Sephora Anmeldelser

: 29
62% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-06-01
Foundation og concealer
Jeg havde en helt fantastisk oplevelse hos Sephora. Personalet var utrolig vidende og hjælpsomt, ...Læs om
Bloch

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-11
Køb af produkter
Jeg bestilte nogle produkter online, hvor jeg skulle modtage 13 minis med min ordre, men da jeg å...Læs om
joachim

Mest stemmer anmeldelse

  2024-05-03
Min store makeup-indkøb
Jeg ville prøve at købe en masse makeup fra Sephora, men det var lidt svært at finde rundt i alle...Læs om
Davidsen

Anmeldelser (29)

  (5)

 (11)

  (9)

  (4)

  (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fast kunde :)

    Min ordre blev leveret meget hurtigere end jeg havde forventet. Så snart jeg bestilte, modtog jeg den. Næste dag afsende e-mail og bedt om at vente i 24 timer på sporing. Næste dag før selv sporingsoplysninger modtog jeg pakken ved mit dørtrin. Hvor var det imponerende!

    Nemt at bestille online og masser af gode tilbud på kvalitetsprodukter. Ved virkelig ikke, hvad andre klager over - måske bestiller jeg bare varer på lager og bor i en by, hvor der ikke var nogen leveringsproblemer, men aldrig havde nogen problemer.

    Jeg har bestilt fra Sephora i årevis og har kun haft et par problemer vedrørende manglende varer. Sephora kundeservice løste altid hurtigt problemet og tog sig af mig. Elsker dem!!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Foundation, læbestift, concealer

    Jeg var virkelig tilfreds med udvalget af produkter på Sephoras hjemmeside, og da jeg besluttede mig for at bestille nogle produkter, gik processen ret nemt og problemfrit. Jeg kunne virkelig godt lide det store udvalg af mærker og farver, der var tilgængelige, og det var nemt at finde de produkter, jeg var på jagt efter. Da jeg afgav min ordre, blev jeg holdt opdateret med statussen for min bestilling, hvilket jeg satte stor pris på. Selvom leveringen tog lidt længere tid end forventet, nåede mine varer sikkert frem og var godt pakket ind. Alt i alt var min købsoplevelse glat og tilfredsstillende.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Varer kunne ikke bestilles online

    Jeg blev bare virkelig skuffet over, at de ting, jeg gerne ville have, ikke kunne bestilles online. Jeg synes virkelig, at de skulle have gjort det klart fra starten. Og så, der var også nogle rabatter, som forsvandt under bestillingsprocessen, det var virkelig forvirrende. Jeg endte med at ringe til kundeservice for at få hjælp. Hvis ikke jeg havde været så interesseret i den ene vare, var jeg sikkert gået et andet sted hen for at købe mine ting. Hvis bare det havde været muligt, så ville jeg helt sikkert have købt mere.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Foundation, concealer, og mascara

    Mit seneste køb hos Sephora var virkelig godt. Jeg havde lidt problemer i starten med at vælge leveringsmetoden, men det blev hurtigt løst, så jeg kunne få det leveret til mit nærmeste posthus. Leveringen var super hurtig, og jeg modtog mine produkter inden for 3 dage. Jeg var rigtig tilfreds med pakningen og kvaliteten af produkterne. Jeg fik endda to små prøver fra et andet mærke med, hvilket var en skøn overraskelse. Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og jeg vil helt sikkert anbefale det til andre.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Foundation og concealer

    Jeg havde en helt fantastisk oplevelse hos Sephora. Personalet var utrolig vidende og hjælpsomt, især Michalina og Victoria på Købmagergade. Selv på en travl dag var de tålmodige og fokuserede på at finde de helt rigtige produkter til mig. Jeg kunne virkelig mærke deres dedikation og venlighed. Tak!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Mini produkter i appen

    Jeg ventede med at købe produkterne, fordi de reklamerede med, at man ville få 10 miniprodukter via appen på en bestemt dag. Jeg downloadede appen og var klar til at hente dem, men der var ingen steder at finde eller vælge miniprodukterne. Jeg synes, det er en skuffende måde at tiltrække folk på.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min køb af en foundation og en mascara

    Jeg fik en virkelig fantastisk service hos Sephora i Magasin på Kgs. Nytorv i dag (01/09-23). Ekspedienten, Freya, var så sød og hjalp mig med at finde den helt rigtige foundation og mascara. Hun vidste virkelig alt om produkterne og kunne give mig gode anbefalinger udover de forskellige mærker. Det var en fornøjelse at snakke med Freya, og jeg synes, at hendes professionalisme skinnede igennem. Jeg kommer helt sikkert tilbage til hende næste gang, jeg skal shoppe makeup!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min store makeup-indkøb

    Jeg ville prøve at købe en masse makeup fra Sephora, men det var lidt svært at finde rundt i alle produkterne selv. Jeg skulle virkelig bruge lidt hjælp fra en ansat der. Da jeg endelig fandt en medarbejder, virkede hun ikke særlig interesseret i at hjælpe mig og vidste ikke så meget om produkterne. Så jeg endte med at skulle vælge produkterne selv, hvilket var lidt skuffende. Jeg havde håbet på mere støtte og vejledning fra personalet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min køb var en øjenskygge palette og en læbestift.

