Omio - Övergripande betyg baserat på 26 recensioner
Fremhævede Anmeldelser
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser endnu!
Find virksomheder, du har erfaring med, og skriv anmeldelser! Dine anmeldelser bidrager til et gennemsigtigt marked og forbedrer virksomhedernes pålidelighed..
Købte en busbillet
Jeg købte en busbillet, men bussen blev aflyst, og Omio ville ikke refundere mine penge. De svarede ikke på mine beskeder, kun sendte et link til en falsk side. Det var virkelig irriterende og spild af tid at prøve at tale med en bot. Jeg håbede virkelig på at få mine penge tilbage, men det virker som om jeg ikke vil se dem igen.
Fejl i billetkøb
Desværre oplevede jeg en ubehagelig situation, hvor mine billetter havde fejl, men virksomheden ville ikke indrømme fejlen og tilbagebetale mig. Det er virkelig frustrerende at stå over for en virksomhed, der ikke vil tage ansvar for deres egne fejl. Jeg er utilfreds og vil ikke komme tilbage til den virksomhed igen.
Udsolgte billetter
Jeg har prøvet flere gange at booke billetter gennem Omio, men hver gang får jeg besked om, at billetterne er udsolgte. Uanset hvor tidligt jeg prøver, virker det altid som om, at der er problemer med tilgængeligheden. Det er virkelig frustrerende, for det har forhindret mig i at planlægge mine rejser og få de billetter, jeg virkelig ønskede.
Køb af tog billet
Jeg prøvede flere gange at købe en togbillet, men det hele tiden ramte forbindelsen eller sagde, at nogen var hurtigere end mig. Min ven og jeg syntes begge, at det var ret underligt... Vi anbefaler det ikke. Til sidst endte jeg med at købe billetten direkte fra togselskabet og betale endda mindre end jeg ville have gjort hos dem.
Booking change
Jeg var virkelig glad for den hjælp, jeg fik fra Christian, da jeg skulle ændre min booking. Han var virkelig venlig og professionel og fik hurtigt løst problemet for mig. Det var nemt at kommunikere på engelsk, hvilket gjorde hele processen problemfri.
Mine togbilletter blev aldrig leveret
Jeg bestilte togbilletter, men fik dem aldrig. Kundeservicen var virkelig dårlig, og der opstod problemer med at få pengene tilbage. Til sidst endte jeg med at købe flybilletter i stedet.
Dyre togbilletter
Jeg skulle lige til at booke togbilletter til Stockholm, men så skete der det her, at prisen pludselig steg fra 3300kr til 4000kr under booking. Jeg fandt ud af, at jeg kunne få de samme billetter meget billigere på det svenske togselskabs hjemmeside.
Min køb - Fejltagelse
Jeg lavede en fejl, men problemet blev virkelig godt håndteret. Der var god kommunikation.
Togbilletter til Stockholm
Jeg føler mig virkelig dårligt behandlet med prisen på billetterne, de steg med over 500 kr da jeg skulle betale. Synes det er så urimeligt og jeg er virkelig skuffet over den uærlige måde at gøre det på. Jeg havde glædet mig så meget til min rejse til Stockholm, men nu har jeg ikke lyst til at bruge Omio.com igen på grund af den dårlige oplevelse.
Manglende bookingbekræftelse
Jeg havde mistet min bookingbekræftelse, så jeg havde ikke mine billetter med. Heldigvis hjalp Omio's kundeservice mig med at få dem tilbage inden for få timer. Jeg var virkelig imponeret over, hvor hurtigt de håndterede situationen og fik mig mine billetter til tiden. Tak for den fantastiske service!
Togbilletter købt online
Jeg kunne virkelig godt lide, hvordan websitet var struktureret, og hvor let det var for mig at finde tog billetter til min rejse. Appen er også super godt lavet, fordi den detaljerer min planlagte tur og giver feedback, hvis der sker ændringer i tidsplanen. Der hvor Omio har brug for forbedring, er i deres eftersalgssupport, som vi oplevede, da togselskabet aflyste vores planlagte togrejse. Omio's kundeservice var ikke tilgængelig for at kunne give os den nødvendige hjælp øjeblikkeligt. Jeg endte med at skulle navigere rundt på togselskabets hjemmeside for at finde ud af, hvilke alternative muligheder der var, og derefter bestille en ny rejse uden at få kreditering for den aflyste togrejse. Det var virkelig udfordrende, da de automatiske telefonsvarere ikke kunne give os gode svar, og der var ingen menneskelig kontakt til rådighed for at hjælpe os.
