
NettoPower anmeldelser
Fremhævede Anmeldelser
I fokus: Hvad siger kunderne?
Min el-leverandør
"Jeg er virkelig glad for at være kunde hos min nuværende el-leverandør! Jeg synes det er så dejligt at have en fast pris pr. måned, og priserne er ..."
Halv tilfreds, men irriteret
"da jeg skrev på Trustpilot fik jeg endelig respons, så det hjælper tydeligvis. Råd til andre: gem al kommunikation og vær forberedt på at følge op...."
Langsom levering og forvirrende kommunikation
"Leveringen var langsommere end forventet, og der var forvirring om forsendelsesdetaljer, hvilket gjorde oplevelsen mindre glat end ønsket."
Anmeldelser (24)
Filtrer Anmeldelser
Indlæser anmeldelser...
Halv tilfreds, men irriteret
4 anmeldelser
da jeg skrev på Trustpilot fik jeg endelig respons, så det hjælper tydeligvis. Råd til andre: gem al kommunikation og vær forberedt på at følge op. Det virker.
Detailed Ratings
Halv tilfreds, men irriteret
da jeg skrev på Trustpilot fik jeg endelig respons, så det hjælper tydeligvis. Råd til andre: gem al kommunikation og vær forberedt på at følge op. Det virker.
Ufrivilligt skifte — ikke anbefalet
1 anmeldelser
jeg ville ikke have skiftet, og jeg ville ikke anbefale dem. Jeg havde brug for gas fordi jeg flyttede og skulle have styr på varmen (og fordi jeg havde haft bøvl med en tidligere udbyder). De bad mig lave en engangsindbetaling via mail, som jeg så gjorde — men så sætter de alligevel et skifte i gang uden min tilladelse og trækker penge fra kontoen. Jeg brugte fire timer i telefonen med syv forskellige medarbejdere. Økonomiafdelingen var ret uhøflig, det var virkelig frustrerende, men en medarbejder, Daniel, var hjælpsom og sendte straks en kvittering. Alt i alt rodet håndværk, men enkelte rare folk.
Detailed Ratings
Ufrivilligt skifte — ikke anbefalet
jeg ville ikke have skiftet, og jeg ville ikke anbefale dem. Jeg havde brug for gas fordi jeg flyttede og skulle have styr på varmen (og fordi jeg havde haft bøvl med en tidligere udbyder). De bad mig lave en engangsindbetaling via mail, som jeg så gjorde — men så sætter de alligevel et skifte i gang uden min tilladelse og trækker penge fra kontoen. Jeg brugte fire timer i telefonen med syv forskellige medarbejdere. Økonomiafdelingen var ret uhøflig, det var virkelig frustrerende, men en medarbejder, Daniel, var hjælpsom og sendte straks en kvittering. Alt i alt rodet håndværk, men enkelte rare folk.
Halv tilfreds, mest på grund af kundeservice
1 anmeldelser
Midt i sommeren, lige efter vi havde fået fjernvarme, gik alt i stå med udbetaling af en restsaldo. Vi skiftede til dem fordi en ven nævnte reklamen på TV, og det lød fornuftigt, men så begyndte vi at lægge mærke til for høje acontoopkrævninger. Da vi opsagde og fik besked om, at der var 10.000 kr til gode, indtastede vi tilbagebetalingskontoen på hjemmesiden i juli. Intet er kommet ind. Jeg har ringet og skrevet flere gange, kundeservice lover at følge op, men hver gang ender det i samme løfterunde. Leverancen af selve varmen har fungeret fint, så teknisk er der ikke problemer, men administrativt er det rodet. Det fungerer, men kun delvist, og kommunikationen halter. Jeg tipper andre om at holde øje med regningerne og dokumentere alt.
