Sephora - Övergripande betyg baserat på 29 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (29)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Foundation og concealer
Jeg havde en helt fantastisk oplevelse hos Sephora. Personalet var utrolig vidende og hjælpsomt, især Michalina og Victoria på Købmagergade. Selv på en travl dag var de tålmodige og fokuserede på at finde de helt rigtige produkter til mig. Jeg kunne virkelig mærke deres dedikation og venlighed. Tak!
Mini produkter i appen
Jeg ventede med at købe produkterne, fordi de reklamerede med, at man ville få 10 miniprodukter via appen på en bestemt dag. Jeg downloadede appen og var klar til at hente dem, men der var ingen steder at finde eller vælge miniprodukterne. Jeg synes, det er en skuffende måde at tiltrække folk på.
Foundation, læbestift, concealer
Jeg var virkelig tilfreds med udvalget af produkter på Sephoras hjemmeside, og da jeg besluttede mig for at bestille nogle produkter, gik processen ret nemt og problemfrit. Jeg kunne virkelig godt lide det store udvalg af mærker og farver, der var tilgængelige, og det var nemt at finde de produkter, jeg var på jagt efter. Da jeg afgav min ordre, blev jeg holdt opdateret med statussen for min bestilling, hvilket jeg satte stor pris på. Selvom leveringen tog lidt længere tid end forventet, nåede mine varer sikkert frem og var godt pakket ind. Alt i alt var min købsoplevelse glat og tilfredsstillende.
Makeup products
Det var virkelig træls at handle i den butik. Der manglede testere, butikken var rodet og beskidt, så det gjorde det ikke så rart at handle der. Personalet var også lidt uhøfligt og ikke særlig behageligt at tale med. Og så blev min ordre annulleret flere gange online, selvom produkterne var tilgængelige i butikken. Det var virkelig irriterende!
Køb af produkter
Jeg bestilte nogle produkter online, hvor jeg skulle modtage 13 minis med min ordre, men da jeg åbnede pakken, var der ingen minis i den, som de havde lovet i kampagnen. Jeg prøvede at kontakte kundeservice for at løse problemet, men de kunne desværre ikke hjælpe mig, da de ikke havde flere minis tilgængelige. Jeg var virkelig skuffet over oplevelsen, for der var tydeligvis sket en fejl, og det føltes som om de havde ført os bag lyset med deres markedsføring. Jeg føler mig lidt snydt, når de ekstra produkter, jeg faktisk skulle have fået med min ordre, ikke var med.
makeup og skønhedsprodukter
Efter min erfaring med at handle hos dem, har jeg bemærket en generel mangel på responsivitet og effektivitet. Hver gang jeg har handlet enten i butikken eller online, har mine henvendelser ikke fået svar, og mine point er aldrig blevet registreret. For eksempel, for nylig bestilte jeg en ordre til en værdi af 2000 kr. for 5 dage siden, og jeg har stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvilket er meget frustrerende. Leveringstiden er også langsommere end forventet, hvilket har resulteret i en dårlig oplevelse som helhed.
Min store makeup-indkøb
Jeg ville prøve at købe en masse makeup fra Sephora, men det var lidt svært at finde rundt i alle produkterne selv. Jeg skulle virkelig bruge lidt hjælp fra en ansat der. Da jeg endelig fandt en medarbejder, virkede hun ikke særlig interesseret i at hjælpe mig og vidste ikke så meget om produkterne. Så jeg endte med at skulle vælge produkterne selv, hvilket var lidt skuffende. Jeg havde håbet på mere støtte og vejledning fra personalet.
Min purchase var nogle seje ting til gode priser
Da jeg var 12 år gammel, elskede jeg virkelig at shoppe her! Jeg fandt nogle rigtig seje produkter til gode priser, men det var lidt irriterende, at jeg ikke kunne vælge leveringsstedet. Jeg ville have foretrukket at kunne vælge det nærmeste afhentningssted i forhold til min adresse.
Køb af flere produkter
Jeg blev skuffet over den dårlige service, jeg fik hos Sephora butikken i Frederiksberg center. Jeg havde planer om at købe nogle ting og oprette en kundekonto, men personalet virkede uinteresseret og havde ikke tid til at hjælpe mig ordentligt. Jeg følte mig hurtigt skubbet ud af butikken uden den hjælp, jeg havde brug for. Selv da jeg endelig købte noget, blev der ikke informeret om medlemskab eller andre fordele. Jeg er skuffet over den dårlige service og vil finde andre steder at handle med i fremtiden.
Fremragende kvalitet
Jeg var virkelig imponeret over udvalget og priserne hos Sephora. Bestillingen kom hurtigt, hvilket var fantastisk, men jeg var lidt skuffet over, at jeg ikke kunne vælge min foretrukne pakkeshop. Derudover savnede jeg de små prøver, jeg normalt får med mine ordrer. Alt i alt en god oplevelse, men der er stadig plads til forbedringer.