'Meget god oplevelse'
Jeg havde en virkelig god oplevelse med firmaet. De kommunikerede super godt og svarede hurtigt på mine beskeder. Jeg er rigtig tilfreds med, hvordan det hele gik.
Birmingham - Euston, problemfrit
Jeg var virkelig glad for min rejse fra Birmingham til Euston. App'en var super let at bruge, og alt gik som forventet. Dog opstod der en lille udfordring på vejen tilbage, men kundeservice løste det hurtigt og effektivt. Alt i alt er jeg meget tilfreds med hele oplevelsen.
Billetpriser ændret
Jeg har prøvet flere gange at købe billetter fra Gøteborg til København og omvendt, men hver gang jeg er ved at betale, stiger prisen pludselig med 4-500 kroner! Da jeg checkede priser hos det rigtige tog- eller busselskab, opdagede jeg, at prisen var kunstigt hævet. Det er snyd og bedrag, og jeg synes, det er virkelig urimeligt. Jeg vil råde jer til at holde jer væk fra disse mellemmænd, der blot har til hensigt at snyde jer!
Min køb på Omio
Jeg havde et problem med mine billetter, men Omio var i stand til at hjælpe mig og ændre dem uden problemer og med minimale ekstra omkostninger. De var virkelig gode til at løse problemet og jeg er meget tilfreds med deres kundeservice.
Rejseplanlægning utilstrækkelig
Jeg er virkelig skuffet over den manglende information og den spildte tid, jeg brugte på at prøve at finde den rejse, jeg ønskede på hjemmesiden. Jeg fandt en færge fra Gibraltar til Ceuta til £31, men desværre kunne jeg ikke finde de præcise oplysninger på hjemmesiden. Det er virkelig frustrerende at bruge tid på at forsøge at booke en rejse, der ikke engang vises korrekt på hjemmesiden.
Togbillet fra London til Oxford
Jeg har bestilt en togbillet fra London til Oxford gennem Omio, og jeg blev lidt skuffet. De sagde, at jeg kunne downloade billetten på min telefon, men jeg endte med at få den udskrevet på selve rejsedagen. Desværre var det ikke muligt på den station, hvor jeg skulle rejse fra. Det betød, at jeg spildte penge og fik unødvendigt bøvl.
Min dårlige oplevelse
Jeg havde virkelig en skidt oplevelse med at købe billetter gennem den her service. Først og fremmest var der slet ingen mulighed for at få mine penge tilbage, selvom det var en fejl at købe dem. Og så fandt jeg ud af, at de tog en højere pris end andre steder, og det gjorde mig virkelig sur. Jeg føler mig narret og vil ikke anbefale denne service til nogen.
pladsbestilling, sæde
Jeg er virkelig skuffet over min oplevelse med pladsreservation hos jer. Jeg føler mig lidt snydt, da jeg betalte ekstra for at reservere plads, men derefter blev bedt om at betale ekstra for et sæde alligevel. Det virker helt absurd og uretfærdigt i mine øjne. Jeg havde forventet mere åbenhed og ærlighed omkring jeres priser, så jeg vil ikke anbefale jeres service til andre.
Annulleret rejse
Min togrejse til lufthavnen blev aflyst, så jeg måtte tage en taxa, hvilket kostede mig ekstra 300 euro. Alle billetter til busser og tog var udsolgt, så jeg havde ingen andre valgmuligheder. Kundeservicen kunne ikke hjælpe mig med at få mine penge tilbage, da de bad mig om at udfylde en online formular, som desværre ikke virkede. Alt i alt var det en skuffende oplevelse, og jeg vil ikke bruge dette firma igen til mine rejser.
Mest stemmer anmeldelse
Fed oplevelse og rejse
Læs om