NettoPower Anmeldelser

: 20
35% Vil handle her igen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-17
Min el-leverandør
Jeg er virkelig glad for at være kunde hos min nuværende el-leverandør! Jeg synes det er så dejli... Læs om
herluf

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-15
Betalingsservicegebyr, kvartal
Jeg havde et problem med Betalingsservicegebyret, da de sagde, at der ikke var noget gebyr for kv... Læs om
H. Wolff

Mest stemmer anmeldelse

  2023-05-31
Langsom levering og forvirrend
Leveringen var langsommere end forventet, og der var forvirring om forsendelsesdetaljer, hvilket ... Læs om
Petersen

Anmeldelser (20)

  (4)

 (1)

  (9)

  (6)

  (0)

  • Ingen anmeldelser endnu!

    Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..

  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min el-leverandør

    Jeg er virkelig glad for at være kunde hos min nuværende el-leverandør! Jeg synes det er så dejligt at have en fast pris pr. måned, og priserne er virkelig rimelige. Før skiftede jeg fra en dårlig el-leverandør, som ændrede mit abonnement uden at spørge mig først, og deres priser var helt vanvittige! Da jeg skiftede til min nuværende leverandør, faldt min regning med en tredjedel! Det er bare så skønt at spare penge på elregningen, og sjovt nok satte min gamle leverandør mit forbrug til det dobbelte af hvad det faktisk var, men min nye leverandør fik det helt rigtigt fra starten.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Power supply service

    Jeg har været kunde hos jer i lang tid nu, og jeg må sige, at jeg er virkelig glad for jeres service. Jeg valgte at skifte til jer, fordi jeg søgte en pålidelig serviceudbyder til mine forskellige behov. Jeg prøvede en konkurrent, men kom hurtigt tilbage på grund af den fantastiske service, jeg fik her. Det hele kører glat efter den aftale, vi har lavet, og jeg kunne ikke være mere tilfreds.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Faktura justering

    Jeg fik en påmindelse, selvom der var penge på kontoen, så jeg ringede til virksomheden. Efter 10 dage uden svar på mail, fik jeg endnu en påmindelse. Da jeg ringede op, blev jeg mødt af en utrolig venlig og forstående medarbejder. Alt blev ordnet på under 5 minutter - påmindelserne blev annulleret, og vi ændrede til månedlig betaling med forbruget nedjusteret til et mere realistisk niveau.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fantastisk kundepleje

    Jeg er virkelig glad for mit køb hos jer. Alt har bare kørt super godt, uden nogen problemer overhovedet. Personalet er virkelig sødt og venligt, og de giver en fantastisk kundepleje, når man ringer til dem. Hvis der er et problem, så bliver det løst hurtigt og effektivt. Jeg vil helt klart anbefale jeres service til andre.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Solcelleopkrævning

    Jeg havde en virkelig ærgerlig oplevelse med NettoPower. Jeg sad i telefonen i en evighed, selvom jeg var næst i køen. Det tog næsten en halv time, hvilket er helt urimeligt. Jeg lagde også mærke til, at vores acontobetaling pludselig var sat meget højt, selvom vores solceller producerede mere strøm end vores hus brugte i sommermånederne. Efter at have talt med en medarbejder hos NettoPower, fik jeg at vide, at jeg skulle afvise PBS-betalingen for at få beløbet rettet. Jeg er spændt på at se, om det rent faktisk bliver gjort, som de har lovet. Og så vil jeg bede NettoPower om at lave mere brugervenlige fakturaer, da jeg synes, det var svært at forstå beregningerne og præsentationen.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Betalingsservicegebyr, kvartalsvis afregning

    Jeg havde et problem med Betalingsservicegebyret, da de sagde, at der ikke var noget gebyr for kvartalsvis betaling, men stadig opkrævede gebyrer. Man kan ikke reklamere med 0 kr og derefter opkræve gebyrer alligevel. Efter at have oplevet dette flere gange, besluttede jeg at skifte udbyder. Jeg stoppede Betalingsservice, da jeg allerede havde betalt for den sidste periode, men alligevel fik jeg 2 rykkere selvom min konto havde 500 kr, og rykkergebyrerne blev trukket fra min konto. Nu har jeg kun 300 kr tilbage, selvom jeg aldrig har været i minus. Desværre har virksomheden heller ikke svaret på mine e-mails i næsten 2 uger for at løse dette problem.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min registrering var behagelig og ordentligt

    Jeg var rigtig glad for, hvordan min tilmelding blev håndteret, det hele gik glat, og jeg fik svar på alle mine spørgsmål. Nu venter jeg bare på, at det gode samarbejde fortsætter, og at prisen på min næste elregning forhåbentlig bliver meget billigere end hos min gamle udbyder. Tak for den gode service!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min strømforsyning

    Jeg havde en temmelig træls situation, hvor jeg skiftede til en ny leverandør, og de besluttede at lukke min strøm. De ville have en alt for høj pris for at genåbne den, selvom jeg kun skulle være deres kunde i et par uger mere. Det var virkelig irriterende og jeg følte mig virkelig snydt.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Solcelleanlæg