Min nyeste Sephora køb
Jeg var så spændt på at købe min nyeste makeup fra Sephora, men desværre har jeg haft en dårlig oplevelse. Jeg har prøvet at bestille det samme produkt flere gange, men de fortæller mig, at det først vil være tilgængeligt næste uge. Hver gang jeg spørger, ender jeg med at få det samme svar - næste uge. Derudover har jeg fundet ud af, at de sender rundt til andre butikker, når de ikke har det på lager. Dette har været sket i over en måned nu, og jeg er virkelig skuffet og frustreret over hele situationen. Jeg kan ikke engang finde ord til at beskrive, hvor irriteret jeg er! 😡
foundation og mascara
Sephora er virkelig besværlige at komme i kontakt med. Jeg har prøvet at maile dem angående en rabatkode-fejl, de bliver ved med at sende mig, men det har taget alt for lang tid at få svar. Efter 11 dage har jeg kun fået 2 svar - det er bare ikke okay. Deres svarhastighed er virkelig langsom, hvilket har gjort hele situationen frustrerende og ineffektiv. Jeg forventer bedre kundeservice fra et velkendt mærke som Sephora.
Foundation, concealer, og mascara
Mit seneste køb hos Sephora var virkelig godt. Jeg havde lidt problemer i starten med at vælge leveringsmetoden, men det blev hurtigt løst, så jeg kunne få det leveret til mit nærmeste posthus. Leveringen var super hurtig, og jeg modtog mine produkter inden for 3 dage. Jeg var rigtig tilfreds med pakningen og kvaliteten af produkterne. Jeg fik endda to små prøver fra et andet mærke med, hvilket var en skøn overraskelse. Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og jeg vil helt sikkert anbefale det til andre.
Min køb var en øjenskygge palette og en læbestift.
Butikken ser virkelig flot ud med masser af produkter. Personalet er super kyndige og kan hjælpe med at finde det bedste til ens behov. Dog blev jeg lidt skuffet over, at man ikke kan bytte produkter, selvom de stadig er forseglede. Det virker lidt som om, at de kun er ude på at tjene penge og ikke sikre, at man er tilfreds med sit køb. Jeg synes faktisk det er ret grinagtigt, hvis du spørger mig.
Min ordre annulleret
Jeg havde bestilt en vare på tilbud, og det stod på deres hjemmeside, at tilbuddet varede indtil den 21. april. Der var ingen tegn på, at varen var udsolgt. Jeg blev virkelig skuffet, da jeg fik besked om, at ordren var blevet annulleret, og at varen var ikke på lager. Det er bare så frustrerende at blive overrasket på den måde, især når man havde glædet sig til at forkæle sig selv lidt. Jeg synes ærlig talt, at Sephora burde være mere tydelige, når varer er udsolgt, så kunder ikke føler sig snydt.
Min seneste makeup-køb
Okay, så jeg bestilte nogle nye makeup-produkter online, og jeg glædede mig virkelig til at prøve dem. Jeg ventede tålmodigt i et par dage, og endelig kom pakken. Men da jeg åbnede den, manglede et af mine produkter! Jeg sendte straks en e-mail til kundeservice, men de svarede ikke i en rimelig tid. Jeg synes, det er ret skidt, når man betaler for noget og ikke engang får det hele!
Min makeup køb
Hej, i dag var jeg i butikken for at købe lidt ny makeup, og det var en virkelig dårlig oplevelse. Jeg prøvede at betale med et gavekort fra butikken, men blev fortalt af en mega flabet ekspedient, at jeg ikke kunne bruge det inde i butikken. Jeg vidste ikke engang det, og jeg synes virkelig ikke, det var nødvendigt for hende at være så uhøflig og snerpet overfor mig. Hun kunne have været meget mere hjælpsom og venlig.
To produkter
Jeg købte to produkter fra Sephora og var virkelig glad for, at begge pakker kom helt som de skulle. Normalt ville jeg give 4-5 stjerner, men desværre har jeg en stor klage, der virkelig vil forhindre mig i at bestille igen. Problemet er, at jeg ikke kunne vælge, hvor mine pakker skulle leveres. Stedet, som Sephora valgte, er ikke en placering, jeg selv ville have valgt, selvom det kun er et par hundrede meter fra hvor jeg bor. Alle jeg kender, foretrækker at hente deres pakker et andet sted, fordi de ikke er tilfredse med servicen på det valgte sted. Sephora, vær venlig at give dine kunder muligheden for at vælge, ligesom alle andre gør det.
Odre endnu ikke modtaget
Min bestilling er stadig ikke kommet, og det er virkelig irriterende. Jeg blev lovet, at den ville være her, men jeg har stadig ikke modtaget den. Det er spild af tid og penge at vente på noget, der aldrig kommer.
Min køb af en foundation og en mascara
Jeg fik en virkelig fantastisk service hos Sephora i Magasin på Kgs. Nytorv i dag (01/09-23). Ekspedienten, Freya, var så sød og hjalp mig med at finde den helt rigtige foundation og mascara. Hun vidste virkelig alt om produkterne og kunne give mig gode anbefalinger udover de forskellige mærker. Det var en fornøjelse at snakke med Freya, og jeg synes, at hendes professionalisme skinnede igennem. Jeg kommer helt sikkert tilbage til hende næste gang, jeg skal shoppe makeup!
Mest stemmer anmeldelse
Fast kunde :)
Min ordre blev leveret meget hurtigere end jeg havde forventet. Så snart jeg bestilte, modtog jeg den. Næste dag afsende e-mail og bedt om at vente i 24 timer på sporing. Næste ... Læs omAf: Ulla R.