    Butikken ser virkelig flot ud med masser af produkter. Personalet er super kyndige og kan hjælpe med at finde det bedste til ens behov. Dog blev jeg lidt skuffet over, at man ikke kan bytte produkter, selvom de stadig er forseglede. Det virker lidt som om, at de kun er ude på at tjene penge og ikke sikre, at man er tilfreds med sit køb. Jeg synes faktisk det er ret grinagtigt, hvis du spørger mig.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min seneste makeup-køb

    Okay, så jeg bestilte nogle nye makeup-produkter online, og jeg glædede mig virkelig til at prøve dem. Jeg ventede tålmodigt i et par dage, og endelig kom pakken. Men da jeg åbnede den, manglede et af mine produkter! Jeg sendte straks en e-mail til kundeservice, men de svarede ikke i en rimelig tid. Jeg synes, det er ret skidt, når man betaler for noget og ikke engang får det hele!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Makeup products

    Det var virkelig træls at handle i den butik. Der manglede testere, butikken var rodet og beskidt, så det gjorde det ikke så rart at handle der. Personalet var også lidt uhøfligt og ikke særlig behageligt at tale med. Og så blev min ordre annulleret flere gange online, selvom produkterne var tilgængelige i butikken. Det var virkelig irriterende!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af produkter

    Jeg bestilte nogle produkter online, hvor jeg skulle modtage 13 minis med min ordre, men da jeg åbnede pakken, var der ingen minis i den, som de havde lovet i kampagnen. Jeg prøvede at kontakte kundeservice for at løse problemet, men de kunne desværre ikke hjælpe mig, da de ikke havde flere minis tilgængelige. Jeg var virkelig skuffet over oplevelsen, for der var tydeligvis sket en fejl, og det føltes som om de havde ført os bag lyset med deres markedsføring. Jeg føler mig lidt snydt, når de ekstra produkter, jeg faktisk skulle have fået med min ordre, ikke var med.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    makeup og skønhedsprodukter

    Efter min erfaring med at handle hos dem, har jeg bemærket en generel mangel på responsivitet og effektivitet. Hver gang jeg har handlet enten i butikken eller online, har mine henvendelser ikke fået svar, og mine point er aldrig blevet registreret. For eksempel, for nylig bestilte jeg en ordre til en værdi af 2000 kr. for 5 dage siden, og jeg har stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvilket er meget frustrerende. Leveringstiden er også langsommere end forventet, hvilket har resulteret i en dårlig oplevelse som helhed.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min purchase var nogle seje ting til gode priser

    Da jeg var 12 år gammel, elskede jeg virkelig at shoppe her! Jeg fandt nogle rigtig seje produkter til gode priser, men det var lidt irriterende, at jeg ikke kunne vælge leveringsstedet. Jeg ville have foretrukket at kunne vælge det nærmeste afhentningssted i forhold til min adresse.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af flere produkter

    Jeg blev skuffet over den dårlige service, jeg fik hos Sephora butikken i Frederiksberg center. Jeg havde planer om at købe nogle ting og oprette en kundekonto, men personalet virkede uinteresseret og havde ikke tid til at hjælpe mig ordentligt. Jeg følte mig hurtigt skubbet ud af butikken uden den hjælp, jeg havde brug for. Selv da jeg endelig købte noget, blev der ikke informeret om medlemskab eller andre fordele. Jeg er skuffet over den dårlige service og vil finde andre steder at handle med i fremtiden.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fremragende kvalitet

    Jeg var virkelig imponeret over udvalget og priserne hos Sephora. Bestillingen kom hurtigt, hvilket var fantastisk, men jeg var lidt skuffet over, at jeg ikke kunne vælge min foretrukne pakkeshop. Derudover savnede jeg de små prøver, jeg normalt får med mine ordrer. Alt i alt en god oplevelse, men der er stadig plads til forbedringer.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min nyeste Sephora køb

    Jeg var så spændt på at købe min nyeste makeup fra Sephora, men desværre har jeg haft en dårlig oplevelse. Jeg har prøvet at bestille det samme produkt flere gange, men de fortæller mig, at det først vil være tilgængeligt næste uge. Hver gang jeg spørger, ender jeg med at få det samme svar - næste uge. Derudover har jeg fundet ud af, at de sender rundt til andre butikker, når de ikke har det på lager. Dette har været sket i over en måned nu, og jeg er virkelig skuffet og frustreret over hele situationen. Jeg kan ikke engang finde ord til at beskrive, hvor irriteret jeg er! 😡


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    foundation og mascara

    Sephora er virkelig besværlige at komme i kontakt med. Jeg har prøvet at maile dem angående en rabatkode-fejl, de bliver ved med at sende mig, men det har taget alt for lang tid at få svar. Efter 11 dage har jeg kun fået 2 svar - det er bare ikke okay. Deres svarhastighed er virkelig langsom, hvilket har gjort hele situationen frustrerende og ineffektiv. Jeg forventer bedre kundeservice fra et velkendt mærke som Sephora.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min ordre annulleret

    Jeg havde bestilt en vare på tilbud, og det stod på deres hjemmeside, at tilbuddet varede indtil den 21. april. Der var ingen tegn på, at varen var udsolgt. Jeg blev virkelig skuffet, da jeg fik besked om, at ordren var blevet annulleret, og at varen var ikke på lager. Det er bare så frustrerende at blive overrasket på den måde, især når man havde glædet sig til at forkæle sig selv lidt. Jeg synes ærlig talt, at Sephora burde være mere tydelige, når varer er udsolgt, så kunder ikke føler sig snydt.


Andre læste også