg åbnede en tvist, og PayPal refunderede mig det fulde beløb. Hvis du ønsker at købe deres produkter, så sørg for at gøre det med PayPal, så du har en backup, hvis der opstår problemer med Sephora UK og Feelunique.


Andre læste også