Detailed Ratings
Halv tilfreds, mest på grund af kundeservice
Midt i sommeren, lige efter vi havde fået fjernvarme, gik alt i stå med udbetaling af en restsaldo. Vi skiftede til dem fordi en ven nævnte reklamen på TV, og det lød fornuftigt, men så begyndte vi at lægge mærke til for høje acontoopkrævninger. Da vi opsagde og fik besked om, at der var 10.000 kr til gode, indtastede vi tilbagebetalingskontoen på hjemmesiden i juli. Intet er kommet ind. Jeg har ringet og skrevet flere gange, kundeservice lover at følge op, men hver gang ender det i samme løfterunde. Leverancen af selve varmen har fungeret fint, så teknisk er der ikke problemer, men administrativt er det rodet. Det fungerer, men kun delvist, og kommunikationen halter. Jeg tipper andre om at holde øje med regningerne og dokumentere alt.
Ville have givet nul om det kunne
7 anmeldelser
jeg er skuffet og stadig uden afslutning. Bestilte udbetaling i juli — for sent til august, blev lovet til september — og nu peger alt på oktober. Det var min konklusion med det samme, og så forklarer jeg hvorfor: jeg brugte servicen i juli, altså for et par måneder siden, og min første tanke var egentlig, fine, det går nok. Førstehåndsindtrykket var neutralt; systemet virkede til at modtage min anmodning, og jeg fik et par bekræftelser over telefon tidligere, så jeg troede egentlig på det. Men så begyndte bøvlet. I går ringede jeg ind og endte næsten to timer i kø, bare for at få beskeden om, at udbetalingen først er sat til oktober. To timer. Det er jo lidt absurd. Jeg sagde klart, at det ikke er acceptabelt; de havde tidligere bekræftet september, og det sagde de pludselig, at de ikke havde. Det gav mig slet ikke ro. Efter noget tid lovede en medarbejder at undersøge og ringe tilbage dagen efter — det skete ikke, så jeg ringede selv igen, over 14.00, og så var forklaringen pludselig, at sagen ikke var blevet behandlet hurtigt nok. Altså, det er bare uklart og skiftevis. Jeg bad om en leder for at få en konkret beslutning; de ringede ikke, men sagde de ville snakke med lederen, og så fik jeg ingenting håndgribeligt. En lille, overraskende detalje var dog, at jeg modtog en mail samme dag — jeg blev lidt forundret over at de i det mindste sendte noget. Men mailen indeholdt ingen konkret udbetalingsdato, så det hjalp ikke. De sagde også, at de vil lave en slutafregning så hurtigt som muligt, og at det skulle gøre, at jeg får pengene i oktober — det er positivt at de i det mindste startede processen, men informationen er så diffus, at jeg overvejer at møde op fysisk for at få svar. Alt i alt: forventningerne blev ikke mødt, kommunikation skuffede, men en enkelt handling (mail + start på slutafregning) var uventet positiv.
Detailed Ratings
Ville have givet nul om det kunne
jeg er skuffet og stadig uden afslutning. Bestilte udbetaling i juli — for sent til august, blev lovet til september — og nu peger alt på oktober. Det var min konklusion med det samme, og så forklarer jeg hvorfor: jeg brugte servicen i juli, altså for et par måneder siden, og min første tanke var egentlig, fine, det går nok. Førstehåndsindtrykket var neutralt; systemet virkede til at modtage min anmodning, og jeg fik et par bekræftelser over telefon tidligere, så jeg troede egentlig på det. Men så begyndte bøvlet. I går ringede jeg ind og endte næsten to timer i kø, bare for at få beskeden om, at udbetalingen først er sat til oktober. To timer. Det er jo lidt absurd. Jeg sagde klart, at det ikke er acceptabelt; de havde tidligere bekræftet september, og det sagde de pludselig, at de ikke havde. Det gav mig slet ikke ro. Efter noget tid lovede en medarbejder at undersøge og ringe tilbage dagen efter — det skete ikke, så jeg ringede selv igen, over 14.00, og så var forklaringen pludselig, at sagen ikke var blevet behandlet hurtigt nok. Altså, det er bare uklart og skiftevis. Jeg bad om en leder for at få en konkret beslutning; de ringede ikke, men sagde de ville snakke med lederen, og så fik jeg ingenting håndgribeligt. En lille, overraskende detalje var dog, at jeg modtog en mail samme dag — jeg blev lidt forundret over at de i det mindste sendte noget. Men mailen indeholdt ingen konkret udbetalingsdato, så det hjalp ikke. De sagde også, at de vil lave en slutafregning så hurtigt som muligt, og at det skulle gøre, at jeg får pengene i oktober — det er positivt at de i det mindste startede processen, men informationen er så diffus, at jeg overvejer at møde op fysisk for at få svar. Alt i alt: forventningerne blev ikke mødt, kommunikation skuffede, men en enkelt handling (mail + start på slutafregning) var uventet positiv.
