Flixbus Anmeldelser
Los datos de esta empresa han sido verificados por su exactitud y están verificados. Es seguro visitar su sitio web oficial. Estamos convencidos de que la transparencia y seguridad en línea animan a todas las empresas a verificarse con nosotros, para que sepan dónde se puede comprar de manera confiable y segura.
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Busrejse
Jeg har haft rigtig gode oplevelser med den her busrejse. Selvom der kan være lidt trafik engang imellem, så har det generelt været en god tur. Busserne er behagelige og rene, og det har været nemt at booke mine billetter online. Udover det, så er det også skønt at komme frem før tid, det er altid en bonus. Jeg synes også det er skønt, at man kan købe billige drikkevarer undervejs, det gør turen mere behagelig.
Første gang med busselskab
Mit første køb hos det her busselskab var en simpel tur fra Aabenraa til København og tilbage dagen efter. Jeg var lidt nervøs, fordi jeg havde læst nogle dårlige anmeldelser, men jeg blev positivt overrasket over min oplevelse. Chaufføren var venlig og hjælpsom, han hjalp med at finde plads, bære bagage og informerede os om de forskellige stop undervejs. Alt i alt var det en behagelig og nem rejseoplevelse.
Busbillet til rejse
Busrejsen var heldigvis ikke forsinket, bussen var ren og sæderne var faktisk ret komfortable til en busrejse. Dog var rummet til bagage lidt trangt, så det var lidt besværligt at få den ind og ud. Der var også problemer med betalingen, hvor pengene blev reserveret på kontoen i et stykke tid, før de endelig forsvandt. Lidt irriterende, men det endte med at gå fint til sidst.
Min første bustur
Han var virkelig imponerende, punktlig og venlig. Han hilste på os alle og hjalp os med at finde plads til vores bagage. Før vi kørte, fortalte han os om sig selv, viste os affaldsposerne og viste os, hvor toilettet var. Han var virkelig rar og gjorde turen ekstra behagelig for os alle!
Køb af bustur til Gøteborg
For nylig købte jeg en busbillet til min bror, der skulle rejse tilbage til Gøteborg. Men bussen var forsinket i flere timer, så vi ventede forgæves på stoppestedet. Jeg måtte til sidst finde en alternativ bus til min bror, mens de andre passagerer stadig ventede på den forsinkede bus. Jeg spurgte Flixbus om situationen, men svaret var ikke tilfredsstillende. Alt i alt var det en virkelig dårlig oplevelse.
Min køb af en tur med bussen
Jeg havde købt en bustur fra Horsens til Hamburg i Tyskland. Jeg glædede mig så meget til at tage afsted til et nyt land og opleve nye ting. Da jeg havde fået mine billetter, var jeg klar til at tage afsted, men bussen kom bare aldrig! Jeg ventede og ventede, men der var ingen bus i sigte. Jeg prøvede at ringe, men kunne ikke få fat i nogen. Det var virkelig stressende og frustrerende at stå der og ikke vide, hvad jeg skulle gøre. Til sidst måtte jeg få en ven til at køre mig til en anden busstation, så jeg kunne komme videre til Hamburg.
Min tur til Stockholm
Min kæreste og jeg besluttede bare spontant at tage til Stockholm. Der var masser af ledige billetter, og prisen var virkelig god. Jeg fandt endda en rabatkode på 20% på under et minut, så bookingen blev endnu billigere. Alt i alt var jeg virkelig glad og tilfreds med hele oplevelsen.
Min køb var billigt
Det var virkelig billigt at købe en billet til en rejse indenrigs. Måske skulle de overveje at tilføje MobilePay som betalingsmulighed på deres hjemmeside for at gøre det lettere at købe billetter. Bussen kørte godt og var virkelig behagelig at rejse med.
Let booking experience
Easy to book with Flixbus
Busrejse
Ingen wifi - elendig kundeservice
Jeg købte en billet med flixbus for at kunne arbejde online i bussen. Det var mit første forsøg med flixbus, før har jeg brugt tog eller bil.
Jeg så frem til at kunne sidde i ro og mag, med wifi fra bussen.
Desværre viser der sig så, at flixbus har valgt at sende en DitoBus i stedet for en Flixbus.. så der er slet ikke noget wifi tilgængeligt, som reklamerer med da jeg købte min Billet.