    Mit køb af solcelleanlæg har været en skuffende oplevelse hos jer. Jeg har ikke brugt strøm i 2 måneder, men jeg får stadig regninger på 500 kr, som I ikke kan forklare udover at det er aconto. Desuden er fakturaerne meget svære at forstå, hvilket er frustrerende og virkelig uprofessionelt. Jeg er helt klart utilfreds med jeres service og vil ikke anbefale jer til andre.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Rykker på stort beløb

    Jeg er virkelig utilfreds med min kundeoplevelse. Jeg blev fortalt at slette regningen, men modtog alligevel en rykker. Jeg har gentagne gange gjort opmærksom på mit forbrug, men bliver behandlet uhøfligt af medarbejderen. Der er alt for lang ventetid i telefonen, og jeg modtager en regning på næsten 900 kr. Jeg vil ikke betale, da jeg allerede har betalt næsten 900 kr. Jeg forventer en ændring og bedre service; ellers stopper samarbejdet.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af solcelleanlæg

    Hold jer væk! Vi fik hævet en urimelig mængde penge fra vores konto på grund af en systemfejl, og det tager lang tid at få dem tilbagebetalt. Det virker næsten som om, de udnytter os kunder for at låne penge. Derudover har vi haft problemer med det solcelleanlæg, som vi købte i januar. Det virker stadig ikke korrekt, og batteriet oplades fra elnettet og sender strøm tilbage, hvilket giver unødvendige omkostninger og risiko for brand. Kundeservicen er langsom og uopmærksom, og de eksterne leverandører, de sender ud, virker uorganiserede og forvirrede.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Fakturering og betalingsproblem

    Jeg har haft en del udfordringer med fakturering og betaling hos jer. Først kunne jeg ikke se min faktura på grund af et udløbet kodeord, men efter flere forsøg lykkedes det mig endelig at få adgang til den. Samtidig blev min forudbetaling trukket automatisk, men dagen efter fik jeg besked om, at betalingen ikke gik igennem på grund af et problem med mit betalingskort. Jeg prøvede at løse det ved at oprette en ny betaling med et nyt kort, men det virkede heller ikke. Jeg holdt jer opdateret via mail, men fik kun automatiske svar om, at I havde modtaget mine beskeder. Jeg prøvede også at ringe og komme igennem til jer, men sad i kø. Efter alt det modtog jeg endda en trussel om en rykker, selvom jeg altid betaler mine fakturaer til tiden.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Køb af strømabonnement

    Jeg har købt et strømabonnement hos jer, og desværre har min oplevelse ikke været helt tilfredsstillende. Vi betaler omkring 1000 kr hver måned, men denne måned blev vi opkrævet 3000 kr, hvilket virker lidt grådigt. Vi har ikke brugt mere strøm end normalt, så vi er skuffede over den høje regning.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min erfaring med netbutikk

    Jeg valgte at bestille fra netbutikken, fordi jeg havde hørt så mange gode ting om deres produkter. Men jeg blev virkelig skuffet over deres nye ejerskab, da de ændrede betalingsbetingelserne uden at advare mig på forhånd. Nu kræver de pludselig 4 måneders forudbetaling i stedet for de sædvanlige 3 måneder på grund af "stigende usikkerhed". De påstår endda, at et månedligt gebyr på 18 kr er en forudbetaling til deres leverandører, selvom vi allerede har forudbetalt til dem. På grund af disse ændringer har jeg besluttet mig for at skifte firma og spare penge hver måned.


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Ordrebekræftelse misforståelse

    Hvordan kan det være, at en virksomhed kan lave den slags fejl og trække 5000 kr fra min konto, når regningen var på 300 kr? Jeg føler virkelig, at de har snydt mig! De sagde, at de ville løse problemet inden for 3 dage, men nu er der gået 4 uger, og jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage. Hver gang jeg ringer, får jeg bare lovet, at de vil tage sig af det, men der sker intet! Jeg har ringet flere gange og det tog en evighed at få en slutrapport i orden. Da jeg bad om at tale med en leder, blev det nægtet, og den såkaldte leder har stadig ikke ringet mig op. Jeg er nødt til at gå til politiet for at få mine penge tilbage. Jeg vil bare advare alle om at holde sig langt væk fra dem!


  • Bestilling

    Service

    Pris

    Levering

    Vil handle her igen
    Generelt

    Min trussel om lukning af strøm

    Jeg vil gerne dele min dårlige oplevelse med NettoPower. Jeg kunne ikke betale min regning med Mobilepay på grund af en ny konto, men jeg gik ind på deres hjemmeside og betalte den indenfor 4 dage. Normalt betaler jeg altid til tiden, men de sendte mig stadig et trusselbrev om at afbryde strømmen, hvis betalingen ikke blev modtaget. De gav ingen oplysninger om, hvornår de ville afbryde strømmen eller hvordan man undgår dette. Det var virkelig skræmmende at opleve.


Andre læste også