Solcelleopkrævning
1 anmeldelser
Jeg havde en virkelig ærgerlig oplevelse med NettoPower. Jeg sad i telefonen i en evighed, selvom jeg var næst i køen. Det tog næsten en halv time, hvilket er helt urimeligt. Jeg lagde også mærke til, at vores acontobetaling pludselig var sat meget højt, selvom vores solceller producerede mere strøm end vores hus brugte i sommermånederne. Efter at have talt med en medarbejder hos NettoPower, fik jeg at vide, at jeg skulle afvise PBS-betalingen for at få beløbet rettet. Jeg er spændt på at se, om det rent faktisk bliver gjort, som de har lovet. Og så vil jeg bede NettoPower om at lave mere brugervenlige fakturaer, da jeg synes, det var svært at forstå beregningerne og præsentationen.
Detailed Ratings
Solcelleopkrævning
Jeg havde en virkelig ærgerlig oplevelse med NettoPower. Jeg sad i telefonen i en evighed, selvom jeg var næst i køen. Det tog næsten en halv time, hvilket er helt urimeligt. Jeg lagde også mærke til, at vores acontobetaling pludselig var sat meget højt, selvom vores solceller producerede mere strøm end vores hus brugte i sommermånederne. Efter at have talt med en medarbejder hos NettoPower, fik jeg at vide, at jeg skulle afvise PBS-betalingen for at få beløbet rettet. Jeg er spændt på at se, om det rent faktisk bliver gjort, som de har lovet. Og så vil jeg bede NettoPower om at lave mere brugervenlige fakturaer, da jeg synes, det var svært at forstå beregningerne og præsentationen.
Min el-leverandør
10 anmeldelser
Jeg er virkelig glad for at være kunde hos min nuværende el-leverandør! Jeg synes det er så dejligt at have en fast pris pr. måned, og priserne er virkelig rimelige. Før skiftede jeg fra en dårlig el-leverandør, som ændrede mit abonnement uden at spørge mig først, og deres priser var helt vanvittige! Da jeg skiftede til min nuværende leverandør, faldt min regning med en tredjedel! Det er bare så skønt at spare penge på elregningen, og sjovt nok satte min gamle leverandør mit forbrug til det dobbelte af hvad det faktisk var, men min nye leverandør fik det helt rigtigt fra starten.
Detailed Ratings
Min el-leverandør
Jeg er virkelig glad for at være kunde hos min nuværende el-leverandør! Jeg synes det er så dejligt at have en fast pris pr. måned, og priserne er virkelig rimelige. Før skiftede jeg fra en dårlig el-leverandør, som ændrede mit abonnement uden at spørge mig først, og deres priser var helt vanvittige! Da jeg skiftede til min nuværende leverandør, faldt min regning med en tredjedel! Det er bare så skønt at spare penge på elregningen, og sjovt nok satte min gamle leverandør mit forbrug til det dobbelte af hvad det faktisk var, men min nye leverandør fik det helt rigtigt fra starten.
Betalingsservicegebyr, kvartalsvis afregning
1 anmeldelser
Jeg havde et problem med Betalingsservicegebyret, da de sagde, at der ikke var noget gebyr for kvartalsvis betaling, men stadig opkrævede gebyrer. Man kan ikke reklamere med 0 kr og derefter opkræve gebyrer alligevel. Efter at have oplevet dette flere gange, besluttede jeg at skifte udbyder. Jeg stoppede Betalingsservice, da jeg allerede havde betalt for den sidste periode, men alligevel fik jeg 2 rykkere selvom min konto havde 500 kr, og rykkergebyrerne blev trukket fra min konto. Nu har jeg kun 300 kr tilbage, selvom jeg aldrig har været i minus. Desværre har virksomheden heller ikke svaret på mine e-mails i næsten 2 uger for at løse dette problem.