Nå, ærgerligt tænkte jeg - og kontaktede deres kundeservice. Deres udenlandske medarbejder kunne godt se det var ærgerligt, og ville da også gerne tilbyde mig 20% rabat. Altså… på en NY tur. Indenfor 3 måneder.
Så, hvis jeg altså vover pelsen og håber på at jeg får en FLIXBUS og ikke en DITOBUS når jeg køber min FLIXBILLET - så må jeg allernådigst få 20% rabat ?
I har leveret en vare, der ikke levede op til beskrivelsen. Jeres samarbejde med DitoBus er ikke nyt. Jeg vil vove den påstand, at jeg ikke har fået hvad jeg bestilte. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at den kompensation i så giver er at jeg kan få lov til at købe mere ved jer.
Æv, aldrig mere flixbus. Ærgerlig ærgerlig ÆRGERLIG tur.Køb af busbilletter
Jeg har taget bussen i mange år, men nu tænker jeg faktisk på at skifte til fly, fordi gebyrerne er blevet højere og priserne er steget, selvom der ikke rigtig er nogen åbenlys grund til det. Derudover blev jeg lidt skuffet over den manglende service, da mine værdikuponer udløb under COVID-19 og der ikke var mulighed for at forlænge dem.
Min busbillet fra København til Malmø
Jeg skulle have taget en bus fra København til Malmø, men jeg løb desværre ind i store problemer, da jeg skulle betale for min billet. Uanset hvor meget jeg prøvede at betale med mit kort fra forskellige enheder, fik jeg bare en fejlmeddelelse om, at transaktionen ikke kunne gennemføres. Efter flere forsøg og meget frustration besluttede jeg mig for at prøve at betale med PayPal. Selvom pengene blev trukket fra min konto, modtog jeg stadig ikke min billet. Det er virkelig irriterende, at det ikke engang er muligt at gennemføre en simpel transaktion, og det har virkelig givet mig en dårlig oplevelse som kunde.
Busbillet til en lang tur
Hvordan kan det selskab stadig eksistere? Buschaufførerne kører som om de er i formel 1, det er virkelig skræmmende. Og toilettet var mega ulækkert, det går bare ikke. Kan de ikke lige sørge for at holde det rent?
Køb af en bustur
Jeg er virkelig skuffet over servicen fra dette selskab. Jeg glemte min bagage i bussen, og det var en kamp at få den tilbage. Først blev jeg sendt fra kundeservice til hittegodskontoret, derefter tilbage til kundeservice og til sidst til en samarbejdspartner for at finde min bagage. Chaufføren var ikke til nogen hjælp og virkede ligeglad med situationen. Bussen var forsinket og toilettet var beskidt. Det har været en virkelig dårlig oplevelse, og jeg vil ikke anbefale dette selskab til nogen.
Min busrejse
Jeg glemte min taske i bussen og fik den tilbage uden at mangle noget. Det var virkelig heldigt, for hittegodskontoret kunne have taget mine ting.
Min bustur fra København til Göteborg og tilbage
Jeg tog en tur fra København til Göteborg og tilbage. Den første bus var helt fint med masser af benplads og endda et toilet, men alle havde problemer med at åbne døren! Den anden bus var virkelig gammel og havde et afskyeligt toilet uden vand til håndvask, der lugtede af urin! Heldigvis kørte chaufførerne godt. Hat var en oplevelse, det er sikkert!
Flixbus busselskab, rejse fra København til Aalborg, påkørsel af bil
Jeg havde en ret vild oplevelse med Flixbus på min rejse fra København til Aalborg. Undervejs ramte bussen en bil i Aarhus, og det blev ret dramatisk. Heldigvis skete der ikke noget med bussen eller passagererne, men bilen fik en bule af påkørslen. Efter hændelsen snakkede chaufføren med bilens fører for at få styr på det hele.
Køb af busbillet
Jeg tog fra Aarhus til København og da jeg ankom, opdagede jeg, at min bagage var forsvundet. Efter at have ledt overalt fandt jeg endelig min taske gemt bag andre kufferter. Jeg bad personalet om hjælp, men de var ikke venlige og sagde, at det var mit ansvar at finde min bagage, selvom de kunne se, at jeg var gravid. Det var en virkelig dårlig oplevelse med dårlig service og mangel på respekt.
Mest stemmer anmeldelse
Flixbus busselskab, rejse fra
Læs om