Detailed Ratings
Betalingsservicegebyr, kvartalsvis afregning
Jeg havde et problem med Betalingsservicegebyret, da de sagde, at der ikke var noget gebyr for kvartalsvis betaling, men stadig opkrævede gebyrer. Man kan ikke reklamere med 0 kr og derefter opkræve gebyrer alligevel. Efter at have oplevet dette flere gange, besluttede jeg at skifte udbyder. Jeg stoppede Betalingsservice, da jeg allerede havde betalt for den sidste periode, men alligevel fik jeg 2 rykkere selvom min konto havde 500 kr, og rykkergebyrerne blev trukket fra min konto. Nu har jeg kun 300 kr tilbage, selvom jeg aldrig har været i minus. Desværre har virksomheden heller ikke svaret på mine e-mails i næsten 2 uger for at løse dette problem.
Min strømforsyning
5 anmeldelser
Jeg havde en temmelig træls situation, hvor jeg skiftede til en ny leverandør, og de besluttede at lukke min strøm. De ville have en alt for høj pris for at genåbne den, selvom jeg kun skulle være deres kunde i et par uger mere. Det var virkelig irriterende og jeg følte mig virkelig snydt.
Detailed Ratings
Min strømforsyning
Jeg havde en temmelig træls situation, hvor jeg skiftede til en ny leverandør, og de besluttede at lukke min strøm. De ville have en alt for høj pris for at genåbne den, selvom jeg kun skulle være deres kunde i et par uger mere. Det var virkelig irriterende og jeg følte mig virkelig snydt.
Solcelleanlæg
1 anmeldelser
Mit køb af solcelleanlæg har været en skuffende oplevelse hos jer. Jeg har ikke brugt strøm i 2 måneder, men jeg får stadig regninger på 500 kr, som I ikke kan forklare udover at det er aconto. Desuden er fakturaerne meget svære at forstå, hvilket er frustrerende og virkelig uprofessionelt. Jeg er helt klart utilfreds med jeres service og vil ikke anbefale jer til andre.
Detailed Ratings
Solcelleanlæg
Mit køb af solcelleanlæg har været en skuffende oplevelse hos jer. Jeg har ikke brugt strøm i 2 måneder, men jeg får stadig regninger på 500 kr, som I ikke kan forklare udover at det er aconto. Desuden er fakturaerne meget svære at forstå, hvilket er frustrerende og virkelig uprofessionelt. Jeg er helt klart utilfreds med jeres service og vil ikke anbefale jer til andre.
Rykker på stort beløb
4 anmeldelser
Jeg er virkelig utilfreds med min kundeoplevelse. Jeg blev fortalt at slette regningen, men modtog alligevel en rykker. Jeg har gentagne gange gjort opmærksom på mit forbrug, men bliver behandlet uhøfligt af medarbejderen. Der er alt for lang ventetid i telefonen, og jeg modtager en regning på næsten 900 kr. Jeg vil ikke betale, da jeg allerede har betalt næsten 900 kr. Jeg forventer en ændring og bedre service; ellers stopper samarbejdet.
Detailed Ratings
Rykker på stort beløb
Jeg er virkelig utilfreds med min kundeoplevelse. Jeg blev fortalt at slette regningen, men modtog alligevel en rykker. Jeg har gentagne gange gjort opmærksom på mit forbrug, men bliver behandlet uhøfligt af medarbejderen. Der er alt for lang ventetid i telefonen, og jeg modtager en regning på næsten 900 kr. Jeg vil ikke betale, da jeg allerede har betalt næsten 900 kr. Jeg forventer en ændring og bedre service; ellers stopper samarbejdet.
Køb af solcelleanlæg
9 anmeldelser
Hold jer væk! Vi fik hævet en urimelig mængde penge fra vores konto på grund af en systemfejl, og det tager lang tid at få dem tilbagebetalt. Det virker næsten som om, de udnytter os kunder for at låne penge. Derudover har vi haft problemer med det solcelleanlæg, som vi købte i januar. Det virker stadig ikke korrekt, og batteriet oplades fra elnettet og sender strøm tilbage, hvilket giver unødvendige omkostninger og risiko for brand. Kundeservicen er langsom og uopmærksom, og de eksterne leverandører, de sender ud, virker uorganiserede og forvirrede.
Detailed Ratings
Køb af solcelleanlæg
Hold jer væk! Vi fik hævet en urimelig mængde penge fra vores konto på grund af en systemfejl, og det tager lang tid at få dem tilbagebetalt. Det virker næsten som om, de udnytter os kunder for at låne penge. Derudover har vi haft problemer med det solcelleanlæg, som vi købte i januar. Det virker stadig ikke korrekt, og batteriet oplades fra elnettet og sender strøm tilbage, hvilket giver unødvendige omkostninger og risiko for brand. Kundeservicen er langsom og uopmærksom, og de eksterne leverandører, de sender ud, virker uorganiserede og forvirrede.
Fakturering og betalingsproblem
1 anmeldelser
Jeg har haft en del udfordringer med fakturering og betaling hos jer. Først kunne jeg ikke se min faktura på grund af et udløbet kodeord, men efter flere forsøg lykkedes det mig endelig at få adgang til den. Samtidig blev min forudbetaling trukket automatisk, men dagen efter fik jeg besked om, at betalingen ikke gik igennem på grund af et problem med mit betalingskort. Jeg prøvede at løse det ved at oprette en ny betaling med et nyt kort, men det virkede heller ikke. Jeg holdt jer opdateret via mail, men fik kun automatiske svar om, at I havde modtaget mine beskeder. Jeg prøvede også at ringe og komme igennem til jer, men sad i kø. Efter alt det modtog jeg endda en trussel om en rykker, selvom jeg altid betaler mine fakturaer til tiden.
Detailed Ratings
Fakturering og betalingsproblem
Jeg har haft en del udfordringer med fakturering og betaling hos jer. Først kunne jeg ikke se min faktura på grund af et udløbet kodeord, men efter flere forsøg lykkedes det mig endelig at få adgang til den. Samtidig blev min forudbetaling trukket automatisk, men dagen efter fik jeg besked om, at betalingen ikke gik igennem på grund af et problem med mit betalingskort. Jeg prøvede at løse det ved at oprette en ny betaling med et nyt kort, men det virkede heller ikke. Jeg holdt jer opdateret via mail, men fik kun automatiske svar om, at I havde modtaget mine beskeder. Jeg prøvede også at ringe og komme igennem til jer, men sad i kø. Efter alt det modtog jeg endda en trussel om en rykker, selvom jeg altid betaler mine fakturaer til tiden.
Køb af strømabonnement
5 anmeldelser
Jeg har købt et strømabonnement hos jer, og desværre har min oplevelse ikke været helt tilfredsstillende. Vi betaler omkring 1000 kr hver måned, men denne måned blev vi opkrævet 3000 kr, hvilket virker lidt grådigt. Vi har ikke brugt mere strøm end normalt, så vi er skuffede over den høje regning.
Detailed Ratings
Køb af strømabonnement
Jeg har købt et strømabonnement hos jer, og desværre har min oplevelse ikke været helt tilfredsstillende. Vi betaler omkring 1000 kr hver måned, men denne måned blev vi opkrævet 3000 kr, hvilket virker lidt grådigt. Vi har ikke brugt mere strøm end normalt, så vi er skuffede over den høje regning.
Min erfaring med netbutikk
1 anmeldelser
Jeg valgte at bestille fra netbutikken, fordi jeg havde hørt så mange gode ting om deres produkter. Men jeg blev virkelig skuffet over deres nye ejerskab, da de ændrede betalingsbetingelserne uden at advare mig på forhånd. Nu kræver de pludselig 4 måneders forudbetaling i stedet for de sædvanlige 3 måneder på grund af "stigende usikkerhed". De påstår endda, at et månedligt gebyr på 18 kr er en forudbetaling til deres leverandører, selvom vi allerede har forudbetalt til dem. På grund af disse ændringer har jeg besluttet mig for at skifte firma og spare penge hver måned.
Detailed Ratings
Min erfaring med netbutikk
Jeg valgte at bestille fra netbutikken, fordi jeg havde hørt så mange gode ting om deres produkter. Men jeg blev virkelig skuffet over deres nye ejerskab, da de ændrede betalingsbetingelserne uden at advare mig på forhånd. Nu kræver de pludselig 4 måneders forudbetaling i stedet for de sædvanlige 3 måneder på grund af "stigende usikkerhed". De påstår endda, at et månedligt gebyr på 18 kr er en forudbetaling til deres leverandører, selvom vi allerede har forudbetalt til dem. På grund af disse ændringer har jeg besluttet mig for at skifte firma og spare penge hver måned.
Ordrebekræftelse misforståelse
1 anmeldelser
Hvordan kan det være, at en virksomhed kan lave den slags fejl og trække 5000 kr fra min konto, når regningen var på 300 kr? Jeg føler virkelig, at de har snydt mig! De sagde, at de ville løse problemet inden for 3 dage, men nu er der gået 4 uger, og jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage. Hver gang jeg ringer, får jeg bare lovet, at de vil tage sig af det, men der sker intet! Jeg har ringet flere gange og det tog en evighed at få en slutrapport i orden. Da jeg bad om at tale med en leder, blev det nægtet, og den såkaldte leder har stadig ikke ringet mig op. Jeg er nødt til at gå til politiet for at få mine penge tilbage. Jeg vil bare advare alle om at holde sig langt væk fra dem!
Detailed Ratings
Ordrebekræftelse misforståelse
Hvordan kan det være, at en virksomhed kan lave den slags fejl og trække 5000 kr fra min konto, når regningen var på 300 kr? Jeg føler virkelig, at de har snydt mig! De sagde, at de ville løse problemet inden for 3 dage, men nu er der gået 4 uger, og jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage. Hver gang jeg ringer, får jeg bare lovet, at de vil tage sig af det, men der sker intet! Jeg har ringet flere gange og det tog en evighed at få en slutrapport i orden. Da jeg bad om at tale med en leder, blev det nægtet, og den såkaldte leder har stadig ikke ringet mig op. Jeg er nødt til at gå til politiet for at få mine penge tilbage. Jeg vil bare advare alle om at holde sig langt væk fra dem!
Power supply service
7 anmeldelser
Jeg har været kunde hos jer i lang tid nu, og jeg må sige, at jeg er virkelig glad for jeres service. Jeg valgte at skifte til jer, fordi jeg søgte en pålidelig serviceudbyder til mine forskellige behov. Jeg prøvede en konkurrent, men kom hurtigt tilbage på grund af den fantastiske service, jeg fik her. Det hele kører glat efter den aftale, vi har lavet, og jeg kunne ikke være mere tilfreds.
Detailed Ratings
Power supply service
Jeg har været kunde hos jer i lang tid nu, og jeg må sige, at jeg er virkelig glad for jeres service. Jeg valgte at skifte til jer, fordi jeg søgte en pålidelig serviceudbyder til mine forskellige behov. Jeg prøvede en konkurrent, men kom hurtigt tilbage på grund af den fantastiske service, jeg fik her. Det hele kører glat efter den aftale, vi har lavet, og jeg kunne ikke være mere tilfreds.
Min trussel om lukning af strøm
7 anmeldelser
Jeg vil gerne dele min dårlige oplevelse med NettoPower. Jeg kunne ikke betale min regning med Mobilepay på grund af en ny konto, men jeg gik ind på deres hjemmeside og betalte den indenfor 4 dage. Normalt betaler jeg altid til tiden, men de sendte mig stadig et trusselbrev om at afbryde strømmen, hvis betalingen ikke blev modtaget. De gav ingen oplysninger om, hvornår de ville afbryde strømmen eller hvordan man undgår dette. Det var virkelig skræmmende at opleve.
Detailed Ratings
Min trussel om lukning af strøm
Jeg vil gerne dele min dårlige oplevelse med NettoPower. Jeg kunne ikke betale min regning med Mobilepay på grund af en ny konto, men jeg gik ind på deres hjemmeside og betalte den indenfor 4 dage. Normalt betaler jeg altid til tiden, men de sendte mig stadig et trusselbrev om at afbryde strømmen, hvis betalingen ikke blev modtaget. De gav ingen oplysninger om, hvornår de ville afbryde strømmen eller hvordan man undgår dette. Det var virkelig skræmmende at opleve.
Min el-regning
8 anmeldelser
Hvorfor er det så besværligt at få mine penge tilbage? De skylder mig penge og har endda regnet forkert! Jeg tænker på at klage til elselskabets klagenævn, hvis de ikke ordner det.
Detailed Ratings
Min el-regning
Hvorfor er det så besværligt at få mine penge tilbage? De skylder mig penge og har endda regnet forkert! Jeg tænker på at klage til elselskabets klagenævn, hvis de ikke ordner det.
Fantastisk kundepleje
5 anmeldelser
Jeg er virkelig glad for mit køb hos jer. Alt har bare kørt super godt, uden nogen problemer overhovedet. Personalet er virkelig sødt og venligt, og de giver en fantastisk kundepleje, når man ringer til dem. Hvis der er et problem, så bliver det løst hurtigt og effektivt. Jeg vil helt klart anbefale jeres service til andre.
Detailed Ratings
Fantastisk kundepleje
Jeg er virkelig glad for mit køb hos jer. Alt har bare kørt super godt, uden nogen problemer overhovedet. Personalet er virkelig sødt og venligt, og de giver en fantastisk kundepleje, når man ringer til dem. Hvis der er et problem, så bliver det løst hurtigt og effektivt. Jeg vil helt klart anbefale jeres service til andre.
Overpris, upræcis fakturering
3 anmeldelser
Jeg var nødt til at opsige mit abonnement, da jeg gentagne gange modtog en regning på over 250% af mit faktiske forbrug. Jeg gjorde virksomheden opmærksom på fejlen flere gange, men intet blev rettet. Efter at have modtaget 4 rykkere og forsikringer om, at fejlen ville blive rettet, modtog jeg stadig en urimelig høj regning for noget, jeg ikke havde forbrugt. Efter adskillige forsøg på at få rettet fejlen, måtte jeg desværre indse, at det var nok, og derfor har jeg opsagt mit kundeforhold.
Detailed Ratings
Overpris, upræcis fakturering
Jeg var nødt til at opsige mit abonnement, da jeg gentagne gange modtog en regning på over 250% af mit faktiske forbrug. Jeg gjorde virksomheden opmærksom på fejlen flere gange, men intet blev rettet. Efter at have modtaget 4 rykkere og forsikringer om, at fejlen ville blive rettet, modtog jeg stadig en urimelig høj regning for noget, jeg ikke havde forbrugt. Efter adskillige forsøg på at få rettet fejlen, måtte jeg desværre indse, at det var nok, og derfor har jeg opsagt mit kundeforhold.
Om NettoPower
NettoPower er en elleverandør, der tilbyder konkurrencedygtige priser, god kundeservice og en gennemsigtig tilgang til elmarkedet. Virksomheden blev grundlagt med visionen om at levere enkle og overkommelige elpriser uden komplicerede abonnementsbetingelser. NettoPower er kendt for at være pålidelige og troværdige partnere for danske forbrugere, der søger en god handelsoplevelse på elmarkedet. Virksomheden adskiller sig ved at tilbyde enkle og fleksible produkter, herunder en variabel pris, der følger markedsprisen på børsen. Deres gennemsigtige prisstruktur sikrer, at der ikke er skjulte gebyrer eller komplicerede abonnementer. NettoPower tilbyder også grøn strøm fra danske vindmøller for at imødekomme behovene hos kunder, der ønsker at støtte den grønne omstilling. Deres dedikerede kundeserviceteam står klar til at hjælpe kunderne med eventuelle spørgsmål eller problemer. Virksomheden bruger moderne teknologi og prisdannelsesmodeller for at levere kvalitetstjenester og en god handelsoplevelse.
🌟 Hvordan har NettoPower skinte for dig?
Kontaktinformation
Jenagade 22, 3 sal
2300 København S
Danmark
Kategorier NettoPower
Andre læste også
Sidestatistik
Seneste opdatering: 25. oktober 2025


Kommentarer
Vær den første til at kommentere